Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

<<

Anoniem304

Bericht 10 Mei 2017 17:59

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

HollyGolightly schreef:
In koude seizoen ook buiten zijn, door te wandelen ofzo en dan daarna opwarmen met drank en lekker eten.

Dit, graag met sneeuw. Maar dat zijn maar heel weinig dates per jaar, dan woon ik echt verkeerd :P
<<

Anoniem210

Bericht 10 Mei 2017 19:24

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Ik vind iets doen wel fijn op een 1e date. Mijn 1e date met mijn vriend was glowgolf en daarna hebben we iets gedronken omdat het wel erg gezellig was.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 10 Mei 2017 19:27

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Voor een 1e date, dat wat hiervoor al gezegd is. Gewoon even borrelen.

Voor nu: met mijn man (no shit, Sherlock) lekker een dag weg, gewoon met z'n tweetjes. Dat kan naar een leuke stad zijn, maar ook bv bootje varen. Dan ergens eten, liefst gewoon in een gezellig eetcafeetje. Niet teveel poespas, vooral gezelligheid. Vervolgens even samen de kroeg in duiken.
In dit plan zou een hotelletje in die plaats wel handig zijn. Hoeven we niet eerst nog een stuk naar huis te rijden en kunnen we beide een drankje drinken.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 10 Mei 2017 19:40

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Ik heb laatst echt de perfecte verassingsdate gehad.

We zijn naar Zeeuws Vlaanderen gereden (2,5 uur rijden), toen kwamen we aan bij een twee sterrenrestaurant. Daar kwamen we in een super mooi huisje terecht naast het restaurant. Hier hebben we na het 12-gangen diner geslapen. Met een bad in de woonkamer waar we 's nachts nog ingezeten hebben. Super romantisch. 's Ochtends werd het ontbijtje (vanuit hetzelfde sterrenrestaurant) naar ons huisje gebracht. Was heel uitgebreid met alles erop en eraan. Na heerlijk ontbeten te hebben zijn we doorgereden naar Antwerpen waar we hebben geshopt en 's avonds gezellig ergens hebben gegeten (in een soort huiskamer) bij mensen thuis. Zij hadden ruimte voor 25 couverts en koken dan 3 gangen. Heel erg leuk! Nog een nachtje lekker geslapen in Antwerpen, de dag erna een ontbijtje gedaan en nog een taartje en toen weer naar huis terug gereden. Was echt fantastisch!

Mijn man had ook nog bij een restaurant van Mijn pop up restaurant (tv serie uit België) gereserveerd maar dat restaurant lag er net een paar dagen voordat wij zouden eten uit haha. Ergens was ik daar wel blij mee.. Lijkt me niks, eten met allemaal camera's om je heen.
<<

Anoniem316

Bericht 10 Mei 2017 22:21

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Wat slenteren door de stad, koffietje doen en dan met stokbrood, dipjes en wijn bij het meer hier gaan zitten. Moet het wel een mooie zomeravond zijn natuurlijk.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Mei 2017 11:00

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Als 1e date: een drankje doen. Al vond ik de boswandeling met mijn man ook heel erg leuk.

Nu met mijn man: Eerst een lange strandwandeling, dan in een cafeetje met wat hapjes en drankje, daarna lekker uit eten met lang naborrelen en dan eindigen in een leuk kneuterig hotelletje. :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 11 Mei 2017 11:18

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Tijdens de eerste date met mijn vriend hebben we bij mij thuis afgesproken en ook buiten gewandeld, om zo makkelijk te kunnen praten ook. Was mijn eerste date ooit (daarvoor 11 jaar vervelende relatie gehad) en afspreken in een cafe leek me niks (te onzeker voor). Door de zenuwen was ik totaal niet voorbereid qua eten en hebben we gewoon Chinees gehaald en uiteindelijk is hij tot 2u snachts gebleven. Top date wat mij betreft :-P
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mei 2017 06:38

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Eerste date in algemeen zou ik echt niet weten wat ik leuk zou vinden, ik denk drankjes doen in een barretje ofzo.
Dat met mijn vriend zou zijn: Lekker wandelen met de honden, daarna lekker uit eten met wijntjes erbij, daarna de stad in potje poolen met wijntjes en daarna lekker naar huis.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 12 Mei 2017 10:40

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

De eerste date met mijn vriend was meteen na een dag werken.

We zijn toen een hapje gaan eten in de stad. Daarna ben ik met hem mee naar huis gegaan en hebben we daar nog uren zitten praten.

We hadden ook wel heel wat bij te kletsen nadat we elkaar 17 jaar niet gezien hadden. We waren toen elkaars eerste vriendje/vriendinnetje.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 12 Mei 2017 14:26

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Ik ben nooit zo'n dater geweest. Of het was iets en we kwamen bij elkaar thuis of het was niets en dan hoefden we ook niet ongemakkelijk in de bioscoop zitten om dat te ondervinden.

Maar de perfecte dates als bezette vrouw heb ik echt met mijn vriend. Het maakt niet uit wat we doen, al zitten we suf samen in de auto, het is altijd leuk. Het is ongelofelijk sufkutterig nu ik mezelf dit zie tikken, maar het is gewoon echt waar. :P
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers