Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel uur werk jij in de week?

<<

Anoniem255

Bericht 04 Mei 2017 20:53

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Op contract 16 uur verdeeld over 2 dagen. Maar ik werk zo'n 5 tot 15 uur per week extra. Dat wisseld sterk per week.
<<

Anoniem190

Bericht 04 Mei 2017 21:43

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Ik heb een contract van 40 uur, momenteel werk ik met wat ik mee naar huis neem ca. 50 uur.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 04 Mei 2017 23:10

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Ik werk 24u per week in 3 dagen.
2012 & 2016
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Mei 2017 23:14

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Haha HG, denk je me te pakken? Maar uhm: ik heb nog geen kind wel? :D
Maar als je écht geïnteresseerd bent: als hij er straks is, werk ik niet meer op kantoor en geef ik alleen les en studeer ik. Bij sommige van mijn lessen gaat hij mee en passen de ouders van de leerlingen even op en ik mag de lesuren zelf inplannen. Bij de rest is mijn man thuis, die heeft ook flexibele uren. En omdat ik full time mijn doctoraat doe krijg ik na mijn verlof loon van de universiteit waardoor ik thuis verder kan met mijn onderzoek. Het is allemaal al geregeld gelukkig ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 04 Mei 2017 23:34

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Tussen de 35-40 uur, verdeeld over 4 dagen.
<<

Anoniem250

Bericht 05 Mei 2017 07:24

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Marsy31 schreef:Haha HG, denk je me te pakken? Maar uhm: ik heb nog geen kind wel? :D
Maar als je écht geïnteresseerd bent: als hij er straks is, werk ik niet meer op kantoor en geef ik alleen les en studeer ik. Bij sommige van mijn lessen gaat hij mee en passen de ouders van de leerlingen even op en ik mag de lesuren zelf inplannen. Bij de rest is mijn man thuis, die heeft ook flexibele uren. En omdat ik full time mijn doctoraat doe krijg ik na mijn verlof loon van de universiteit waardoor ik thuis verder kan met mijn onderzoek. Het is allemaal al geregeld gelukkig ;)


Nee. Jij had mij juist te pakken met die veroordelende reacties. Ik moet namelijk 30 uur werken om zelf een huis te kunnen kopen. Maar gelukkig weet ik wie het zegt. Ik werk van de 30 uur ook 10 uur thuis. Maar werk is werk. Ik kan dan dus niet tegelijkertijd voor mijn kinderen zorgen. Fijn voor je dat het allemaal zo goed geregeld is. Dat is ook een makkelijke situatie om vanuit te oordelen. En als er gevraagd wordt hoeveel je werkt dan lijkt mij het logisch dat je het over je actuele situatie hebt en niet over het verleden.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Mei 2017 08:54

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Het is echter ook mijn actuele situatie hè die ik schets. Het spijt me als ik je gekwetst heb met mijn reactie eerder. En laat ik even duidelijk wezen: als je moet dan moet je. Ik besef me hartstikke goed de luxe positie waar ik/we inzitten. Dacht dat het wel duidelijk was dat mijn mening gaat over mensen die de keuze hebben. Maar laten we niet weer die discussie aangaan, verschillende mensen en verschillende meningen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 05 Mei 2017 12:08

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Als je vanuit huis aan je doctoraat werkt, zorg je op dat moment toch ook niet voor je kind?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Mei 2017 14:40

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Wat doen jullie gek? Ik vertel natuurlijk geen onwaarheden hier en er worden conclusies getrokken die niet kloppen. Er wordt gevraagd naar uren werken nu. Dit zijn de uren die ik afgelopen jaar heb gewerkt en ook nu voor betaald krijg. In oktober veranderd dat en als het dan weer gevraagd wordt is mijn antwoord dan anders. Je weet helemaal niet wat voor doctoraat ik doe en hoe, het zou vriendelijker staan als je er naar vraagt ipv dat ik het gevoel krijg me te moeten verdedigen hier. Ik verander niet van mening over geen opvang willen voor mijn zoon het eerste jaar en geen screening. Niet zolang wij die verwende keuze hebben. Want dat het kán is een luxe en dat besef ik. En ik heb respect voor mensen die het anders voor elkaar botsen, maar wij doen het op onze manier. Maar ga nou niet in twijfel trekken wat ik hier zeg, dat is nergens voor nodig en vind ik ook echt beetje raar.

En om toch even antwoord te geven nog: ik kan aan mijn onderzoek werken wanneer ik wil. Mijn man heeft flexibele uren en ik heb groepen studenten voor me werken die mij de data aanleveren. Ik kan dus daaraan werken als man thuis is. Daarnaast heb ik dubbel zo hard gewerkt het afgelopen half jaar zodat ik de verlof periode + nog paar maanden vooruit hebt gewerkt en werken de studenten door. Dus ook dit gaat per oktober weer in. Man werkt ook al maanden iets harder zodat hij extra compensatie dagen heeft en die extra dag in de week vrij ga ik gebruiken voor mn onderzoek. We plannen dit al een hele poos zodat we dit kunnen doen zonder financieel in te leveren en thuis kunnen zijn met de kleine. En over jaar kijken we weer verder. Mijn kantoorbaan blijft ook open tor volgend jaar april dus mocht ik dan besluiten minder les te geven, parttime te gaan studeren of er gebeurt iets anders, dan is die optie er ook nog. Heel doordacht en gepland met veel vrijheid. Maar dat was nogal veel om uit te leggen ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 05 Mei 2017 17:13

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Jij hebt het zelf over verder gaan met een fulltime doctoraat nadat je kind geboren is. Fulltime vang je niet op met 1 dag in de week en wat uurtjes in de avond. Of jij hebt een hele andere definitie van fulltime natuurljk dat kan ook.

Maakt ook verder niet uit, kies wat t beste bij jullie past en dan zit je altijd goed. Je communiceert er alleen over alsof jouw manier de enige juiste manier is en veroordeelt anderen die er een andere mening op nahouden. Daar zou ik me, als ik jou was, iets meer bescheiden in opstellen, dat komt een stuk sympathieker over.
<<

Anoniem250

Bericht 05 Mei 2017 20:10

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Marsy31 schreef:Het is echter ook mijn actuele situatie hè die ik schets. Het spijt me als ik je gekwetst heb met mijn reactie eerder. En laat ik even duidelijk wezen: als je moet dan moet je. Ik besef me hartstikke goed de luxe positie waar ik/we inzitten. Dacht dat het wel duidelijk was dat mijn mening gaat over mensen die de keuze hebben. Maar laten we niet weer die discussie aangaan, verschillende mensen en verschillende meningen.


Bedankt voor je reactie
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Mei 2017 22:21

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

SophieZMY schreef:Jij hebt het zelf over verder gaan met een fulltime doctoraat nadat je kind geboren is. Fulltime vang je niet op met 1 dag in de week en wat uurtjes in de avond.


Over veroordelend gesproken.. het kan dus wél. Als jij dat, na mijn uitleg, niet snapt, dat is ok, het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of jij daar twijfels bij trekt haha, zolang wij de ballen in de lucht kunnen houden en het op onze manier kunnen doen, daar gaat het om uiteindelijk ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Mei 2017 22:26

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Ik heb vorige week net mijn baan opgezegd. Dus van fulltime naar nul. Echter ben ik wel weer beetje aan het werk voor m'n eigen bedrijf. Heb wat klantencontact en volgende week eerste afspraak weer. Dus enkele uren per week momenteel. Dat zal voorlopig nog wel zo blijven. Vanaf juli ben ik weer echt bruiloften aan het fotograferen en wie weet al eerder wat kortere shoots. Ik heb geen vaste werkdagen voorlopig maar wie weet op den duur. Ik hoop uiteindelijk 1 a 2 dagen per week te werken.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Mei 2017 22:28

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Oh wauw, dus de stap echt gezet nu! Hoe voelt het? Komen vast hele mooie tijden aan met je eigen bedrijf
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Mei 2017 22:29

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Ik heb vorige week net mijn baan opgezegd. Dus van fulltime naar nul. Echter ben ik wel weer beetje aan het werk voor m'n eigen bedrijf. Heb wat klantencontact (dag na de bevalling alweer wat emails weg werken) en volgende week eerste afspraak weer. Dus enkele uren per week momenteel. Dat zal voorlopig nog wel zo blijven. Vanaf juli ben ik weer echt bruiloften aan het fotograferen en wie weet al eerder wat kortere shoots. Ik heb geen vaste werkdagen voorlopig maar wie weet op den duur. Maar voor nu gewoon sporadisch.
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 05 Mei 2017 23:05

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

20 uur onder schooltijden. Ideaal!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 06 Mei 2017 07:18

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Ik werk 24 uur in 2,5 dag.
<<

Anoniem291

Bericht 11 Mei 2017 21:30

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Op papier 28 uur in 3 dagen, maar in de praktijk zijn het er vaak 32 en dat wil ik niet meer dus ga er echt op letten. Af en toe wat overuren prima maar nu dus het structureel elke week.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 11 Mei 2017 21:55

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

24 uur verdeeld over drie dagen. Volgend jaar wil ik naar 28 uur gaan en dan de ene week drie dagen en de andere week vier dagen werken.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Mei 2017 08:39

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Ik werk 32 uur en dat bevalt prima. Als mijn dochter naar school gaat ga ik proberen om 28 uur te werken, 3,5 dag zodat ik woensdagmiddag thuis ben als zij uit school komt. De ochtend zal ik dan thuis werken. Maar dat duurt nog wel even.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 25 Mei 2017 19:43

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

28 uur, vind het ideaal.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 25 Mei 2017 19:47

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Vanaf 1 juni 36 uur. Dat is bij ons fulltime.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 26 Mei 2017 19:15

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Fulltime, dat is bij ons 40 uur.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 26 Mei 2017 20:03

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

24 uur, verdeeld over 3 dagen.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 26 Mei 2017 21:31

Re: Hoeveel uur werk jij in de week?

Sinds kort werk ik weer 32 uur, 4 dagen.
Bevalt eigenlijk wel prima! De wekker 's ochtends vind ik niet tof, maar ik vind het fijn om te werken.

Marin: Toch maar de keuze gemaakt dus! Het beviel wel heel goed toch? Lijkt me best even een overgang!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers