Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Seks

Hoe vaak hebben jullie seks

Meer dan eens per dag
0
Geen stemmen
Dagelijks
3
2%
Om de dag / 3-4x per week
15
9%
2x per week
26
16%
1x per week
21
13%
1x per 2 weken
23
14%
1x per maand
10
6%
Minder dan eens per maand
4
2%
Bijna nooit / paar keer per jaar
4
2%
Wij hebben geen seks (meer)
3
2%
Ik ben tevreden
35
22%
Ik ben niet tevreden, het mag van mij wel vaker
18
11%
Ik ben niet tevreden, het mag van mij wel minder vaak
0
Geen stemmen
 
Aantal stemmen : 162
<<

Anoniem304

Bericht 10 Mei 2017 08:58

Seks

Die 1 miljoen posts moeten toch ergens vandaan komen en het onderwerp seks doet het altijd goed. *kuch kuch* dus.

Hoe vaak hebben jullie seks? En ben je tevreden?

:banaan:
<<

Anoniem316

Bericht 10 Mei 2017 09:00

Re: Seks

Op het moment erg weinig en dat ligt aan mij. Totaal geen trek in ofzo. Moet me er echt toe zetten.
Ik ben er niet tevreden over maar dat is meer omdat me schuldig naar mijn man voel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mei 2017 09:06

Re: Seks

Normaal gesproken eens per twee weken ongeveer. Soms iets vaker, soms iets minder.
Nu natuurlijk andere situatie. En toen we probeerden een kindje te maken lag de frequentie hoger en toen datzelfde kindje er uit moest ( :nerd: ) ook vaker. Sowieso heb ik een hoog libido gehad tijdens de zwangerschap, soms kwam ik gewoon klaar in m'n slaap :shock:
Eigenlijk wel fijn dat dat nu niet meer is. Nu hebben we nog geen seks maar over paar weken wel weer denk ik. Ben heel benieuwd hoe alles is en werkt daaronder. Ben er niet bang voor, wel benieuwd of 't anders is.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Mei 2017 09:20

Re: Seks

Gemiddeld 1x per week denk ik? Soms vaker, soms twee weken niet. We voelen ons er allebei prettig bij en dat lijkt me het belangrijkste.

♥♥
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Mei 2017 09:53

Re: Seks

Gemiddeld zeker 2x per week denk Ik, maar soms ook wel eens een week niet of als we elkaar toevallig alleen in het weekend zien en dat weekend net even niet blijven slapen (maar komt niet vaak voor) is 2 weken niet ook wel eens voor gekomen.

Meestal zijn we het weekend wel 2 of 3 nachten samen en doordeweeks ook nog vaak ergens een nacht en meestal hebben we wel een keer of 2-3 seks per week.

We zitten iig allebei op hetzelfde level en worden gewoon blij/opgewonden van elkaars aanstalten/initiatief. Dus zijn allebei wel tevreden met de frequentie. Als we samenwoonden zou het waarschijnlijk anders (meer :smile: ) zijn.
Laatst gewijzigd door Whatever op 10 Mei 2017 10:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Mei 2017 09:58

Re: Seks

Gemiddeld 4x per week, de ene week 3x de andere week bijna dagelijks. Ik ben heel tevreden, m`n vriend zou nog wel wat vaker willen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 10 Mei 2017 10:02

Re: Seks

Ik denk dat wij gemiddeld op de 3x per week zitten. Ook afhankelijk van hoeveel man thuis is en mijn diensten.
Over het algemeen ben ik wel tevreden. In drukke weken niet.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 10 Mei 2017 10:03

Re: Seks

Jezus Marin! Tmi.

Hier wel tevreden. Minimaal een keer per week. Ik heb 2x p w gestemd.
<<

Anoniem281

Bericht 10 Mei 2017 10:13

Re: Seks

Hier tevreden, allebei denk ik. Durf m'n man het niet zomaar te vragen, dat zietie gelijk als een uitnodiging denk ik. Maar we doen het gemiddeld 3, 4 keer per week. Als het aan m'n man ligt elke dag, volgensmij, maar soms slaap ik gewoon liever :nerd:
<<

Geel

Bericht 10 Mei 2017 10:15

Re: Seks

Exogenesis schreef:Jezus Marin! Tmi.
:lol:

Wij momenteel één keer per twee weken, soms zelfs drie weken. We vinden allebei wel dat het ietsje meer zou mogen, maar we hebben een retestrak ritme hier, om de migraine van mijn man zo beperkt mogelijk te houden. (En het werkt, hoera.) Dus 21.45 uur naar bed, uiterlijk half 11 het licht uit. Dus als het gebeurt doen we het in het weekend, maar als we een knalvol weekend hebben, zijn we daar weer te moe voor, dus dan wachten we weer tot het volgende weekend. Even snel snel is voor mij geen optie, omdat ik dan te veel pijn heb.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Mei 2017 10:21

Re: Seks

Wat voor pijn Geel of is dat te intiem? (of, te tmi)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 10 Mei 2017 10:21

Re: Seks

Ik snap die afkorting niet :palm:

Maar wij zijn tevreden. In het begin was het natuurlijk veel vaker, maar we zijn redelijk in sync. We draaien momenteel lange weken, dus mijn vriend is over het algemeen wat meer moe door de week maar we vinden elkaar nog steeds heel lief en aantrekkelijk dus dat is heel erg fijn!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 10 Mei 2017 10:22

Re: Seks

Carrie schreef:Wat voor pijn Geel of is dat te intiem? (of, te tmi)


OHH nu snap ik hem! :palm:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Mei 2017 10:22

Re: Seks

Goede vraag, vroeg ik me laatst ook al af. Ik heb namelijk vaak het idee dat wij het 'te weinig' doen haha. Slaat nergens op, want wie bepaalt dat? Maar goed, ik heb 2x per week gestemd, al is het ook weleens 1x. We vinden het allebei wel goed zo geloof ik en toch heb ik vaak het idee dat vaker seks normaler is ofzo. Nou ja, dat idee ga ik maar eens loslaten. Toen we niet samenwoonden, deden we het elke keer wel als we elkaar zagen. Nu kijken we vaak liever series :laughcry:.

Als we straks voor een kindje gaan, zullen we het gemiddelde wel wat opkrikken waarschijnlijk :P.
❤ 7 juni 2018
<<

Geel

Bericht 10 Mei 2017 10:25

Re: Seks

OpKRIKKEN, muhaha.

Jaaa, voor Carrie niet tmi, maar voor het forum wel denk ik zo, ghe ghe. Ik moet er eens naar laten kijken denk ik.

Bliss, herkenbaar. Weet je wat het is? Bij schaarste verlang je meer. Heb je overvloed, dan taant de boel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mei 2017 10:27

Re: Seks

Exogenesis schreef:Jezus Marin! Tmi.



Haha het is ook nooit goed.

Bliss, zolang jij/jullie 't prima vinden is het toch goed? Ik denk dat wij een beetje onder 't gemiddelde zitten maar het maakt me niet zoveel uit.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 10 Mei 2017 10:28

Re: Seks

Het aantal keren per week verschilt per week. De ene week is het bijna elke avond en de andere week amper tot niet. Het is prima zo. Gek genoeg vind ik elke avond knuffelen leuker/fijner dan elke avond seks.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Mei 2017 10:29

Re: Seks

Geel schreef:OpKRIKKEN, muhaha.

Jaaa, voor Carrie niet tmi, maar voor het forum wel denk ik zo, ghe ghe. Ik moet er eens naar laten kijken denk ik.

Bliss, herkenbaar. Weet je wat het is? Bij schaarste verlang je meer. Heb je overvloed, dan taant de boel.


Haha, pun intended uiteraard!

Ja is ook zo. Als vrijgezel dacht ik altijd dat ik een hoog libido had, maar dat blijkt dus nu reuze mee te vallen haha.

Ik had het hier laatst met een vriendin over die net een vriend heeft (ze scharrelde er al langer mee) en die viel nog net niet van haar stoel toen ik zei dat wij het 1-2x per week doen (en dat dat redelijk gemiddeld is). Maar zij zei ook iets in de trant van dat je je vent wel tevreden moet houden omdat hij het anders elders gaat zoeken en dat vind ik dus echt de grootste bullshit. Erg ongeëmancipeerd ook!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 10 Mei 2017 10:30

Re: Seks

OMG Bliss, geen woorden voor. Wat een (onzekere? als je zo denkt lijkt me dat niet goed voor je zelfvertrouwen) domme opmerking.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Mei 2017 10:33

Re: Seks

Marin schreef:
Exogenesis schreef:Jezus Marin! Tmi.



Haha het is ook nooit goed.



Ja nou jeetje, mijn oren klapperen gewoon een beetje. Ik probeer het ook voor me te zien enzo. Moet ik niet doen. Nee, maar ik doe het toch: hoe kom je klaar in je slaap? Word je daar dan ineens wakker van? Of merkt je man het?
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 10 Mei 2017 10:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mei 2017 10:34

Re: Seks

Nou wat een stomme opmerking Bliss.

Ja Exo ik werd er wakker van. Was echt heel raar. Op zich wel blij dat dat voorbij is want je hebt er niet zoveel aan.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Mei 2017 10:34

Re: Seks

Carrie schreef:OMG Bliss, geen woorden voor. Wat een (onzekere? als je zo denkt lijkt me dat niet goed voor je zelfvertrouwen) domme opmerking.


Eens! Wat een vreemde gedachtengang. Heeft ze zulke slechte ervaring met mannen?
<<

Geel

Bericht 10 Mei 2017 10:34

Re: Seks

Heeft ze zelf wel een vriend?

Ik moet bij dit soort topics altijd aan Eucalypta denken. Die was erg tegen extra seks om zwanger te worden enzo, weten jullie dat nog? Vond gewoon dat je altijd aan moest staan.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 10 Mei 2017 10:35

Re: Seks

Momenteel 1 x per 2 weken. Ongeveer. Soms 3x per week, soms paar weken niet. Ligt aan de omstandigheden. Dit is nog minder geweest. Maar ik moet zeggen dat ik weinig echt zin heb.
Misschien tmi; maar ik heb soms gewoon alleen even de behoefte om klaar te komen. Dat gefruts hoeft dan niet. Ik ben ook wel echt bezig om manieren te zoeken om de seks weer leuk te maken (maar weet niet zo goed hoe). Want zin is er weinig van mijn kant af.
Dat ligt niet aan mn man. Er is zelfs een tijdje geweest dat ik alleen al aan de gedachte aan het hebben van seks walgde. Met spiraal eruit gaat het beter, maar mag wat mij betreft nog wel meer omhoog.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Mei 2017 10:36

Re: Seks

Geel schreef:
Ik moet bij dit soort topics altijd aan Eucalypta denken. Die was erg tegen extra seks om zwanger te worden enzo, weten jullie dat nog? Vond gewoon dat je altijd aan moest staan.

Ik vind niet dat je altijd aan moet staan (net als de Duggars, bah), maar ik vind het wel soms een beetje sneu voor de man als je amper seks hebt en je dan zwanger wilt raken dat hij ineens wel mag komen opdraven zeg maar. Dat hij dan ineens 'altijd aan' moet staan.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers