Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Statistieken van de maand april

<<

Burgemeester Kaat

Gebruikers-avatar

Site admin

Bericht 01 Mei 2017 11:11

Statistieken van de maand april

De maand april is weer voorbij, dus het is weer tijd voor de maandelijkse statistieken. Wat waren jouw plannen, dromen of wensen afgelopen maand?

Wist je dat april ook weleens de grasmaand, de paasmaand of de eiermaand wordt genoemd? Dit jaar was april kouder dan de maand maart, Pasen en Koningsdag waren dit jaar kouder dan Kerst. Daarentegen hebben we april wel heerlijk warm afgesloten. Op naar een mooie, warme en zonnige maand mei!

Theoretisch kan Pasen vallen tussen 22 maart en 25 april. Voor de berekening van de juiste datum baseert men zich op de maanstand en op het begin van de lente. Dit jaar viel Pasen op 16 april. Heb jij een leuk paasweekend gehad?

Op de derde donderdag van april worden de secretaresses in de bloemetjes gezet als dank voor hun harde werk van het afgelopen jaar. Dit gebruik komt uit Amerika overgewaaid. In 1989 nam Nederland het over en ook België volgde kort daarna. Ben jij op deze dag in de bloemetjes gezet door jouw werkgever?

Op de laatste woensdag van april was het weer internationale dag van de blindengeleidehonden.

Eind april startte ook de meivakantie. Hebben jullie leuke dingen gedaan of nog leuke dingen op de planning staan?

Sinds 2014 valt Koningsdag normaal gezien op 27 april, op de verjaardag van Koning Willem-Alexander. Enkel wanneer 27 april op een zondag valt, wordt Koningsdag naar zaterdag verschoven. Heb jij Koningsdag leuk gevierd? Of heb je leuke dingen gekocht op één van de vele marktjes?

Afbeelding

Gefeliciteerd!
In april vieren er heel wat forummers hun verjaardag: Studiebol, Highway, TwistedAngel, Duchess, Lente, Minx, Sorella, Jerry, Believe, Sparkle, Huppekee, Happydobby, Waxinelichtje, Silver, Rebecca, Maeve, Guus, Pandora, Dee, Arwyn, SoCali, Hoochie, Stanley, Beachgirl, Fearie, Aagje, Shy, Sam en YEX. Nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen dames!

Er hebben ook weer een aantal dames verteld dat ze een kindje verwachten eind dit jaar of begin volgend jaar. Atelier Madame, Lizzy, Anna, LM27, sokpop, Olijfje en Chipa, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Daarnaast zijn er drie dames bevallen in april. Marin, Saga en Kees, van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst. Hopelijk hebben jullie een fijne tijd met jullie baby!

Voor Saga was de geboortedag van hun baby wel heel bijzonder. Die dag werd ze door haar vriend ten huwelijk gevraagd. Gefeliciteerd met jullie verloving.

Als laatste willen we ook nog Tom feliciteren. Zij heeft afgelopen maand haar eerste run gelopen, 5 km in 33:45, mooie prestatie Tom!

We denken aan
Ook deze maand kregen een aantal forummers helaas niet zulk fijn nieuws. Wij denken dan ook in het bijzonder aan Sookie, Nijntje, Mila, MissBitchy, Pineco, Teun, Stuiterbal, Funk, Japie, Guattari en Cotton. Hopelijk wordt mei een mooiere maand voor jullie.

Huizennieuws!
Voor een aantal forummers bracht april ook leuk nieuws op huizenvlak. Frankie en Sonly hebben een huis gekocht en Sawadee liet ons weten dat ze binnenkort gaat verhuizen.

Een nieuwe baan
Ook deze maand hebben we gezien dat enkele dames een nieuwe baan hebben. HollyGolightly, Ooh La La, Libelle en Serena, gefeliciteerd met jullie nieuwe baan! Ben jij zelf ook op zoek naar een nieuwe baan? Neem dan eens een kijkje in dit topic, wie weet kunnen we elkaar zo wel aan een baan helpen!

Forumnieuws
Ook deze maand werd weer een aantal leuke topics geopend. Zo opende Elle123 een topic met de vraag hoeveel uur jij slaapt. Hoeveel uren slapen jullie gemiddeld per nacht?

Er is ook weer een nieuw topic geopend voor nieuwe zwangere dames die uitgerekend zijn in december, januari of februari. Hopelijk mogen hier nog heel wat dames aansluiten.

Begin april startte een nieuw seizoen van Peking Express. Kijk jij dit seizoen ook weer?

Onze forumster van de maand april was Pompoen. Benieuwd naar meer over haar? Je kunt haar stuk hier terugvinden. Pompoen nomineerde Quizzle als forumster van de maand mei. Nog twee weken geduld en dan kan je haar stuk ook terugvinden op ons forum.

Inmiddels hebben we alweer twee maanden een nieuwe pijler, Lichaam & Gezondheid. Ben jij inmiddels al helemaal gewend aan deze pijler of moet je nog een beetje zoeken welke topics je hierin moet plaatsen? Neem dan zeker ook even een kijkje in het moderatortopic van deze pijler.

Wist je dat:
- Het "wat eten we vanavond" topic het eerste topic is dat de 10 delen heeft bereikt?
- We inmiddels meer dan 951 000 berichten hebben op ons forum? Die 1 miljoen komt stilaan in zicht!
- Er ruim 131 000 forumsessies waren afgelopen maand?
- De gemiddelde sessieduur ongeveer 8,5 minuut bedraagt?
- Maandag 24 april de drukste dag was op ons forum?
- Zondag 9 april daarentegen de minst drukke dag was?

Zoektermen
- Geboortekaartje inlijsten
- Gaatjes schieten zwemmen
- Goede rietjesbeker
- Trouwlocatie kindvriendelijk
- Wanneer buik weer normaal na bevalling
- Moet ik aangeven dat ik gepest word op mijn werk door mijn manager
- Kosten laten wassen ondergoed in hotel
- Temptation Island gratis terugkijken
- Vier handen op een buik asociaal
- 14 jarige mooie meiden
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Mei 2017 11:23

Re: Statistieken van de maand april

Leuk! Dank jullie wel voor de felicitaties.
Wat waren er veel jarigen zeg!
Heeft Bliss niet ook een nieuwe baan of was dat al in maart?

Leuke statistieken weer!
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Quizzle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Mei 2017 11:25

Wauw wat een boel!

Wat leuk weer!!
Tel est mon destin
Je vais mon chemin
Ainsi passent mes heures
Au rythme entêtant des battements de mon cœur
<<

HollyGolightly

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Mei 2017 11:27

Wat knap dat jullie mijn nieuwe baan er tussenuit hebben gehaald. Leuk! Ik begin in juni. Spannend! Leuke statistieken weer.
They call me quiet girl. But I'm a riot.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Mei 2017 11:35

Marin schreef:Leuk! Dank jullie wel voor de felicitaties.
Wat waren er veel jarigen zeg!
Heeft Bliss niet ook een nieuwe baan of was dat al in maart?

Leuke statistieken weer!

Volgens mij stond ik er vorige maand al in met mijn nieuwe baan! Ben wel in april begonnen, maar eind maart was het geregeld geloof ik.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Mei 2017 11:36

Ah oké! Nou bij deze alsnog gefeliciteerd haha.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Bruce Willis

Bericht 01 Mei 2017 11:52

Leuk stukje hebben jullie er weer van gemaakt!
29 augustus 2012 ~ 27 februari 2016

Volg mij op instagram Mamajezzblog
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Mei 2017 12:11

Marin schreef:Ah oké! Nou bij deze alsnog gefeliciteerd haha.

Haha dank je!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Mei 2017 12:11

Wat super leuk dat jullie mij ook noemen! Rest ook weer leuk :)
Alles is perfect, als je van een beetje chaos houdt.
― Loesje
<<

Sookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Mei 2017 14:07

Altijd weer leuk om te lezen, en lief dat ik genoemd word :)
Laatst gewijzigd door Sookie op 02 Mei 2017 14:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
"Faith is the bird that feels the light when the dawn is still dark."

Afbeelding
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Mei 2017 20:48

Banana is inmiddels Stanley. Of er moet iemand zijn die die naam over heeft genomen en die ook in April jarig is ;)

Leuk stukje weer!
<<

Cotton

Gebruikers-avatar

President

Bericht 01 Mei 2017 20:54

Leuk weer!

En wat lief dat jullie me genoemd hebben. Vandaag was de begrafenis en dan kunnen we nu weer verder. Altijd fijn als zo'n dag achter de rug is.
Afbeelding
<<

Burgemeester Kaat

Gebruikers-avatar

Site admin

Bericht 01 Mei 2017 22:27

Stanley, ik heb het voor je aangepast. Alle naamswijzigingen bijhouden is niet altijd gemakkelijk :)
<<

Dee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Mei 2017 22:54

Ik was ook jarig :P

Ik vind zulke lijstjes altijd fijn om te lezen. Ben ik tenminste weer volledig geïnformeerd :wink:.
For all the things my hands have held, the best by far is you
L. 2016 :heart:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Mei 2017 23:01

Dee schreef:Ik was ook jarig :P

Ik vind zulke lijstjes altijd fijn om te lezen. Ben ik tenminste weer volledig geïnformeerd :wink:.
Je staat er toch tussen?

Leuk geschreven weer burgemeesters, inderdaad een fijne update zo als je even wat minder op het forum bent.
2012 & 2016
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Mei 2017 19:47

Burgemeester Kaat schreef:Stanley, ik heb het voor je aangepast. Alle naamswijzigingen bijhouden is niet altijd gemakkelijk :)

Dat lijkt me knap lastig idd. Thx voor het aanpassen.
<<

Saga

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 02 Mei 2017 20:13

Heel leuk, bedankt voor de felicitaties!
Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Mei 2017 20:19

Leuk weer burgemeesters!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 03 Mei 2017 15:42

Wat leuk weer!
Holly had niet meegekregen dat je een nieuwe baan hebt! Gefeliciteerd! Wat ga je doen?
Hello, from the outside <3

Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Bruce Willis

Bericht 03 Mei 2017 20:11

leuk overzicht weer
<<

Anoniem201

Bericht 06 Mei 2017 23:19