Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jeans met draaipijp

<<

Elle123

Bericht 03 Mei 2017 20:11

Jeans met draaipijp

Vorig jaar heb ik een jeans gekocht bij 7for all mankind. Deze heb ik een tijdje in de kast laten liggen omdat het een zomerjeans is (7/8 lengte en niet skinny, dus ik had geen winterschoenen voor erbij). Nou blijkt hij een draaipijp te hebben. Ik heb hem dus tot nu toe heel weinig gedragen, omdat het gewoon niet lekker zit als die naad telkens over mijn knie schuift. En het ziet er ook niet mooi uit.
Aangezien ik hem dus al een jaar in de kast heb liggen, ga ik er vanuit dat ze hem niet meer gaan vergoeden/ruilen. Stom van mij hoor dat ik er niet eerder mee terug ben gegaan. Zou ik hier nog iets mee kunnen? Toch zonde, het zijn best dure broeken.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Mei 2017 20:16

Re: Jeans met draaipijp

Wow is dat een ding? Ik dacht altijd dat ik gewoon iets geks deed met mijn been ofzo haha, of dat het ligt aan bepaalde broeken. Joh!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 03 Mei 2017 20:19

Re: Jeans met draaipijp

Zora schreef:Wow is dat een ding? Ik dacht altijd dat ik gewoon iets geks deed met mijn been ofzo haha, of dat het ligt aan bepaalde broeken. Joh!

Ik heb het vaak. Dacht ook dat het aan mij lag, valt weer mee!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 03 Mei 2017 20:20

Re: Jeans met draaipijp

Ik heb het ook heel vaak!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem222

Bericht 03 Mei 2017 20:33

Re: Jeans met draaipijp

Ik heb dat ook wel eens! Mega irritant. Geloof dat er niet perse iets aan te doen is. Wel jammer van zo'n dure broek.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Mei 2017 20:36

Re: Jeans met draaipijp

Er was een tijd dat je vet betaalde voor een broek met een draaipijp.
Maar het is inderdaad heel irritant.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 03 Mei 2017 21:11

Re: Jeans met draaipijp

Ik heb het ook. Maar bij mij komt het door mijn scheve been.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 03 Mei 2017 21:19

Re: Jeans met draaipijp

Ik heb het bij al mijn skinnys en dan alleen bij mijn rechterbeen. Ik spoor zelf niet denk ik...
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem190

Bericht 03 Mei 2017 21:55

Re: Jeans met draaipijp

ik heb het bij 2 broeken. zo irritant! bij mij komen ze de kast ook niet meer uit.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers