Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatietopic #2

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 01 Mei 2017 12:55

Re: Sollicitatietopic #2

Wat leuk Thunder, spannend!

Ik moet volgende week maandag op gesprek, ben benieuwd!

♥♥
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 01 Mei 2017 13:33

Re: Sollicitatietopic #2

Als jullie aangenomen zijn, binnen hoe lang krijg je dan je contract? Ik dacht altijd dat dat zo gebeurd was, naam en salaris veranderen en opsturen om te laten tekenen.
1.5 week geleden kreeg ik mailtje dat ze bezig waren met contract, maar ze nog iets van gegevens miste.
Ben ik nu zo ongeduldig? :palm:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 01 Mei 2017 13:39

Re: Sollicitatietopic #2

Oh dat is wel lang naar mijn ervaring, Libelle. Misschien valt het door vakanties even ongunstig?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 01 Mei 2017 13:45

Re: Sollicitatietopic #2

Bedankt! Jij ook succes Elliot.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem210

Bericht 01 Mei 2017 13:59

Re: Sollicitatietopic #2

Wat leuk en spannend Thunder. Wat voor functie is het?

Spannend Elliot. Alvast veel succes. Je hebt zo wel mooi de tijd om je goed voor te bereiden.

Hoe is jouw meeloop dienst verlopen Katrien?
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 01 Mei 2017 14:07

Re: Sollicitatietopic #2

Taeda schreef:Oh dat is wel lang naar mijn ervaring, Libelle. Misschien valt het door vakanties even ongunstig?


Dat zou kunnen! Ik wacht deze week nog even af, als ik nog niks heb zal ik ze een mailtje sturen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 01 Mei 2017 14:36

Re: Sollicitatietopic #2

Lennox schreef:Wat leuk en spannend Thunder. Wat voor functie is het?

...
Laatst gewijzigd door Thunder op 04 Mei 2017 09:02, in totaal 2 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem210

Bericht 01 Mei 2017 21:29

Re: Sollicitatietopic #2

Klinkt als een leuke baan en een goede kans om weer terug te keren in het werkveld.
Ik vind het wel gek dat je geen ondersteuning hebt van een arbodeskundige en dat ze je nu wat aan je lot overlaten.
Kun je geen contact opnemen met het UWV voor meer informatie en ondersteuning?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 02 Mei 2017 07:03

Re: Sollicitatietopic #2

...
Laatst gewijzigd door Thunder op 04 Mei 2017 09:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 02 Mei 2017 15:53

Re: Sollicitatietopic #2

...
Laatst gewijzigd door Thunder op 04 Mei 2017 08:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 03 Mei 2017 10:10

Re: Sollicitatietopic #2

Wat goed Thunder! Succes vandaag!

♥♥
<<

Anoniem210

Bericht 03 Mei 2017 10:24

Re: Sollicitatietopic #2

Thunder schreef:Ja, ik vind dat ook gek. Mijn huidige werkgever moet daar voor zorgen. Maar hij regelt helemaal niks, sinds hij dit weet (2 maanden) is er ook geen contact meer geweest. Als ik bel is 'ie er nooit en als ik mail krijg ik geen antwoord. Ik ga eerst maar even m'n arboarts bellen voor overleg. Want ik zou deze baan wel heel erg graag willen hebben.


Sommige werkgevers zijn echt botte harken. Bah. Waarom zou je je zo onsympathiek op willen stellen? En het is nog eens je plicht ook. Ik snap dat niet.
Ik ben er zelf ook een hele tijd uit geweest (soort gelijke klachten als de jouwe) en ben zo goed opgevangen op mijn werk. Zelfs na bijna 2 jaar ziekteverlof met bijna een jaar werken op therapeutische basis, gaven ze aan mij niet kwijt te willen. Maar het had ook heel anders kunnen gaan. Ik mag zeker in mijn handen knijpen. Rot voor jou dat de andere kant mee moet maken.

Maar wat een fijne update! Veel succes met het gesprek!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 03 Mei 2017 11:12

Re: Sollicitatietopic #2

Echt?! Heb je ook een bottransplantatie gehad? Hoe is het bij jou gegaan, nog veel last, lang geleden, lang gerevalideerd ook?

...

Bedankt Elliot!
Laatst gewijzigd door Thunder op 04 Mei 2017 08:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 03 Mei 2017 15:46

Re: Sollicitatietopic #2

...
Laatst gewijzigd door Thunder op 04 Mei 2017 08:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 03 Mei 2017 21:14

Re: Sollicitatietopic #2

...
Laatst gewijzigd door Thunder op 04 Mei 2017 08:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Mei 2017 07:09

Re: Sollicitatietopic #2

...
Laatst gewijzigd door Thunder op 04 Mei 2017 08:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 04 Mei 2017 07:21

Re: Sollicitatietopic #2

Hoeveel uur werkte je bij je oude werkgever? En uwv bellen? Ik zou misschien voor 10 uur ontslag nemen. Maar ik weet niet in hoeverre dat kan en mag hoor.
Anders zou ik eens juridisch advies inwinnen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Mei 2017 07:56

Re: Sollicitatietopic #2

...
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 14:26

Bericht 04 Mei 2017 13:43

Re: Sollicitatietopic #2

Even een vraagje: ik heb twee maanden geleden gereageerd op een vacature. Zij vroegen echter een opleiding die ik niet heb. Ik heb een mailtje gestuurd of het mogelijk is met mijn huidige opleiding te solliciteren. Ik kreeg toen reactie dat ze alleen kandidaten zochten met die specifieke opleiding.
Nu zag ik diezelfde vacature vandaag weer langskomen, en nu staat er 'bij voorkeur ....opleiding', terwijl dit eerst als functie eis stond. Ik twijfel nu om te reageren. Ik denk dat ze nog geen geschikte kandidaat gevonden hebben en daarom hun eisen wat bijgesteld hebben, maar de reactie die ik destijds teruggekregen heb, lijkt me ook duidelijk. Iemand advies?
<<

Anoniem282

Bericht 04 Mei 2017 13:46

Re: Sollicitatietopic #2

Dot: dan zou ik dus wel solliciteren, aangezien het nu geen keiharde eis meer is i.t.t. 2 maanden geleden. :)
<<

Anoniem210

Bericht 04 Mei 2017 17:08

Re: Sollicitatietopic #2

Ik heb je verhaal gemist Thunder. Is er nog iets uitgekomen?

Dot, ik zou ook solliciteren. Precies wat Guattari zegt.
<<

Anoniem210

Bericht 04 Mei 2017 17:12

Re: Sollicitatietopic #2

Thunder schreef:Echt?! Heb je ook een bottransplantatie gehad? Hoe is het bij jou gegaan, nog veel last, lang geleden, lang gerevalideerd ook?

...



Weg

(Liever niet quoten, ik wil het weer weg kunnen halen).
Laatst gewijzigd door Anoniem210 op 05 Mei 2017 18:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Mei 2017 17:57

Re: Sollicitatietopic #2

Ik heb het gelezen. Ik herken je verhaal ook, maar weet je vorige forumnaam niet meer. Dat hebben we inderdaad ongeveer hetzelfde. Ik moet over 2 weken terug voor controle en een CT scan. Ik heb er nog geen goed gevoel over. Het doet nog erg veel pijn en ik kan nog absoluut niet zonder pijnmedicatie. Ik weet het niet, maar het voelt niet oké. We gaan het zien.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem210

Bericht 05 Mei 2017 18:43

Re: Sollicitatietopic #2

Wat naar om te lezen dat je nog zoveel pijn hebt. Ook ik slik nog veel pijnmedicatie. Soms zelfs morfine. Verder Tramadol. Troep maar ik kan er helaas niet zonder. Wat spannend dat je binnenkort een CT scan hebt. Waarom heb je er geen goed gevoel over? Door de pijn? of heb je ook andere symptonen waardoor je merkt dat het niet goed zit?
Ik houdt zelf enorm veel vocht vast. Dat is ook vrij pijnlijk. En mijn littekens zetten erg op. Ik heb op mijn knie een dikke worm van 4cm dikte. Ze hebben geprobeerd via de knie pennen in te brengen maar dat was mislukt dus helaas voor niks geweest en nu alle ellende ervan.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 05 Mei 2017 20:19

Re: Sollicitatietopic #2

Bij mij ging het andersom. De pin inbrengen ging destijds prima, het verwijderen mislukte gigantisch. Ik heb dwars over m'n hele knie via het hele scheenbeen tot aan m'n enkel een litteken zitten. Die is nu 4x op hetzelfde stuk open gehaald, maar het valt me mee hoe hij er uit ziet. Op de knie is hij inderdaad lelijker en breder. Die heelde bij mij ook erg slecht. Ik slik oxycodon en arcoxia tegen de pijn. Wel troep ja, maar ik functioneer er verder prima op/mee. Ik denk dat het niet goed geneest, omdat het altijd pijn doet, maar ook omdat het voelt alsof er steeds wat gaande is. Het klopt, steekt, prikt continu. Steeds pijnscheuten en als ik er op sta lijkt het net een spons die samengeperst wordt en langzaam terug in vorm zakt als ik het ontspan. Net of het lichaam die platen weer aan het afstoten is. Ik hou inderdaad ook vrij veel vocht vast. Lastig is het allemaal hè? Ik merk ook dat het me de laatste tijd psychisch begint op te spelen. Ik heb er meer last van dan ik dacht.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers