Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bungalowpark zonder aftands huisje

<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 14:41

Bericht 19 Mei 2017 20:00

Bungalowpark zonder aftands huisje

Begin juni willen wij (man, ik, kind) graag een midweekje of weekendje weg.
Nu ben ik aan het zoeken naar een huisje op een bungalowpark.
Hebben jullie misschien nog tips voor parken die leuk zijn en waar de huisjes niet al te aftands zijn?
Qua 'leuk' heb ik geen enorme eisen hoor: een fijne, veilige sfeer en misschien een klein speeltuintje voor dochter ofzo.
Zwembad is leuk, maar geen must.
Maar wat ik vooral graag zou willen is een huisje dat een beetje comfort uitstraalt: dus niet al te veel plastic banken en schimmel in de douche. En uiteraard een redelijke prijs :smile: .
Plaats maakt niet zoveel uit: ergens in NL of Belgie.
Heeft iemand de gouden tip?
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 19 Mei 2017 20:10

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Landal Coldenhove en Landal Rabbit Hill vond ik allebei leuk voor de kinderen. De huisjes waren netjes, schoon en zonder schimmel.
2010 2012
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Mei 2017 20:16

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Ik ben vorige maand met een vriendin naar Landal Village l'eau d'Heure geweest. Dit ligt in de Belgische Ardenne. Iets onder Charleroi. Wij hadden een luxe huisje geboekt voor 2 personen. Het was een super net huisje, net park met een binnen zwembad, plus het ligt aan het meer. dus bij heel goed weer kan er ook buiten gespeeld worden in het water.
er was veel gras rondom de huisjes en op het park aanwezig en ik had helemaal niet het gevoel dat ik op een vakantiepark zat aangezien de huisje ruim van elkaar stonden. Natuurlijk zag je ze wel, maar het was niet zo hutje mutje zoals bij CP.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 19 Mei 2017 20:23

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Village l'eau d'heure zijn wij 2 jaar geleden geweest, wij vonden het een erg leuk park met nette huisjes. Zwembad moet je wel voor bijbetalen en dat was echt heel smerig toen wij er waren. De vuilnisbakken werden nauwelijks geleegd, kleedhokjes waren vies en het zwembad zelf ook. Mijn kinderen hadden allebei een schimmelinfectie toen we terug kwamen van vakantie, kan natuurlijk ook ergens anders van zijn gekomen maar wij denken zelf door het vieze zwembad.
Verder was het park voor de kinderen erg leuk.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Mei 2017 20:49

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Wij waren recent in Landal Beekbergen (weet zo even de naam niet meer) en die huisjes waren ook heel fijn. Net park, ruim opgezet, fijn winkeltje, zwembad, restaurant. En ook een fijne ligging (lekker in het bos).
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Mei 2017 20:51

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Dit keer mochten we drie keer naar binnen zonder betalen, we zijn alleen niet wezen zwemmen. Dus dat stukje is veranderd, want de vriendin waarmee ik was, was er een half jaar voor ook geweest en toen mochten ze 1x gratis zwemmen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem193

Bericht 19 Mei 2017 21:04

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Vakantiepark lierderholt, vlak bij apeldoorn. Mooie nette huisjes.
<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 14:41

Bericht 19 Mei 2017 21:07

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Dank jullie allemaal voor de reacties!
Moet een beetje lachen om mezelf, want ik heb in de afgelopen dagen uren lang op internet lopen zoeken en vergelijken... Nu jullie allemaal spontaan met Landal aan kwamen zetten, heb ik in een opwelling zojuist geboekt bij de Hellendoornse Berg (van Landal dus).
Een huisje met vernieuwd interieur, dus dat moet goedkomen :yes: .
Dagen zitten twijfelen en nu binnen 10 minuten geboekt: dank!
<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 14:41

Bericht 19 Mei 2017 21:09

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Village l'eau d'heure ziet er trouwens ook wel oke uit, maar ik ben opgegroeid in de buurt van de Ardennen, dus ben er wel een beetje 'klaar mee' nu :palm:
Park waar we nu heen gaan ligt in de buurt van Deventer: daar ben ik dus nog nooit geweest, maar schijnt mooi te zijn. Iemand daar toevallig nog leuke tips voor?
<<

Anoniem244

Bericht 19 Mei 2017 22:30

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Alleen voor Deventer of ook algemeen?
Vind Deventer mooi en leuk shoppen, maar Enschede is ook erg leuk.

De holterberg is erg mooi om te wandelen, je hebt er midgetgolf (weet niet hoe oud kind is) en woody's (leuk om te lunchen of avondeten; oa pannenkoeken en hamburgers)

Dagje avonturenpark Hellendoorn ia ook leuk en vlakbij :-)
Kinderboerderij dondertman in holten is ook leuk
En in Raalte de flierefluiter
<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 14:41

Bericht 20 Mei 2017 09:07

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Top Radler!
Ik ga al je tips opschrijven, leuk.
Dochter is nog maar 2, dus midgetgolf is misschien nog net wat te ambitieus.
<<

Anoniem244

Bericht 20 Mei 2017 09:09

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Haha ja dat is dan misschien niet echt wat ;-)
Dan is ze voor avonturenpark denk ook iets te jong.
De rest is dan wel leuk en geschikt
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 20 Mei 2017 09:17

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

NuNu in S.chalkhaar is ook leuk. Kun je lekker lunchen en er zit een kleine speeltuin bij.
De U.lebelt (kinderboerderij) is grote favoriet bij mijn nichtje.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 20 Mei 2017 11:25

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Bij slecht weer kun je naar Ballorig in Wijhe. Het peutergedeelte daar is erg leuk met eigen trampolines, rollerglijbaan, springkussen etc. Het is ook goed afgeschermd, er is maar één uitgang naar het grote gedeelte.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 21 Mei 2017 16:40

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Als je in Deventer bent kun je ook leuk naar Zutphen, dat is ook een mooie stad om rond te kijken. En verder, tsja, hoeveel bos wil je hebben. In Nijverdal zit nog zo'n ontdekkingscentrum voor natuur.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 21 Mei 2017 18:38

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Bij Holten heb je ook nog Dondertman zitten. Is een kinderboerderij en een hele grote speeltuin en je kan er ook nog lekker op het terras zitten :).
Wij zijn er vandaag nog geweest en mijn dochter van 21 maanden heeft zich er de hele middag prima vermaakt.

En in Deventer bij het havenkwartier zit fooddock dat is wel een aanrader om te gaan eten.
Als je van biertjes drinken houdt, dan kun je goed terecht bij DAVO. Doen wij ook geregeld met mooi weer en dochter vermaakt zich dan prima op het grasveld.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 21 Mei 2017 19:52

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Dondertman. Nachtmerries voor m'n buurjongen. Toen wij er waren stond er een geslacht varken doorgesneden.. haha!
Verder wel leuk!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem328

Bericht 22 Mei 2017 08:59

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Ik woon in Holten dus wij hebben een donateurskaart en onbeperkte entree bij Dondertman.
Echt een aanrader voor kinderen van jouw leeftijd. Daar kunnen kinderen zich makkelijk een halve tot hele dag vermaken. Als je 's ochtends gaat dan kun je ook in het knuffelhok met konijntjes. Je kunt er ook lunchen maar je mag ook zelf je broodjes meenemen.

Verder heb je op de Holterberg het Daantje Das bos en het Speelbospad. Dat laatste is gratis. Gaan wij met onze zoon van 1,5 vaak naartoe. Is een leuke korte route door het bos met allemaal houten speeltoestellen onderweg. Super tof.
Woody's staat hier juist slecht aangeschreven dus zou ik niet aanraden. Er zit wel een leuk terras bij maar dan zou ik het echt beperken tot koffie of een drankje. Het is er wel altijd druk dus er zullen vast ook mensen zijn die het eten wel prima vinden trouwens.

Deventer zelf is een prachtige stad. Je kunt met een pontje (gratis) en de binnenstad is ook heel mooi, maar ik weet niet in hoeverre een kind van 2 dit kan waarderen :P
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 22 Mei 2017 11:46

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Het speelgoedmuseum in Deventer is ook leuk. Er staan daar veel oude poppen en poppenhuizen. Om te bekijken, niet om mee te spelen
Maar misschien is je dochter daar nog net iets te klein voor?
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Mei 2017 11:49

Re: Bungalowpark zonder aftands huisje

Wij gingen vroeger vaak in de kerstvakantie naar wat eenvoudigere bungalowparken (omdat we twee weken gingen met een vrij grote familie en dan werd Centerparcs of Landal wel erg duur) maar echt aftands vond ik het nooit. Wel eenvoudig dus, geen ligbad of sauna of ruime slaapkamers met grote boxsprings, maar altijd wel netjes.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers