Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Moderatortopic

<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Mei 2018 07:27

Re: Moderatortopic

Carrie schreef:
Burgemeester Sil schreef:
Carrie schreef:Krijgen wij dan te horen wat? Ik schrok er echt van.

Niet in detail, maar beide dames hebben n mail en een passende maatregel gekregen. Nogmaals dank voor t melden!

Mag ik vragen waarom er niet wordt gemeld wat de maatregel is?

Dat is niet eens bewust, wij melden eigenlijk nooit inhoudelijke informatie over een maatregel. Maar aangezien ik begrijp dat dit bij diverse mensen het een en ander heeft opgeroepen, ze hebben een ban voor bepaalde tijd en daarna ligt er het verzoek alle discussie en/of confrontatie met elkaar permanent te staken . Dit geldt voor beide dames.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Mei 2018 07:42

Dat is idd erg vervelend maar ik vind wel dat beide dezelfde 'straf' moeten krijggen. Anders ga je met 2 maten meten en dat is niet eerlijk.
Chocolate is the answer, who cares what the question is
<<

Cotton

Gebruikers-avatar

President

Bericht 31 Mei 2018 07:50

Krijgt iemand na een x aantal bans ook een permanente ban eigenlijk?
29032018
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Mei 2018 09:00

Burgemeester Sil schreef:
Carrie schreef:
Burgemeester Sil schreef:Niet in detail, maar beide dames hebben n mail en een passende maatregel gekregen. Nogmaals dank voor t melden!

Mag ik vragen waarom er niet wordt gemeld wat de maatregel is?

Dat is niet eens bewust, wij melden eigenlijk nooit inhoudelijke informatie over een maatregel. Maar aangezien ik begrijp dat dit bij diverse mensen het een en ander heeft opgeroepen, ze hebben een ban voor bepaalde tijd en daarna ligt er het verzoek alle discussie en/of confrontatie met elkaar permanent te staken . Dit geldt voor beide dames.

Ok, fijn dat je het toch even deelt, dank je. Lijkt me een passende maatregel.
dit is mijn Instagram, ik maak graag stories.
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 31 Mei 2018 12:32

Goed opgetreden Burgemeesters!
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Mei 2018 14:14

Cotton schreef:Krijgt iemand na een x aantal bans ook een permanente ban eigenlijk?

Dat behoort tot de opties, maar bij mijn weten is het nog nooit zover gekomen.

Exogenesis: bedankt!
<<

nogevendit

Bericht 02 Jun 2018 10:34

Graag mijn beide accounts verwijderen.
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 02 Jun 2018 11:30

Als iemand een ban heeft, is het dus mogelijk gewoon via een ander account te komen posten? Werkt dat niet met ip nummers dan? Anders heeft het weinig zin om iemand te bannen lijkt me..
<<

Cotton

Gebruikers-avatar

President

Bericht 02 Jun 2018 11:31

Kira schreef:Als iemand een ban heeft, is het dus mogelijk gewoon via een ander account te komen posten? Werkt dat niet met ip nummers dan? Anders heeft het weinig zin om iemand te bannen lijkt me..

Met IP heeft dat alsnog weinig zin ook. Eigenlijk. :angel:
29032018
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Jun 2018 11:53

Of je gaat naar een openbare plek, lijkt me niet lastig om te omzeilen, zo’n ban.
"ja, maar" betekent nee.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Jun 2018 13:18

Is nou gewoon zomaar de hele boel mbt Dobby verwijderd? Dat vind ik altijd zo stom/raar. Dat er een ban komt wil toch nirt zeggen dat andere Posts daaromtrent ook maar meteen hoppa verwijderd hoeven te worden? Niet alleen had ik net een heel bericht over / tegen Dobby getypt, ook weet ik nu niet of daar nog een reactie op is gekomen of wat er vervolgens met mijn bericht is gebeurd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Maple

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Jun 2018 13:23

Het topic had er gewoon niet mogen zijn dus ik vind het wel logisch dat het verwijderd is. Hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat Dobby zich onheus bejegend voelt en zich graag wil verdedigen: een ban is een ban en dan kom je niet onder een andere naam weer terug.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Jun 2018 13:27

Maar waarom zo'n topic wel verwijderen, maar als iemand graag een persoonlijk topic verwijderd wilt hebben dat weigeren?
<<

Maple

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Jun 2018 13:32

Spam topics zijn ook tegel de regels en worden toch ook verwijderd. Een persoonlijk topicnopenen is niet tegen de regels, een persoonlijk topic op een ander account terwijl je een ban hebt, wel.
<<

June

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Jun 2018 13:35

Sawadee schreef:Maar waarom zo'n topic wel verwijderen, maar als iemand graag een persoonlijk topic verwijderd wilt hebben dat weigeren?

Eh tja, zo staat het in de regels. Die kun je ter discussie stellen, maar op zich worden die wel nageleefd.

Ik snap wel dat het irritant is dat nu het hele topic weg is, maar het had er al niet mogen zijn natuurlijk. Wat zou jij nu dan willen, Zora?
Fedora schreef:Ik ken mijn cola.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Jun 2018 13:42

Haha je bent een beetje de man in de relatie June. Niet erkennen dat het stom is, maar alleen naar een oplossing zoeken :wink:

Ik wil denk ik gewoon even mijn irritatie uiten over dat ik een bericht had getypt die nu gewoon zonder meer foetsie is. Ondanks dat we weten dat zo'n topic uiteindelijk verwijderd zal worden omdat het tegen de regels is, is het altijd maar afwachten tot er een moderator is om dat daadwerkelijk te gaan doen. Omdat dat zo is, krijg je toch dat er reacties blijven komen. Ik vind het gek dat als dat gebeurt, dus als er toch al discussie ontstaan is, en mensen met elkaar in gesprek zijn, er niet even een heads up wordt gegeven door de moderators. Of als dat echt niet kan, dan maar weer even een berichtje hier, zo van: de boel is verwijderd. Maar dat gebeurt ook vaak niet. Je zou nog kunnen denken dat je het allemaal gedroomd hebt :smile:
<<

June

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Jun 2018 13:45

Ik schrijf toch dat ik me je irritatie kan voorstellen? Of telt dat niet. Moet ik het stom noemen?

Ik denk inderdaad dat het fijn zou zijn als in een moderatortopic benoemd zou worden welke acties gedaan zijn. Dat is lekker centraal en transparant.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Jun 2018 14:16

Oh ja dat erken je idd! Vriend en ik hebben altijd zo'n ding dat ik graag blijf hangen in dat iets stom is (en dus dat wil horen en niet bezig ben met vooruit kijken) en dat hij dan van alles aandraagt, wat dus voor mij dan nog geen zin heeft. Misschien een beetje een inside joke zo :)
<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 02 Jun 2018 14:21

Zora schreef:Is nou gewoon zomaar de hele boel mbt Dobby verwijderd? Dat vind ik altijd zo stom/raar. Dat er een ban komt wil toch nirt zeggen dat andere Posts daaromtrent ook maar meteen hoppa verwijderd hoeven te worden? Niet alleen had ik net een heel bericht over / tegen Dobby getypt, ook weet ik nu niet of daar nog een reactie op is gekomen of wat er vervolgens met mijn bericht is gebeurd.

Eens! Precies dit!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 02 Jun 2018 14:47

Zora schreef:Oh ja dat erken je idd! Vriend en ik hebben altijd zo'n ding dat ik graag blijf hangen in dat iets stom is (en dus dat wil horen en niet bezig ben met vooruit kijken) en dat hij dan van alles aandraagt, wat dus voor mij dan nog geen zin heeft. Misschien een beetje een inside joke zo :)

Haha hier net zo, ik zit dan echt niet op praktische oplossingen of redelijke antwoorden te wachten :P
Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Jun 2018 14:49

June schreef:
Ik denk inderdaad dat het fijn zou zijn als in een moderatortopic benoemd zou worden welke acties gedaan zijn. Dat is lekker centraal en transparant.

Agree! Mag van mij best zakelijk zonder hele overwegingen uit de doeken te doen en zo weer discussie uit te lokken, maar zeker die transparantie is wel gewenst vind ik.
20-02-2016
14-07-2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 02 Jun 2018 15:00

Bliss schreef:
Zora schreef:Oh ja dat erken je idd! Vriend en ik hebben altijd zo'n ding dat ik graag blijf hangen in dat iets stom is (en dus dat wil horen en niet bezig ben met vooruit kijken) en dat hij dan van alles aandraagt, wat dus voor mij dan nog geen zin heeft. Misschien een beetje een inside joke zo :)

Haha hier net zo, ik zit dan echt niet op praktische oplossingen of redelijke antwoorden te wachten :P

Men... Herkenbaar... Erken gewoon mijn gevoel, zeg dat t stom is, en dat je het vervelend vindt voor me of what ever.. Daarna mag je met je oplos-praatje komen..
<<

June

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Jun 2018 15:10

Ik zal proberen mijn redelijkheid voor me te houden en beter naar jullie te luisteren!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Jun 2018 15:12

June schreef:Ik zal proberen mijn redelijkheid voor me te houden en beter naar jullie te luisteren!

We zitten hier wel op een wijvenforum he! :lol:
<<

Cotton

Gebruikers-avatar

President

Bericht 02 Jun 2018 15:12

:lol:
29032018
VorigeVolgende