Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Seks

Hoe vaak hebben jullie seks

Meer dan eens per dag
0
Geen stemmen
Dagelijks
3
2%
Om de dag / 3-4x per week
15
9%
2x per week
26
16%
1x per week
21
13%
1x per 2 weken
23
14%
1x per maand
10
6%
Minder dan eens per maand
4
2%
Bijna nooit / paar keer per jaar
4
2%
Wij hebben geen seks (meer)
3
2%
Ik ben tevreden
35
22%
Ik ben niet tevreden, het mag van mij wel vaker
18
11%
Ik ben niet tevreden, het mag van mij wel minder vaak
0
Geen stemmen
 
Aantal stemmen : 162
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mei 2017 17:55

Re: Seks

Exogenesis schreef:
Harrison schreef:Ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer om in een topic dat over seks gaat, te gaan zeggen dat het tmi is. Het is mij overigens ook wel eens gebeurt. Mannen hebben toch ook wel eens een natte droom?


Het ging me niet alleen om dat stukje. Gewoon het hele verhaal er omheen. De vraag kan veel beknopter beantwoord worden. Maar het was niet als berisping bedoeld ofzo hoor. Zo zwaar op de hand ben ik niet.

Ik wist oprecht niet dat vrouwen dat ook kunnen. Dus daar stond ik wel echt even van te klapperen (no pun).


Hmm het hele verhaal er om heen gaat ook over de frequentie. Vind dat niet echt anders dan andere reacties eigenlijk. Maar nu heb je iig iets geleerd!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Mei 2017 17:55

Re: Seks

Bliss schreef:In vakanties doen we het inderdaad ook wel vaker, dan heb je gewoon meer tijd voor elkaar en geen afleidingen van Netflix enzo :wink:.

Ohjee, wij gaan nooit op vakantie. :smile:
<<

Anoniem222

Bericht 10 Mei 2017 17:58

Re: Seks

Oei, lelijke spelfout van mij.

Haha, oké, prima Exo! Beetje gemiep, want dan had ik het maar niet moeten typen maar wil je het stukje quote wat ik zelf ook verwijderd heb verwijderen? Thanks!
<<

Anoniem192

Bericht 10 Mei 2017 17:58

Re: Seks

Cotton schreef:
Bliss schreef:In vakanties doen we het inderdaad ook wel vaker, dan heb je gewoon meer tijd voor elkaar en geen afleidingen van Netflix enzo :wink:.

Ohjee, wij gaan nooit op vakantie. :smile:



Haha, dat scheelt (bij ons) ook echt! Dan doen we het zeker dagelijks.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Mei 2017 18:00

Re: Seks

Pippa schreef:
Cotton schreef:
Bliss schreef:In vakanties doen we het inderdaad ook wel vaker, dan heb je gewoon meer tijd voor elkaar en geen afleidingen van Netflix enzo :wink:.

Ohjee, wij gaan nooit op vakantie. :smile:



Haha, dat scheelt (bij ons) ook echt! Dan doen we het zeker dagelijks.

Ja, als we 'vakantie' hebben en dus beide vrij en thuis zijn, dan doen we het ook zeker vaker inderdaad. :ja:
Relaxmodus is goed voor je seksleven.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 10 Mei 2017 19:20

Re: Seks

Tegenwoordig is het gemiddelde 1 keer per week denk ik.
Ik ben tevreden, maar het zou wel vaker mogen. Iets met elke avond toch net te laat naar bed en een belachelijk vroege wekker. En tsja, dan gaat slaap vaak toch voor.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem197

Bericht 10 Mei 2017 19:26

Re: Seks

Van mij mag het vaker. Maar mijn man is vaak van huis en werkt onregelmatig. Dus dat werkt echt niet mee, vooral niet als je dan ook nog 2 kinderen hebt.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 10 Mei 2017 19:27

Re: Seks

Ik vind het altijd zo raar dat andere vrouwen wel dagelijks of om de dag seks kunnen hebben. Ik heb na een vrijpartij echt wel een dag of 3 a 4 een beurs gevoel aan m'n poes. Nu lijkt het net of mijn vent een mega ding heeft haha, of dat het heel hard gaat, maar dat is echt niet zo :laughcry: . Nu we condooms gebruiken is het ook weer erger geworden trouwens en ze zijn al latex vrij.

Stom. Soms maakt dat het voor mij minder plezierig terwijl mijn hoofd wel heel graag wil.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 10 Mei 2017 19:36

Re: Seks

Wij doen het denk ik, twee keer in de week.
Mag van mij vaker (van vriend ook, die kan wel elke dag), maar we hebben een paar omstandigheden. 1. Er slaapt een baby op de slaapkamer en dat vind ik niet fijn. 2. Mijn vriend werkt bijna elke avond en dan lig ik vaak al in bed en te slapen als hij thuis komt.
Soms mis ik die lome zondagen zonder kinderen dat je gewoon even helemaal in elkaar kunt opgaan, 2x.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Mei 2017 19:38

Re: Seks

Frankie ik weet niet of je ook nog andere anticonceptie gebruikt, maar toen ik nog aan de pil was had ik ook veel langer 'last' van onderen na de seks. Ik kon in ieder geval de dag erna altijd nog voelen dat ik seks gehad had en tijdens de seks werd ik ook veel sneller droog toen. Nu zonder pil heb ik nergens meer last van en zou het lichamelijk gezien de hele dag wel kunnen.
En anders helpt glijmiddel misschien wel wat? Het is het proberen waard als je hoofd wel graag wil.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Mei 2017 19:47

Re: Seks

Ik maak me weleens zorgen maar als ik hier zo meelees is dat helemaal niet nodig. Opluchting! Tijdens mijn zwangerschap was mijn libido ook veel hoger, zal wel hormonaal zijn.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 10 Mei 2017 19:54

Re: Seks

Ik gebruik verder geen anticonceptie. Het is eigenlijk altijd al aan de orde geweest, vanaf de eerste keer dat ik seks heb gehad. In sommige periodes erger dan in andere. Ik heb ook glijmiddel geprobeerd maar dat maakt voor mijn gevoel niets uit. Ik heb ook niet het idee dat het droog is eerder dat er teveel spanning op mijn huid staat. Wat ik zelf ook apart vind is dat ik tijdens de seks echt nergens last van heb, pas daarna krijg ik dat geschuurde gevoel. Ik heb ook periodes gehad dat mijn huid echt stuk ging, dat was echt heel erg pijnlijk en dan had ik soms nog wel 2 weken last.

Ik heb er ook echt alleen na de seks last van als ik de huid aanraak (bijv. met afvegen). Niet in mijn dagelijkse doen en laten. Misschien maakt dat dat het ook dat ik er niet veel mee doe of het laat controleren ofzo. Het is geen grote last in mijn leven maar meer een beetje 'jammer' of het gevoel hebben dat ik de enige ben die hier last van heeft.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Mei 2017 20:12

Re: Seks

Misschien kun je in de dagen daarna steeds wat vaseline op de huid smeren.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 10 Mei 2017 20:37

Re: Seks

Ik vind dat mijn vriend en ik echt te weinig seks hebben. Maar hij heeft echt veel minder behoefte dan ik.

Ik vind onze relatie heel fijn maar dit vind ik wel heel jammer.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 10 Mei 2017 20:44

Re: Seks

Lady schreef:Misschien kun je in de dagen daarna steeds wat vaseline op de huid smeren.


Kan dat wel? Ik vind het altijd eng om daar smeerseltjes te smeren ivm infectie ofzo. Ik merk ook heel erg dat het uitmaakt welk ondergoed ik de dagen er na aanheb. Als ik een boxershort draag dan is het veel sneller opgeknapt dan als ik een string/hipster/billending draag.

Het liefste draag ik dan mijn man zijn boxers of geen ondergoed hahaha.
<<

Anoniem281

Bericht 10 Mei 2017 20:57

Re: Seks

Hoe lang duurt een vrijpartij bij jullie gemiddeld? (Algemene vraag, niet specifiek aan iemand!)
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 10 Mei 2017 20:58

Re: Seks

Van 30 min tot 2 uur.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Mei 2017 21:13

Re: Seks

Frankie schreef:
Lady schreef:Misschien kun je in de dagen daarna steeds wat vaseline op de huid smeren.


Kan dat wel? Ik vind het altijd eng om daar smeerseltjes te smeren ivm infectie ofzo. Ik merk ook heel erg dat het uitmaakt welk ondergoed ik de dagen er na aanheb. Als ik een boxershort draag dan is het veel sneller opgeknapt dan als ik een string/hipster/billending draag.

Het liefste draag ik dan mijn man zijn boxers of geen ondergoed hahaha.


Ja joh, kan prima! Eventueel kun je voor steriele vaseline kiezen maar in principe is dit niet nodig. Ik denk echt dat je het verschil zult merken!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Mei 2017 21:27

Re: Seks

Oh dat kan heel verschillend zijn. Wij hebben ook wel 10 minuten vluggertjes en ook wel urenlange ochtend/avondseks wat meerdere keren is. Ik denk dat meestal/mediaan (gemiddeld vind ik lastig) iets van half uur a drie kwartier is ofzo?
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 10 Mei 2017 21:28

Re: Seks

Nina schreef:Ik vind dat mijn vriend en ik echt te weinig seks hebben. Maar hij heeft echt veel minder behoefte dan ik.

Ik vind onze relatie heel fijn maar dit vind ik wel heel jammer.


Hier ook zo helaas. Ik heb een hoger libido en die van hem is de laatste jaren heel wat afgezwakt :nopompom:
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 10 Mei 2017 21:50

Re: Seks

Viva schreef:
Nina schreef:Ik vind dat mijn vriend en ik echt te weinig seks hebben. Maar hij heeft echt veel minder behoefte dan ik.

Ik vind onze relatie heel fijn maar dit vind ik wel heel jammer.


Hier ook zo helaas. Ik heb een hoger libido en die van hem is de laatste jaren heel wat afgezwakt :nopompom:


Jammer zeg, persoonlijk zou mij dat best onzeker maken denk ik. Praten jullie er wel over?
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 10 Mei 2017 22:03

Re: Seks

Mamsie schreef:
Viva schreef:
Nina schreef:Ik vind dat mijn vriend en ik echt te weinig seks hebben. Maar hij heeft echt veel minder behoefte dan ik.

Ik vind onze relatie heel fijn maar dit vind ik wel heel jammer.


Hier ook zo helaas. Ik heb een hoger libido en die van hem is de laatste jaren heel wat afgezwakt :nopompom:


Jammer zeg, persoonlijk zou mij dat best onzeker maken denk ik. Praten jullie er wel over?

Wij wel ja. Hij weet dat ik vaker zou willen en hij zegt ook wel vaker te willen maar puntje bij paaltje komt het er niet vaker van. Als we seks hebben genieten we er ook van. Maar ik zou wel terug willen naar 2x per week ipv 1x per 2 weken. En het maakt ook wel iets onzeker ja. Het is al wel meer gewend omdat het nu al zo'n 4 jaar minder is..

Maar uit de poll lees ik af dat er ook nog forummers​ zijn met nog minder seks dus wat dat betreft, misschien moet ik niet klagen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Mei 2017 08:20

Re: Seks

Weinig, we hebben beide geen hoog libido.
Vind het als we bezig zijn prima en lekker, maar heb gewoon niet zo'n enorme behoefte geloof ik.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mei 2017 08:36

Re: Seks

Twee mensen die geen seks (meer) hebben. How come?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 11 Mei 2017 08:45

Re: Seks

We hebben niet zo vaak seks meer. Sowieso zien we elkaar niet zo vaak en 's avonds werkt mijn man meestal. Ik vind het niet zo erg want sinds m'n tweede bevalling doet het echt super veel pijn (terwijl het een ks was :(). Het zal nu gemiddeld 1 keer per week zijn.
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers