Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Seks

Hoe vaak hebben jullie seks

Meer dan eens per dag
0
Geen stemmen
Dagelijks
3
2%
Om de dag / 3-4x per week
15
9%
2x per week
26
16%
1x per week
21
13%
1x per 2 weken
23
14%
1x per maand
10
6%
Minder dan eens per maand
4
2%
Bijna nooit / paar keer per jaar
4
2%
Wij hebben geen seks (meer)
3
2%
Ik ben tevreden
35
22%
Ik ben niet tevreden, het mag van mij wel vaker
18
11%
Ik ben niet tevreden, het mag van mij wel minder vaak
0
Geen stemmen
 
Aantal stemmen : 162
<<

Anoniem301

Bericht 10 Mei 2017 10:36

Re: Seks

Geel schreef:Heeft ze zelf wel een vriend?

Ik moet bij dit soort topics altijd aan Eucalypta denken. Die was erg tegen extra seks om zwanger te worden enzo, weten jullie dat nog? Vond gewoon dat je altijd aan moest staan.

Eucalypta vond wel heel veel meer, waar ze later keihard op terug is gekomen.
<<

Anoniem281

Bericht 10 Mei 2017 10:38

Re: Seks

Oh ik heb ook wel s zin in puur de daad en klaarkomen maar dat zeg ik dan ook gewoon. En dan vraagt m'n man naderhand opeens 'kunnen we nog even knuffelen, ik voel me zo gebruikt..'
<<

Geel

Bericht 10 Mei 2017 10:38

Re: Seks

Exogenesis schreef:Ja nou jeetje, mijn oren klapperen gewoon een beetje. Ik probeer het ook voor me te zien enzo. Moet ik niet doen. Nee, maar ik doe het toch: hoe kom je klaar in je slaap? Word je daar dan ineens wakker van? Of merkt je man het?
Haha, geen paniek. Denk NIET aan een olifant!

Maar dit kan wel ja. Nooit meegemaakt of van gehoord?
<<

Geel

Bericht 10 Mei 2017 10:39

Re: Seks

Carrie schreef:Eucalypta vond wel heel veel meer, waar ze later keihard op terug is gekomen.
Hoe zou het toch met haar zijn? En met die goeie ouwe TGR? Ik ga wel ff naar een ander topic...

Baz, keihard ben je.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Mei 2017 10:44

Re: Seks

Exogenesis schreef:
Carrie schreef:OMG Bliss, geen woorden voor. Wat een (onzekere? als je zo denkt lijkt me dat niet goed voor je zelfvertrouwen) domme opmerking.


Eens! Wat een vreemde gedachtengang. Heeft ze zulke slechte ervaring met mannen?


Ze heeft idd een vrij negatief beeld van mannen/relaties. Ook de man waar ze nu dus mee is wilde toen ze elkaar net kenden ook gewoon anderen blijven zien. Ze weet dus nog niet goed hoe een serieuze relatie werkt geloof ik. Nu houdt ze zelf ook wel van seks geloof ik, maar ik hoop dus niet dat ze het op een gegeven moment maar gaat doen omdat ze bang is dat hij er anders vandoor gaat.
❤ 7 juni 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Mei 2017 10:46

Re: Seks

Geel schreef:
Carrie schreef:Eucalypta vond wel heel veel meer, waar ze later keihard op terug is gekomen.
Hoe zou het toch met haar zijn? En met die goeie ouwe TGR? Ik ga wel ff naar een ander topic...

Baz, keihard ben je.

Als het goed is, is vooral haar man dat.

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 10 Mei 2017 10:49

Re: Seks

Geel schreef:
Exogenesis schreef:Ja nou jeetje, mijn oren klapperen gewoon een beetje. Ik probeer het ook voor me te zien enzo. Moet ik niet doen. Nee, maar ik doe het toch: hoe kom je klaar in je slaap? Word je daar dan ineens wakker van? Of merkt je man het?
Haha, geen paniek. Denk NIET aan een olifant!

Maar dit kan wel ja. Nooit meegemaakt of van gehoord?


Nee, dat wist ik niet. Maar ik ben één moeilijke klaarkomer, dus dat is voor mij echt moeilijk voor te stellen.

Edit: één is gewoon een! Mijn telefoon voegde in een eerder bericht ook al een t toe in word. Dit is niet goed voor mijn reputatie.
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 10 Mei 2017 10:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Mei 2017 10:49

Re: Seks

Elliot schreef:
Geel schreef:
Carrie schreef:Eucalypta vond wel heel veel meer, waar ze later keihard op terug is gekomen.
Hoe zou het toch met haar zijn? En met die goeie ouwe TGR? Ik ga wel ff naar een ander topic...

Baz, keihard ben je.

Als het goed is, is vooral haar man dat.


Dude....
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Mei 2017 10:49

Re: Seks

Cotton schreef:
Geel schreef:
Ik moet bij dit soort topics altijd aan Eucalypta denken. Die was erg tegen extra seks om zwanger te worden enzo, weten jullie dat nog? Vond gewoon dat je altijd aan moest staan.

Ik vind niet dat je altijd aan moet staan (net als de Duggars, bah), maar ik vind het wel soms een beetje sneu voor de man als je amper seks hebt en je dan zwanger wilt raken dat hij ineens wel mag komen opdraven zeg maar. Dat hij dan ineens 'altijd aan' moet staan.


Eens. En ik vind ook niet dat je je man maar tevreden moet houden, maar ik vind wel dat seks een belangrijk onderdeel van een relatie is en dat het wel handig is als je allebei een beetje tevreden bent met de frequentie en op hetzelfde level zit qua libido. En tuurlijk kunnen er periodes zijn waarin dat bij een van beide afwijkt en dan kun je daar samen doorheen komen, maar ik kan me wel voorstellen dat als er een fundamenteel verscheen in libido zit dat dat tot frustraties en relatieproblemen kan leiden. Ook vooral door herhaaldelijke afwijzing, geen initiatief meee jouw kant op, onzekerheid, vaak ook minder andere intimiteiten "omdat dat uitloopt op". Beide kanten op. Ik ken zowel een vriendin dit het kut vindt dat haar vriend elke dag erop wil als eentje die haar elke dag afwijst. Die dingen zijn gewoon kut. Als je man ook prima tevreden is met 1x in de maand seks is er niks aan de hand, als jij hem de andere 30 dagen afwijst wel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mei 2017 10:53

Re: Seks

Exo ik normaal ook. Het verbaasde me dus nogal.

Boerenkool, lastig lijkt het me wanneer het niet helemaal goed op elkaar afgestemd is. Misschien kan je vaker een vluggertje voorstellen (of zelf iets doen als je dat oké vindt).
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Mei 2017 10:54

Re: Seks

Exogenesis schreef:
Elliot schreef:
Geel schreef:Baz, keihard ben je.

Als het goed is, is vooral haar man dat.


Dude....

:heart:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 10 Mei 2017 10:55

Re: Seks

Whatever schreef:
Cotton schreef:
Geel schreef:
Ik moet bij dit soort topics altijd aan Eucalypta denken. Die was erg tegen extra seks om zwanger te worden enzo, weten jullie dat nog? Vond gewoon dat je altijd aan moest staan.

Ik vind niet dat je altijd aan moet staan (net als de Duggars, bah), maar ik vind het wel soms een beetje sneu voor de man als je amper seks hebt en je dan zwanger wilt raken dat hij ineens wel mag komen opdraven zeg maar. Dat hij dan ineens 'altijd aan' moet staan.


Eens. En ik vind ook niet dat je je man maar tevreden moet houden, maar ik vind wel dat seks een belangrijk onderdeel van een relatie is en dat het wel handig is als je allebei een beetje tevreden bent met de frequentie en op hetzelfde level zit qua libido. En tuurlijk kunnen er periodes zijn waarin dat bij een van beide afwijkt en dan kun je daar samen doorheen komen, maar ik kan me wel voorstellen dat als er een fundamenteel verscheen in libido zit dat dat tot frustraties en relatieproblemen kan leiden. Ook vooral door herhaaldelijke afwijzing, geen initiatief meee jouw kant op, onzekerheid, vaak ook minder andere intimiteiten "omdat dat uitloopt op". Beide kanten op. Ik ken zowel een vriendin dit het kut vindt dat haar vriend elke dag erop wil als eentje die haar elke dag afwijst. Die dingen zijn gewoon kut. Als je man ook prima tevreden is met 1x in de maand seks is er niks aan de hand, als jij hem de andere 30 dagen afwijst wel.

En dan is het uiteraard ook prima als je je beide extra 'moet' inzetten tijdens de vruchtbare periode. Maar als de man altijd al vaker wil en alleen voor dat doel vaker moet komen opdraven vind ik dat wel sneu ja.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 10 Mei 2017 10:59

Re: Seks

Ik ben zeer tevreden over mijn/ons seksleven. Over het algemeen om de dag of dagelijks, als ik veel moet werken dan slaan we soms een paar dagen over, maar dat halen we dan wel weer in :). Ik kan er ook enorm van genieten en soms hebben we een paar keer per dag seks. Tja, na 1,5 jaar is de verliefdheid ook niet echt minder geworden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Mei 2017 11:08

Re: Seks

@ Cotton: dat is bij ons helemaal niet het geval hoor, mijn vriend vindt de huidige frequentie ook helemaal goed. Lijkt me dus niks mis mee om bij een kinderwens te frequentie iets omhoog te gooien om de kansen te vergroten.
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 10 Mei 2017 11:10

Re: Seks

Ik heb 1x per 2 weken gestemd. Maar het gaat hier met periodes, soms 3x per week, maar soms ook 1x per 3-4 weken. En dat ligt aan mij en mijn gezondheid, mijn man zou wel minstens 1x per week willen. We kunnen hier gelukkig wel goed over praten, want lastig is het soms wel.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Mei 2017 11:10

Re: Seks

Bliss schreef:@ Cotton: dat is bij ons helemaal niet het geval hoor, mijn vriend vindt de huidige frequentie ook helemaal goed. Lijkt me dus niks mis mee om bij een kinderwens te frequentie iets omhoog te gooien om de kansen te vergroten.

Das goed, maar ik reageerde niet op jou hoor, haha :D

Er is idd niks mis mee om de frequentie omhoog te gooien als je dat beide wilt.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 10 Mei 2017 11:18

Re: Seks

Wij zijn allebei tevreden. Het is een stuk minder dan aan het begin van de relatie. Dat heeft volgens mij niet zozeer met verliefdheid te maken maar meer met prioriteiten. We kiezen er nu soms voor om nog een aflevering House of Cards te kijken en daarna te gaan slapen in plaats van eerder naar bed om seks te hebben.
<<

Anoniem245

Bericht 10 Mei 2017 14:41

Re: Seks

Ik heb ook eens in de twee weken ingevuld. We wonen niet samen en slapen ook niet ieder weekend of iedere week bij elkaar, meestal wel maar het is niet standaard zeg maar. Als we samen slapen komt het er meestal wel van, maar soms ook niet.
<<

Anoniem192

Bericht 10 Mei 2017 15:05

Re: Seks

Ik heb gekozen voor eens per 2 weken. Beide geen enorm libido, soms 4x in de week en soms dan weer weken niet. Vriend overspannen helpt ook niet echt mee, ik vaak vroeger slapen en in weekenden werken, dan loop je elkaar ook mis. Maar zolang we er over kunnen praten en er hetzelfde over denken vind ik t oké.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 10 Mei 2017 15:55

Re: Seks

We doen het nu best vaak omdat we nog niet mega lang samen zijn (10 maanden vandaag). Als we elkaar zien bijna altijd en soms wel eens 2 of 3x. Maar we zien elkaar soms ook een paar dagen niet dus dat haalt het gemiddelde wel weer omlaag. Gemiddeld een keer of 5 per week denk ik.

Ok dat klinkt best veel maar ik ga ervan uit dat dat wel minder wordt. Ik heb ook wat in te halen mijn ex en ik hebben het in de laatste 4 jaar in totaal nog meer 3x gedaan (dus minder dan 1x per jaar :palm: ).
<<

Anoniem222

Bericht 10 Mei 2017 16:19

Re: Seks

Ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer om in een topic dat over seks gaat, te gaan zeggen dat het tmi is. Mannen hebben toch ook wel eens een natte droom?
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 10 Mei 2017 18:03, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 10 Mei 2017 16:53

Re: Seks

Hier 2 a 3 keer per week met soms een uitschieter naar boven of beneden. De ene keer een vluggertje en de ander keer uitgebreid met alles erop en eraan.

We zijn beiden tevreden, maar mijn man zou elke dag wel willen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Mei 2017 17:12

Re: Seks

In vakanties doen we het inderdaad ook wel vaker, dan heb je gewoon meer tijd voor elkaar en geen afleidingen van Netflix enzo :wink:.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem222

Bericht 10 Mei 2017 17:21

Re: Seks

Haha ja eens hoor Bliss. Wij Netflixen ons ook heel want avonden door. Ook prima toch?
<<

Anoniem315

Bericht 10 Mei 2017 17:49

Re: Seks

Harrison schreef:Ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer om in een topic dat over seks gaat, te gaan zeggen dat het tmi is. Mannen hebben toch ook wel eens een natte droom?


Het ging me niet alleen om dat stukje. Gewoon het hele verhaal er omheen. De vraag kan veel beknopter beantwoord worden. Maar het was niet als berisping bedoeld ofzo hoor. Zo zwaar op de hand ben ik niet.

Ik wist oprecht niet dat vrouwen dat ook kunnen. Dus daar stond ik wel echt even van te klapperen (no pun).
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 10 Mei 2017 22:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers