Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leeuwarden

<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 21 Mei 2017 18:51

Leeuwarden

Met hemelvaart gaan mijn man en ik 2 nachtjes naar een hotel in Leeuwarden.

Hebben jullie nog leuke tips waar je lekker kunt eten, wat leuk is om te doen en dat soort dingen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Mei 2017 05:20

Re: Leeuwarden

Lunch bij het Broodhuijs is een aanrader en ik ben gek op de Walrus en De Lachende Koe wat betreft avondeten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 24 Mei 2017 07:07

Re: Leeuwarden

Wat vinden jullie leuk om te doen en waar houden jullie van?
De Oldehove beklimmen en praamvaart door de grachten, berenburgmuseum, lekker struinen door de kleine Kerkstraat (leukste winkelstraat van Friesland/Nederland), picknicken in de prinsentuin, enz. enz.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem210

Bericht 25 Mei 2017 08:17

Re: Leeuwarden

Als je van koffie houdt is een bezoek aan het DE-café leuk. Daarnaast zit burgemeester van Napels waar je lekkere pizza's kunt eten.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers