Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 22 Mei 2017 17:08

Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ok, gekke topictitel, maar ik merk dat ik anders ruik de laatste tijd. Als ik eerder zweette, stonk ik niet, deootje in de ochtend was genoeg, was prima.
Nu merk ik de laatste tijd dat ik stink onder mijn oksels na een aantal uren, het is niet echt een zweetlucht, maar het ruikt wel sterk. En als ik dan deo spuit, stink ik daarna nog steeds heb ik het idee.
Wie heeft er een gouden tip? Voor een goede (sterkere deo?)
Ik douche elke ochtend overigens...
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:25

Bericht 22 Mei 2017 17:23

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ik gebruik nu sinds 2 weken Rexona maximum protection omdat andere deo ineens niet meer goed werkte.
Super tevreden over!
Afbeelding

De 'clean scent' ruikt lekker neutraal en fris.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mei 2017 18:53

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ik wissel regelmatig van deo, aangezien het soms wel lijkt of ik er resistent voor ben.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem282

Bericht 22 Mei 2017 19:00

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Syneo5. Is wel wat prijziger, maar doe je ook lang mee, want je gebruikt het maar eens in de zoveel dagen.
<<

Anoniem257

Bericht 22 Mei 2017 19:50

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ik gebruik ook Rexona maximum Protection. Al een aantal jaar nu en wil niks anders meer. Super tevreden over
<<

Anoniem222

Bericht 22 Mei 2017 20:04

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ik gebruik ook Rexona Maximum protection! Werkt top. Eigenlijk moet je het voor het slapen opsmeren. Maar kan 's ochtends ook prima. Wel uitkijken met je kleren dan.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 22 Mei 2017 20:12

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

MissEnergy schreef:Ik wissel regelmatig van deo, aangezien het soms wel lijkt of ik er resistent voor ben.
Dat heb ik dus ook.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 22 Mei 2017 20:20

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ik gebruik wekelijks odorex extra dry onder mijn oksels, werkt als een tierelier! Je oksels zijn altijd droog :) Als 'gewone' deo gebruik ik op het moment dove.
Wat als het lukt
<<

Anoniem304

Bericht 22 Mei 2017 20:37

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Pannetoet schreef:Ik gebruik wekelijks odorex extra dry onder mijn oksels, werkt als een tierelier! Je oksels zijn altijd droog :) Als 'gewone' deo gebruik ik op het moment dove.

Ga je dan niet op andere plekken meer zweten? Zoals je voorhoofd ofzo? Ben altijd bang dat dat gebeurd als ik m'n oksels zeg maar afsluit.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 22 Mei 2017 20:41

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

lady speed stick! Of de sticks van Secret, die werken ook heel goed.

Zijn Amerikaanse merken maar tegenwoordig ook heel goed online te krijgen (bijv. via deosticks punt nl)
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

anoniem203

Bericht 22 Mei 2017 21:37

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ilovethe90s schreef:
MissEnergy schreef:Ik wissel regelmatig van deo, aangezien het soms wel lijkt of ik er resistent voor ben.
Dat heb ik dus ook.


Ik ook. Ook bij Rexona Maximum protection. Ik wissel tussen die en de gewone spray van Rexona Cotton Dry en de Nivea Dry.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 22 Mei 2017 22:07

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ik heb altijd Secret Deo, echt topspul is dat!
10.04.17
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Mei 2017 06:17

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Cotton schreef:
Pannetoet schreef:Ik gebruik wekelijks odorex extra dry onder mijn oksels, werkt als een tierelier! Je oksels zijn altijd droog :) Als 'gewone' deo gebruik ik op het moment dove.

Ga je dan niet op andere plekken meer zweten? Zoals je voorhoofd ofzo? Ben altijd bang dat dat gebeurd als ik m'n oksels zeg maar afsluit.


Ik gebruik dit spul ook af en toe. Ik ga er nergens anders van zweten hoor! Werkt echt goed.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Mei 2017 06:18

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ik heb trouwens ook een tijdje na de bevalling heel anders geroken. Hoorde vast bij het ontzwangeren ofzo maar echt gek! Gelukkigging dat weer over :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 23 Mei 2017 06:24

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Inderdaad rexona extra dry. Paar keer in de week en geen zweetvlekken of geurtjes, ideaal!
<<

Anoniem281

Bericht 23 Mei 2017 06:29

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Oké maar.. Hoe weten jullie dat jullie stinken dan? :nerd: Want ik heb ook wel eens dat ik denk 'Daaaamn ik had meer deo op moeten doen vanmorgen.' Maar dan check ik 't subtiel even bij m'n man of vriendin of zo en die zeggen dan dat ze niks ruiken of merken. (Ja, m'n man zegt 'Oh lekker, neuken?' maar da's zijn manier van humor, of zo.) En oké, ik zit dichterbij m'n oksels dan zij :nerd: Maar toch.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Mei 2017 08:15

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ik ruik mezelf soms wel hoor! Anderen ruiken mij niet, of ze durven niks te zeggen, haha. Ik ben na de zwangerschap ook meer gaan zweten. Toen ik net weer aan het werk was (ontzwangeren/borstvoeding/werkstress) had ik zelfs maandverbandjes onder mijn okkies. :silent: Dat werkte wel echt perfect! Syneo 5 werkt bij mij ook heel goed maar daarvan krijg ik geïrriteerde oksels. Ik ga vandaag jullie Odorex maar eens proberen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Mei 2017 08:19

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Bazinga, teveel deo opdoen werkt denk ik averechts. Of deo over je onfrisse oksels spuiten ook. Dan kan je ze beter even wassen, goed afdeppen en nieuwe aanbrengen.

Oja, afwisselen van deo helpt bij mij ook.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 23 Mei 2017 09:46

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Cotton schreef:
Pannetoet schreef:Ik gebruik wekelijks odorex extra dry onder mijn oksels, werkt als een tierelier! Je oksels zijn altijd droog :) Als 'gewone' deo gebruik ik op het moment dove.

Ga je dan niet op andere plekken meer zweten? Zoals je voorhoofd ofzo? Ben altijd bang dat dat gebeurd als ik m'n oksels zeg maar afsluit.


Nee, daar heb ik geen last van.. Mijn vriend gebruikt het ook en bij inspanning zweet hij wel snel zoals bijv op zijn voorhoofd maar met de odorex is dat niet erger/meer geworden.
Wat als het lukt
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2017 10:01

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Oh dan ga ik dat toch ook eens proberen.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 23 Mei 2017 14:10

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ik gebruik odaban. (kruitvat) Dit gebruik je eens in de 5 dagen ongeveer. Die flesjes van odorex werken bij niet. Dankzij odaban blijf ik droog.
M:21072011
J :08012014
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 23 Mei 2017 17:51

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Ik had het ook, en ik ben er vanaf geraakt door dettol douchegel. Elke ochtend was ik mijzelf ermee, en sindsdien heb ik er geen last meer van. Het probleem wordt namelijk toch veroorzaakt door bacteriën. Bij mij hielp op een gegeven moment niets meer, tot ik hiermee ben begonnen. Ik denk dat ik ondertussen alweer 1,5 á 2 jaar door het leven ga als een lekker ruikend bloemetje :smile:, oja daarnaast gebruik ik deorollers. Dus geen sprays meer. Ik heb er nu één van milene die erg fijn is. Maar ik heb allerlei soorten staan en het maakt tegenwoordig niets meer uit wat en hoelang ik het gebruik.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 23 Mei 2017 17:52

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

P.s. voor nare geurtjes uit kleding gebruik ik dettol desinfectie Original welke ik verdund in een sprayfles heb zitten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Mei 2017 18:58

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Haha kudo's voor je eerlijkheid SoGood. Slimpie met je maandverband!!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Mei 2017 19:16

Re: Lichaamsgeur is veranderd...ik stink!

Whaha, ja ik had al een beetje spijt van mijn eerlijkheid. ;)

Gelukkig is het niet meer zo erg als toen zeg! 's Nachts was het dan ook zo erg, allemaal goed gekomen.
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers