Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Menstruatie na bevalling

<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 09 Mei 2017 19:04

Re: Menstruatie na bevalling

Oh wat gek Victoria, we zijn ongeveer even langs geleden bevallen. Ik hoop dat het wel beter wordt, vind maandverband ook helemaal niks.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Puck

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 28 Dec 2013 08:10

Bericht 09 Mei 2017 19:38

Re: Menstruatie na bevalling

Ik heb nu na mijn 2e bevalling ook last van tampons, zitten absoluut niet prettig. Ik ben onlangs voor de 3e keer ongesteld geweest en het wordt gelukkig elke keer wat minder lijkt het wel.
13-04-2014
02-03-2016
10-03-2018
25-08-2020
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 17 Mei 2017 19:38

Re: Menstruatie na bevalling

Even een vraagje; L. is 14 maanden en vlak na haar 1e verjaardag kreeg ik mijn eerste menstruatie sinds bevalling. Ik geef nog steeds borstvoeding dus dat beïnvloedt het mogelijk nog steeds, maar inmiddels is die eerste menstruatie 7 weken geleden en niets meer daarna. Zwangerschapstest toch maar gedaan voor de zekerheid, maar negatief. Meerderen die dit hebben gehad? Kan borstvoeding nog steeds de boel zo in de war schoppen of is het toch slim om dan langs de huisarts te gaan?
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 18 Mei 2017 20:57

Re: Menstruatie na bevalling

Lilou, ik had het net zo. Ik werd vlak na de eerste verjaardag van mijn zoon voor het eerst weer ongesteld, de tweede keer was pas een maand of 2 later. Na mijn dochter ook zoiets, de tussenpozen werden al snel kleiner en daarna gewoon weer regelmatig. Ik weet eigenlijk niet of het aan de borstvoeding ligt, ik dacht dat mijn cyclus gewoon weer wat op gang moest komen :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 19 Mei 2017 12:38

Re: Menstruatie na bevalling

Bedankt voor je reactie Suus, heel toevallig voelde ik vanochtend de welbekende buikpijn en ja hoor. Blijkbaar moet het inderdaad weer wat op gang komen
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Mei 2017 11:09

Re: Menstruatie na bevalling

He Bah ik heb de laatste dagen ook steeds soort menstruatie achtige kramp. En heeele lichte spotting. Zou zo vroeg zijn, zeven weken na de bevalling. Maar kan natuurlijk wel. Ik hoop er een dezer weken weer een spiraal in te laten zetten, hopelijk ben ik daarna niet meer ongesteld.
Let's discover the world together.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 22 Mei 2017 13:29

Re: Menstruatie na bevalling

Marin schreef:He Bah ik heb de laatste dagen ook steeds soort menstruatie achtige kramp. En heeele lichte spotting. Zou zo vroeg zijn, zeven weken na de bevalling. Maar kan natuurlijk wel. Ik hoop er een dezer weken weer een spiraal in te laten zetten, hopelijk ben ik daarna niet meer ongesteld.

Ik was helaas met zeven weken ook alweer ongesteld ondanks volledige borstvoeding. Kan dus zeker wel. Momenteel ook alweer voor de tweede keer ongesteld geworden. Dochter is nu elf weken, dus lijk al weer aardig regelmatig ongesteld te zijn. Dacht ik er lekker voor maanden vanaf te zijn, maar helaas dat ging hier weer niet op.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers