Hij is wel vaker uit logeren geweest, op één hand te tellen, maar toch. Voordeel is wel dat-ie 2 dagen in de week bij m'n schoonouder is, er z'n eigen kamertje heeft, alles is bekend enz.
We zijn nu tot een kleine, soortvan compromis gekomen. We gaan zaterdagochtend weg, eerst Tobias bij m'n schoonouders brengen, rond 9 uur en dan rijden we door naar Limburg! Niet zo ver als m'n man had gewild, die had een stad als Parijs of Londen in z'n hoofd geloof ik, maar dat vond ik iets te duur, zo vlak voor december

En nu gaan we naar een hotel waar we ook zijn geweest toen we 6 maanden samen waren. Leuke herinneringen aan, was een onwijs mooi hotel dus da's ook leuk!
En dan dus iig één nacht en daarna kijken we nog even. Op maandag is Tobias altijd bij m'n schoonouders, dus wellicht is 't handig om hem dan zondag op maandag ook laten slapen daar, dat we mss bij m'n schoonouders eten of zo. Dat weet ik nog niet. M'n man vindt dat een goed idee, zodat we nog een hele dag weg kunnen samen, maar ik weet dat dus nog niet haha.