Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Lissabon met kind

<<

Elja

Kletskop

Bericht 14 Nov 2018 11:56

Lissabon met kind

Eind febr wil ik met mijn oudste kind (8) een paar dagen naar Lissabon. Als ik zijn paspoort weer gevonden heb, kan ik de tickets boeken
Hotel heb ik ook al uitgezocht (al zijn tips altijd welkom). Dichtbij een metro station, dat we na een dagje uit niet nog een eind van metro station naar hotel moeten lopen.
"Mama...ben moe...". Dat dus.

Maar wat is nu echt leuk met hem? Sintra las ik al, die heb ik ook genoteerd als to do.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 14 Nov 2018 12:01

Re: Lissabon met kind

Je kunt ook tickets boeken zonder paspoort! Maar misschien wel zo prettig om 'm eerst te zoeken natuurlijk, je hebt 'm sowieso nodig anders gaat 't feestje niet door.

Leuk idee, ik heb geen tips maar wilde wel even zeggen dat je geen paspoort nodig hebt voor het boeken van tickets.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Dragonfly

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 14 Nov 2018 22:12

Met het gele trammetje de heuvel op gaan sowieso en dan naar het kasteel Sao Jorge? En de lift Santa Justa tussen de hoger en lager gelegen wijk vond ik ook wel bijzonder.
<<

Elja

Kletskop

Bericht 20 Nov 2018 22:32

Sorry voor de late reactie, maar geboekt. Was leuke deal in aanloop tot Black Friday bij Ryanair, voor 72 euro retourvlucht voor ons beide.
Merkte het idd Marin, niet nodig gehad. Heb wel beide voornamen van zoon ingegeven tijdens boeken, hoop dat dat wel ok is...gezien er voornaam stond. Maargoed, stel je heet Jan Willem dan boek je ook niet onder Jan lijkt mij.

Ik ga even googlen op jouw tips Dragonfly. Nu de tickets geboekt zijn, kan ik iets concreter op zoek naar leuke activiteiten. Thanks!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 20 Nov 2018 22:40

Ja officieel is je eerste naam dan Jan. Zo gaat het ook bij m'n man z'n naam. Een eerste voornaam volstaat. Maar beide namen is zeker niet erg en geen probleem.

Leuk vooruitzicht, veel plezier!
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Elja

Kletskop

Bericht 20 Nov 2018 22:45

Ah top. Ik ging ineens twijfelen. Laatste keer vliegen met kids (wij hebben zelf een enkele voornaam) is al een tijdje geleden, en dat was met United. Stond het iets duidelijker aangegeven welke naam ingevuld moest worden :)

Thanks. Gaat vast lukken. Als het bevalt, wil ik het jaar erop met de middelste, en dat uiteindelijk jaarlijks blijven doen.

Terug naar Reizen & vakanties