Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kantoorbaan - Lunch

<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 21 Mei 2017 08:51

Kantoorbaan - Lunch

Vanaf 1 juni heb ik een fulltime kantoorbaan. Wat nemen jullie mee naar je werk voor lunch en/of tussendoortjes? Wat ook nog een tikkeltje gezond is :smile: Hier is verder geen kantine, alleen een koffiezetapparaat.

Nu werk ik nog op een woongroep in de zorg. Al het eten is zeg maar inbegrepen. Ik hoef nu nooit wat mee te nemen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem316

Bericht 21 Mei 2017 08:53

Re: Kantoorbaan - Lunch

Ik heb een bakje yoghurt, fruit, snelle Jelle reep en brood mee op een werkdag.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 21 Mei 2017 08:55

Re: Kantoorbaan - Lunch

Ik neem vanalles mee: salades, brood, crackers, yoghurt, eten van de avond daarvoor, fruit en soep. Eigenlijk alles wat ik thuis ook eet. Hebben ze wel een magnetron of koelkast? Succes met je nieuwe baan!
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 21 Mei 2017 09:14

Re: Kantoorbaan - Lunch

Magnetron wel geloof ik. Koelkast niet. Voor de zomer wil ik dan ook een koeltasje met koelelement meenemen. Of is dat raar?
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 21 Mei 2017 10:53

Re: Kantoorbaan - Lunch

Bij ons op kantoor wordt iedere dag boodschappen gedaan en de tafel gedekt. We lunchen altijd gezamenlijk.
Er wordt soms soep gehaald, er is altijd brood, crackers, salade en fruit.

Ik zou dan idd een koeltasje meenemen. Goed idee!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 21 Mei 2017 11:03

Re: Kantoorbaan - Lunch

Wij eten ook altijd gezamenlijk waarbij brood en beleg beschikbaar wordt gesteld door het werk. Ik neem zelf eigenlijk altijd een salade mee. Soort salade wisselt. Daarbij eet ik vaak een cracker of boterham.

Ik zou lekker een tasje met koelelementen mee nemen, juist slim!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem313

Bericht 21 Mei 2017 12:52

Re: Kantoorbaan - Lunch

Ik vind koeltasjes niet raar, deed ik ook toen ik ergens werkte zonder koelkast.
Een paar jaar terug was ik goed bezig met salades enzo meenemen, tegenwoordig is het vaak crackers met beleg en wat fruit. En wortels met een klein bakje humus doe ik ook vaak.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 21 Mei 2017 13:11

Re: Kantoorbaan - Lunch

Ik vries als het warm is ook weleens een flesje water in of een pakje sap of zo, werkt ook prima als koel element.
Ik neem meestal zelf eten mee, soms Griekse yoghurt in zo'n speciale beker van de Action dan gooi ik er diepvries fruit onder in, dan blijft het ook koud en tegen de tijd dat ik wil lunchen is het wel ontdooit. En dan in de dop iets van granola of muesli.
Vaak ook couscousalade omdat dat super snel klaar is, dan gooi ik gewoon de couscous in een bakje, water er bij en deksel er op, snijd restjes rauwkost wat in huis is ( paprika, komkommer, een sjalotje, tomaat ed) en tegen de tijd dat ik klaar ben met snijden is de couscous geweld, dan roer ik er citroensap door heen om het lekker op smaak te brengen en fris te maken, groenten er boven op en dan in een boterhammenzakje iets van blokjes kaas of wat pitjes/ nootjes) die ik er dus pas net voor het eten over heen doe. Soms maak ik ook zo iets met pasta of aardappel als we dat de avond er voor aten en ik dus gewoon iets meer kan koken voor de lunch.
En ook wel gewoon brood met vleeswaren of kaas en vaak wel wat losse plakjes komkommer of tomaat of iets dergelijks wat ik er dan op mijn werk pas tussen leg.
In de winter neem ik ook weleens soep mee van de avond er voor, we hebben wel een magnetron.

Verdere neem ik als tussendoortje vaak iets van fruit mee, rijstenwafel, wat walnoten ( hebben we altijd in overvloed omdat mijn schoonouders zo'n boom hebben), een muesli ree, plakje bananenbrood uit de vriezer ed mee.

Wij hebben een dure en ongezonde kantine, daar kom ik nooit, er zitten allemaal winkels in de buurt van mijn werk dus heel soms haal ik weleens een broodje bij Backwerk of een maaltijdsalade bij de Lidl, maar dat gebeurd niet heel vaak.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem244

Bericht 21 Mei 2017 13:14

Re: Kantoorbaan - Lunch

Juist slim een koeltasje :-)

Als ik m'n eigen lunch mee neem dan meestal
Volkoren wrap met kipfilet, huttenkase of Philadelphia light, sla, komkommer
Sla met komkommer, tomaatjes, paprika, of nouja net wat ik in huis heb / zin in heb :-)

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers