Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laatste show Edwin Evers

<<

Buurvrouw Jansen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 28 Sep 2018 11:12

Bericht 21 Dec 2018 16:14

Laatste show Edwin Evers

Wie luistert er nog meer?

Ik ben echt opgegroeid met hem. Zo gek dat hij straks de ochtendshow niet meer doet. Ben benieuwd hoe Frank Dane het gaat doen. Ben niet echt fan van hem maar ga wel luisteren.

Wat een show vandaag he? Die column van Peter, die kwam wel binnen zeg. Ben heel benieuwd naar wat er nog gaat gebeuren!
2009~2011~2014
<<

Anoniem316

Bericht 21 Dec 2018 17:07

Re: Laatste show Edwin Evers

Eerlijk? Ik vond het hele vervelende radio 's morgens, vooral door die sidekicks. Totaal niet grappig en het hardst lachen om hun eigen grappen. Ben wel benieuwd naar Frank Dane.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 21 Dec 2018 17:12

Re: Laatste show Edwin Evers

Haha vond ik ook Dee. Ze maakten me veel te veel lawaai op de vroege ochtend.
Vind Edwin Evers wel een sympathieke vent. En jeetje zolang een ochtendprogramma, respect!
<<

Anoniem244

Bericht 21 Dec 2018 17:21

Re: Laatste show Edwin Evers

Ik heb vanmorgen in de auto een stukje geluisterd en wist meteen weer waarom ik het niet meer luisterde in de ochtend.
Verder alle respect voor Edwin Evers.

De lieve Marianne en het afscheidslied waren erg mooi beide
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 21 Dec 2018 18:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 21 Dec 2018 17:31

Re: Laatste show Edwin Evers

Hier ook aan het luisteren/kijken. Ik vind het heel jammer dat ze stoppen, luisterde iedere ochtend en heb meerdere keren hardop lachend in de auto gezeten. In het nieuwe jaar ga ik naar Frank Dane luisteren.
<<

Anoniem245

Bericht 21 Dec 2018 17:33

Re: Laatste show Edwin Evers

Ik heb het nooit geluisterd, vind het echt verschrikkelijke radio :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Dec 2018 17:53

Re: Laatste show Edwin Evers

Sapphire schreef:Hier ook aan het luisteren/kijken. Ik vind het heel jammer dat ze stoppen, luisterde iedere ochtend en heb meerdere keren hardop lachend in de auto gezeten. In het nieuwe jaar ga ik naar Frank Dane luisteren.


Dit.
Ik vind het echt heerlijk wakker worden haha :D
Ben benieuwd naar Dane, ik moet nog even een beetje enthousiast worden merk ik......
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 21 Dec 2018 18:45

Re: Laatste show Edwin Evers

Lejow schreef:
Sapphire schreef:Hier ook aan het luisteren/kijken. Ik vind het heel jammer dat ze stoppen, luisterde iedere ochtend en heb meerdere keren hardop lachend in de auto gezeten. In het nieuwe jaar ga ik naar Frank Dane luisteren.


Dit.
Ik vind het echt heerlijk wakker worden haha :D
Ben benieuwd naar Dane, ik moet nog even een beetje enthousiast worden merk ik......


Ik ook! Vanochtend realiseerde ik me opeens dat dit de allerlaatste ochtend was.
Ben er gewoon een beetje verdrietig van.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Dec 2018 19:13

Re: Laatste show Edwin Evers

Emma schreef:
Lejow schreef:
Sapphire schreef:Hier ook aan het luisteren/kijken. Ik vind het heel jammer dat ze stoppen, luisterde iedere ochtend en heb meerdere keren hardop lachend in de auto gezeten. In het nieuwe jaar ga ik naar Frank Dane luisteren.


Dit.
Ik vind het echt heerlijk wakker worden haha :D
Ben benieuwd naar Dane, ik moet nog even een beetje enthousiast worden merk ik......


Ik ook! Vanochtend realiseerde ik me opeens dat dit de allerlaatste ochtend was.
Ben er gewoon een beetje verdrietig van.


Haha ja, ik ook. Heb de hele dag (als ik thuis was) SBS aan gehad :love:

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers