Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie helpt zoeken? Zwart jurkje met streepjes

<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Mei 2017 11:45

Wie helpt zoeken? Zwart jurkje met streepjes

Ik heb een jurkje gezien van iemand en ik baal dat ik niet even gevraagd heb waar het vandaag kwam. :palm:
Het is een zwart jurkje met driekwart mouwen, wijdvallend en van een heel dun katoenen stofje. Er zitten witte streepjes op, geen lange rechte strepen maar meer in de vorm van hagelslagjes over de hele jurk.
Toen ik het zag dacht ik dat het typisch een h&m jurkje was, maar daar kan ik het dus niet vinden. Iemand die deze toevallig kent of zin heeft om mee te zoeken? :smile:
Afbeelding
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Mei 2017 12:15

Re: Wie helpt zoeken? Zwart jurkje met streepjes

Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 15 Mei 2017 12:25

Re: Wie helpt zoeken? Zwart jurkje met streepjes

Ik heb een beetje gezocht maar kan hem ook niet vinden! Bijenkorf niets.

Zalando komt dit er nog het meest in de buurt geloof Ik, maar is lange mouwen en veertjes.

https://m.zalando.nl/dorothy-perkins-bi ... 0-q11.html
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Mei 2017 12:29

Re: Wie helpt zoeken? Zwart jurkje met streepjes

Dankje Whatever! Die is ook leuk, van veraf lijken de veertjes net streepjes.
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Mei 2017 12:32

Re: Wie helpt zoeken? Zwart jurkje met streepjes

Qua omschrijving denk ik aan een jurkje dat ik bij Vero Moda heb gezien een tijdje geleden!
❤ 7 juni 2018
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Mei 2017 12:39

Re: Wie helpt zoeken? Zwart jurkje met streepjes

Online kan ik niks vinden van Vero Moda, misschien moet ik toch even in de stad gaan kijken binnenkort dan!
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers