Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke steden zijn aanraders?

<<

Anoniem282

Bericht 22 Mei 2017 20:38

Welke steden zijn aanraders?

Hoi!

In het najaar wil ik graag terug naar mijn geboortestad in India en daarnaast door het land reizen. Ik heb afgelopen jaar, naast m'n geboortestad, al een aantal steden bezocht (Jaipur, Agra, Varanasi, Udaipur, Delhi). Ik wil deze keer het liefst andere steden bezoeken. Ooit iemand in Jodhpur geweest? Toen ik in Jaipur was, had ik er spijt van dat ik hiervoor had gekozen i.p.v. Jodhpur. Ticketgewijs vlieg ik het liefst op Mumbai (iig heenreis), maar verder sta ik overal voor open. Lees hier graag ervaringen. :)
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 23 Mei 2017 08:43

Re: Welke steden zijn aanraders?

Ben zelf nooit in India geweest maar vind de vlogs over India van deze vlogster wel een enorme aanrader.


https://www.youtube.com/TravelVlogIv

Ze is meerdere keren in India geweest voor langere tijd. Misschien heb je daar wat aan.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mei 2017 11:18

Re: Welke steden zijn aanraders?

Dank je wel! Ik ga zeker even kijken. :) Wat mij de vorige keer opviel, dat de toeristen (en dan vooral de backpackers) elkaar wilden overtreffen in wat ze hadden gezien/waar ze waren geweest. Een aantal van die bezienswaardigheden had ik ook bezocht en was lang niet altijd zo lyrisch, of het ging zo: "hey, ben je in X geweest? Daar moet je echt naartoe, want dat was fantastisch!" En dat die ander dan reageerde: "nee, maar ik was wel in Y. Jij niet, he? Zo zonde, dat was echt het mooiste wat ik ooit heb gezien." Meestal dacht ik dan: "whatever. Gaan jullie lekker met elkaar aftroeven?" India heeft veel mooie dingen te bieden, maar zo ontzettend, geweldig, fantastisch, te gek, bijzonder, onvergetelijk was alles echt niet. De Taj Mahal was prachtig en dat kan ik iedereen aanraden, maar in Delhi en Jaipur was ik echt zo uitgekeken.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 23 Mei 2017 11:28

Re: Welke steden zijn aanraders?

Oh ja dat soort mensen zijn irritant. Ivana (van die vlogs) gaat juist nogal haar eigen weg en je ziet haar meer met de locals optrekken en zich echt mengen in de cultuur ipv een lijstje afgaan van hotspots.
Ze is ook juist enorm eerlijk dat echt niet alles geweldig is.
Ik vond haar vlogs echt een eyeopener want ik dacht voorheen nooit naar India te willen maar zoals zij reist vind ik wel heel gaaf en heb ik zo iets "Misschien wil ik er toch wel eens heen".
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mei 2017 11:37

Re: Welke steden zijn aanraders?

Wat leuk dat je dit nu overweegt! :) Ik zat me net te bedenken dat ik naast m'n geboortestad sowieso dus graag Jodhpur wil bezoeken en daarnaast Pushkar en de Andaman eilanden. Dat laatste lijkt me veel mooier/relaxter dan Goa. Dit zijn al redelijke afstanden, dus het 'wilde' plan dat ik eerst had om wellicht twee landen te bezoeken, laat ik denk ik varen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers