Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 11 Mei 2017 21:11

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Het gaat op de spaarrekening. Ik wil een nieuwe auto gaan kopen over een jaar.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem316

Bericht 11 Mei 2017 21:13

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Wij krijgen deze maand voor 7 maanden vakantiegeld. Het bedrag van 2017 kan ik laten uitbetalen wanneer ik wil. Het bedrag wat we nu ontvangen gaat op de spaar, het andere bedrag laat ik uit betalen vlak voor onze vakantie en gebruiken we dan daar voor.
<<

Anoniem195

Bericht 12 Mei 2017 08:20

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Wij zetten het op onze spaarrekening en misschien gebruiken we een deel voor de zomervakantie.
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mei 2017 08:30

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Deel op de spaarrekening, en een deel op de lopende rekening.
Ik bewaar het voor leuke dingen in de vakantie, en als ik op vakantie ga nog niet zeker) voor de vakantie.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Mei 2017 08:31

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

We zijn er al van op vakantie geweest naar Centerparks en in augustus hebben we 2 weken vakantie. We gaan dan niet op vakantie maar wel een hoop leuke dingen doen zoals naar het strand en dan lekker in zo'n strandtent, de Efteling, dierentuin, uit eten, misschien een nachtje in een hotel dus daar bewaren we de rest voor.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 12 Mei 2017 08:38

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

De spaarrekening aanvullen. Zomervakantie is grotendeels al betaald (vlucht en accomodatie), hebben alleen nog de kosten ter plekke.

Yay nu heb ik zin in vakantie! :cheering:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Mei 2017 08:50

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Ik ben in september met een andere baan begonnen en een maand geleden weer. Van twee banen heb ik dus al een deeltje gehad en van mijn huidige baan krijg ik niks denk ik (van anderhalve maand werken). Dus het is er een beetje tussendoor geglipt. Maar goed, de vakantie is al betaald en ik heb het voorgeschoten voor m'n vriend, dus ik krijg nog wat terug als hij zijn vakantiegeld heeft.
❤ 7 juni 2018
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 12 Mei 2017 09:32

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Ohhh wat mis ik de tijden dat ik vakantiegeld kreeg toch. ZZP olé olé (not).
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 12 Mei 2017 09:58

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Doordat ik zo met verlof bezig was, was ik het helemaal vergeten dat het er binnenkort aankomt. Denk richting spaarrekening. Net een nieuwe auto gekocht en de babyspullen zijn compleet, dus niet echt wensen.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 12 Mei 2017 10:42

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Mijn man is onlangs van baan gewisseld en werkt nu niet meer in de bouw, in mei ontvangt hij dus voor de laatste keer een fors bedrag aan vakantiegeld (beter bekend als 'vakantiebonnen' in de bouw). Dat bedrag gaat naar de spaarrekening, we hebben voor zijn nieuwe baan er een tweede auto bij moeten kopen dus kan die weer mooi aangevuld worden.
Van mijn vakantiegeld gaan we op vakantie en ik gun mezelf een vest van naketano, ik moet alleen nog even wachten want wij krijgen het pas in juni.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Mei 2017 13:01

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Bij mij gaat alles naar mijn spaarrekeningen. De afgelopen tijd voldoende geld uitgegeven aan de inrichting van mijn nieuwe huisje. Dus mijn spaarrekening is een beetje aan de lege kant.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 12 Mei 2017 15:32

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

.
Laatst gewijzigd door Believe op 21 Jul 2017 14:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 12 Mei 2017 15:43

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Hier gaat het ook naar de spaarrekening. Ik werk pas sinds maart bij deze werkgever.
<<

Anoniem210

Bericht 12 Mei 2017 16:30

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

We nemen een deel mee op huwelijksreis, kopen er babyspullen van en de rest gaat op de spaarrekening.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 12 Mei 2017 17:05

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Ik wil in ieder geval wat kleding voor mezelf kopen, bijna alles van voor mijn zwangerschap zit te groot namelijk. Ik heb nog maar één fatsoenlijke broek die past.

Ook wil ik graag nieuwe raambekleding. Er hangen nu alleen hele oude lelijke rolgordijnen beneden.

Misschien gaan we op vakantie, maar dat weten we nog niet. De rest kan mooi op de spaarrekening :)
10.04.17
<<

anoniem224

Bericht 12 Mei 2017 19:47

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Ik ga ervan op vakantie. Naar New York. :D
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2017 20:01

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Pandora schreef:Mijn man is onlangs van baan gewisseld en werkt nu niet meer in de bouw, in mei ontvangt hij dus voor de laatste keer een fors bedrag aan vakantiegeld (beter bekend als 'vakantiebonnen' in de bouw). Dat bedrag gaat naar de spaarrekening, we hebben voor zijn nieuwe baan er een tweede auto bij moeten kopen dus kan die weer mooi aangevuld worden.
Van mijn vakantiegeld gaan we op vakantie en ik gun mezelf een vest van naketano, ik moet alleen nog even wachten want wij krijgen het pas in juni.

Pandora ik ga ook een Naketano vest kopen van mijn vakantiegeld. De rest gaat op de spaar.

Mijn vriendin heeft zo`n vest en vind ze echt geweldig!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 12 Mei 2017 20:32

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Ik heb het grootste gedeelte al gekregen bij m'n laatste loon van m'n vorige werk. Dat gaat op de spaarrekening en betalen we de vakantie van.
R. 2013
D. 2016
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 13 Mei 2017 08:11

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Voor het eerst sinds jaren gaan we er een mooie reis van maken in Tanzania en Zanzibar. Goede besteding van het vakantiegeld vonden wij.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 13 Mei 2017 21:32

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Gewoon maar naar de spaarrekening. En dan heb ik uiteindelijk geen idee meer wat we er van betalen, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Mei 2017 19:49

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Het gaat naar de spaarrekening, die mag wel weer even aangevuld worden. Maar dat komt gelukkig wel goed :)
2015 💙
<<

anoniem203

Bericht 14 Mei 2017 19:53

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Een deel gaat in een envelop en dat gaat mee op vakantie, we willen horren aanschaffen voor de bovenverdieping, man en ik willen wat nieuwe kleding en ws komt er een nieuwe iPad. Deze keer wordt er dus niks gespaard wat we eigenlijk normaal dus wel doen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 14 Mei 2017 20:37

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Cotton schreef:
Pandora schreef:Mijn man is onlangs van baan gewisseld en werkt nu niet meer in de bouw, in mei ontvangt hij dus voor de laatste keer een fors bedrag aan vakantiegeld (beter bekend als 'vakantiebonnen' in de bouw). Dat bedrag gaat naar de spaarrekening, we hebben voor zijn nieuwe baan er een tweede auto bij moeten kopen dus kan die weer mooi aangevuld worden.
Van mijn vakantiegeld gaan we op vakantie en ik gun mezelf een vest van naketano, ik moet alleen nog even wachten want wij krijgen het pas in juni.

Pandora ik ga ook een Naketano vest kopen van mijn vakantiegeld. De rest gaat op de spaar.

Mijn vriendin heeft zo`n vest en vind ze echt geweldig!


Even totaal offtopic: er is nu eea van Naketano in de sale bij Zalando, scheelt vaak iets van 30%. Naketano is heel fijn inderdaad !
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 15 Mei 2017 07:33

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Mijn man is net van baan gewisseld dus die heeft het net van zn oude baan al gehad, daar heb ik gelijk de rest van de vakantie van betaald.
Ik werk niet dus krijg geen vakantiegeld
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 15 Mei 2017 12:45

Re: Vakantie geld . Wat ga je er mee doen ?

Op de spaarrekening. Want in onze zomervakantie gaan we ongeveer 25m2 beton storten in de woonkamer omdat de houten vloer en balken niet goed meer zijn. Daar zal dus een groot deel naartoe gaan. En dan willen we eigenlijk ook nog de zolder isoleren. Denk dat daar veel warmte langs weg gaat. En dan als er nog over is en we hebben nog vakantie dan misschien even eruit nog.
D. 💙14-01-2019💙
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers