Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kosten bruiloft

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Okt 2013 20:21

Re: Kosten bruiloft

Ik geloof dat het iets van 4000 euro was in totaal. Save the date hebben we niet gestuurd, gewoon verteld wat de datum was en later uiteraard uitnodigingen gestuurd.

Rond een uur of 3 trouwen in het gemeentehuis, dan foto's gemaakt en daarna met de gasten naar ons huis, waar we wat zoute hapjes een warm en koud buffet hebben laten verzorgen. Rond 11 waren de laatste gasten weer naar huis.

I.p.v. bruidstaart hadden we verschillende vlaaien. Onze fotograaf was een vriend van ons en gratis op een klein cadeautje na, hij was er de hele dag bij. Trouwauto hadden we niet, we zijn op de fiets naar het gemeentehuis gegaan (ik achterop bij man). En ik had een boeket van houten roosjes en man bijpassende corsage voor iets van 30 of 40 euro.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 04 Okt 2013 12:30

Re: Kosten bruiloft

Het heeft wellicht al een keer eerder op het forum gestaan, maar ik vroeg me af wat jullie ongeveer kwijt waren voor de bruiloft en hoe was jullie dagindeling toen? (hoeft niet heel uitgebreid).
Hebben jullie ook een save the date kaart gestuurd of alleen een uitnodiging en het verder aan vrienden en familie verteld?

Wij waren in totaal +/- 6000 euro kwijt en de kleding hebben we wel van onze ouders cadeau gekregen. En we hebben geen save the datekaartje gestuurd maar wel de trouwkaarten iets eerder omdat het net voor of in de bouwvak was (weet niet meer hoe die toen viel)

Verder wilde ik nog weten wat jullie kwijt waren aan:

- de taart (hoe groot was ie?) Taart waren 2 driehoeken maar weet niet meer voor hoeveel personen +/- 50 ofzo. Deze hebben we cadeau gekregen van een oom van mijn man samen met zijn moeder omdat zijn oom vroeger banketbakker is geweest.
- de fotograaf Marin heeft gratis foto`s gemaakt en onze andere fotografe kostte €450. We hadden haar in nov/dec geboekt en in januari verhoogde ze haar prijzen dus hadden we geluk mee gehad. Marin is er van de kapper tot `s avonds half 9 geweest. De andere fotografe was om 10u bij mij thuis en die is er tot 17u geweest.
- trouwauto: Niets, een collega van mijn man heeft een oldtimer en die wilde dit doen en wilde er niets voor hebben haha.
- bloemen: Mijn boeket was €45,- maar we hadden de bloemiste €50,- gegeven omdat we er last minute achter kwamen dat de pomander die ik gemaakt had niet bij m`n jurk paste. Corsages en bloemstuk voor in de auto/op de tafel bij de trouwlocatie waren samen geloof ik rond de 90 euro. Maar dit heeft mijn man geregeld omdat hij in een tuincentrum werkt. (dus kan ook goed zijn dat het een stuk duurder is geweest)

Dagindeling (moet ik wel goed nadenken):
9u kapper
9.30u-10.00u visagie
11.30u mijn man haalt mij op en daarna foto`s maken
13.30u daggasten bij mijn ouders gezamenlijk naar de trouwlocatie
14.00u trouwen
Daarna naar de locatie waar het feest plaats vond. Hier met alle daggasten wat gedronken. En wij nog foto`s gemaakt. Om 16.00u kwamen de kinderen even waarvoor ik toen clubdraaide. Die hadden een cadeau gemaakt en wilden ze graag overhandigen. (en graag op de foto haha)
17.00u avondeten
20.00u feest
02.00u einde

Wij hadden alles heel ruim ingepland dat we nergens voor hoefden te haasten :) Ook vond ik de rust na de ceremonie en voor het eten heel fijn. Ook hadden we na het eten en tussen het toetje (de taart) nog even de tijd om rustig te zitten.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers