Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tentamen " Organisatie van de Gezondheidszorg"

<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 14:41

Bericht 14 Mei 2017 13:40

Tentamen " Organisatie van de Gezondheidszorg"

Een kleine kans dat ik iemand vind, maar is er misschien iemand die het open boek-tentamen " Organisatie van de gezondheidszorg" heeft gedaan (tbv logoverklaring GZ-opleiding)?

Ik merk dat ik het heel ingewikkeld vind om me voor te bereiden op zo'n open boek-tentamen.
Ik zorg er in ieder geval voor dat ik weet waar ik alles in het boek kan vinden en uiteraard heb ik het ook gelezen :smile: . Maar ik ga er van uit dat ze geen letterlijk ' op te zoeken' vragen gaan stellen, maar allerlei ingewikkelde zelf te leggen verbanden willen weten waar ik dan weer net niet op kom :palm: .

Iemand tips of adviezen?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Mei 2017 13:51

Re: Tentamen " Organisatie van de Gezondheidszorg"

Ik heb een paar jaar geleden een aantal open boek tentamens gehad over onderwijskunde
Wat vooral belangrijk was bij ons was onze ervaringen uit de klas koppelen met de theorie uit het boek. Dus werd er iets gevraagd over een bepaalde pedagoog en zijn denkbeelden. Dan kon ik opzoeken in het boek welke denkbeelden er waren en ik moest deze kan koppelen aan het voorbeeld uit de praktijk of op welke manier ik het denkbeeld zou toepassen in mijn lessen.

Misschien heb je hier iets aan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 14:41

Bericht 14 Mei 2017 19:07

Re: Tentamen " Organisatie van de Gezondheidszorg"

Silly-one, dank voor je antwoord!
Ik hoop dat ik ervaringen uit mijn werk kan gebruiken in dit tentamen. Het scheelt al dat ik met heel veel zaken uit de stof bekend ben, maar dat maakt me dan ergens ook weer onzeker: wat als we het op mijn werkplek niet volledig volgens de richtlijnen doen en ik daardoor verkeerde antwoorden geef? Ach ja, zo kun je jezelf gek maken natuurlijk.
Ik ga het gewoon doen en zie wel wat ervan komt.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers