Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klachten over product/dienst

<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 23 Jan 2019 19:59

Re: Klachten over product/dienst

Ik heb laatst bij bol een klacht neergelegd maar daar is helemaal niks mee gedaan. Had al voor de kerst het verjaardagcadeau van zoon besteld. Zou de vrijdag erop geleverd worden(door GLS). Hele dag gewacht stond er s’avonds ineens dat ze vanwege bijzondere omstandigheden niet bezorgd hadden. Ik gelijk bol gevraagd of ik er vanuit kon gaan dat ik uiterlijk maandag(oudejaarsdag, zoon is 2 januari jarig) het pakket zou hebben en ja ik kon het pakket zelfs zaterdag of anders inderdaad maandag verwachten. Zaterdags niks.. s’maandags stond het pakket weer de hele dag op onderweg en ineens om 16:20 stond erbij pakket terug op depot, bedrijf gesloten. Ik was zo kwaad! Zat dus zonder verjaardagscadeau voor zoon. Kijk Bol kan er niks aan doen dat er niet geleverd wordt, maar zij hadden me de garantie gegeven dat het er zou zijn. Dus ik vond dat ze dat ook redelijkerwijs konden oplossen. Maar meer dan sorry mijn collega had dit niet mogen zeggen heb ik niet gehad.
Ik had dit allemaal via messenger en later mail besproken en heb nog getwijfeld het openbaar te gooien, maar heb het er toch maar bij gelaten. Misschien reageerde ik toch wat te emotioneel door de zwangersschapshormonen ofzo :smile: .
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 19:58

Bericht 23 Jan 2019 20:28

Re: Klachten over product/dienst

Ik klaag niet heel snel maar als het te erg is doe ik het wel.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Jan 2019 21:04

Re: Klachten over product/dienst

Bij belabberde postbezorging klaag ik, laatst was ik thuis was 1 pakket in de brievenbus gestopt en de ander weer meegenomen zonder dat er was aangebeld. Ja dat vind ik niet zo tof.

Ik heb net ook een mail gestuurd over de laarzen van mijn zoon. Hij heeft ze nu 2,5 maand en er zitten al scheuren in. Dat vind ik niet zo tof.

Er moet wel echt iets zijn zeg maar en ik klaag zelden openbaar. Iedereen kan het lezen en dat vind ik echt onzin.
2015 💙
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 23 Jan 2019 21:28

Re: Klachten over product/dienst

Op een moment dat de kwaliteit van een product te wensen over laat, dan meld ik dat vaak via de messenger van Facebook. Ik doe niets openbaar. De laatste periode was dat regelmatig voor producten over de datum bij de Jumbo. Het is mijn eigen schuld dat ik niet goed oplet in de winkel, dus om de volgende klanten te beschermen, stuur ik dan een bericht. Er wordt altijd positief op gereageerd en mag altijd een nieuw product ophalen. Dat doe ik niet altijd, net hoe het uitkomt.

Bedrijven als bol.com en Wehkamp bel ik trouwens. Ik ben echt super te tevreden over de service van Bol.com. Al heb ik wel een soort gelijk verhaal als Kajaka meegemaakt eind november. Hier dan wel een medewerker die mij kon vertellen dat het pakket net niet op tijd zou zijn, maar mijn zoon kreeg wel een cadeautje namens bol.com ter compensatie opgestuurd. Erg attent!

Ik twijfel nu nog wel bijvoorbeeld of ik V-tech (?) een berichtje moet doen. We hebben sinds 2 maanden de avonturenjungle in huis, maar mij dochter hoeft er maar naar te kijken of het hele ding valt uit elkaar. Ergernis nummer 1 en ik vraag mij echt af of het normaal is. Voor ik er een klacht van maak, check ik dus wel even of dit gebruikelijk is.

I
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Jan 2019 22:27

Re: Klachten over product/dienst

Kajaka schreef:Ik heb laatst bij bol een klacht neergelegd maar daar is helemaal niks mee gedaan. Had al voor de kerst het verjaardagcadeau van zoon besteld. Zou de vrijdag erop geleverd worden(door GLS). Hele dag gewacht stond er s’avonds ineens dat ze vanwege bijzondere omstandigheden niet bezorgd hadden. Ik gelijk bol gevraagd of ik er vanuit kon gaan dat ik uiterlijk maandag(oudejaarsdag, zoon is 2 januari jarig) het pakket zou hebben en ja ik kon het pakket zelfs zaterdag of anders inderdaad maandag verwachten. Zaterdags niks.. s’maandags stond het pakket weer de hele dag op onderweg en ineens om 16:20 stond erbij pakket terug op depot, bedrijf gesloten. Ik was zo kwaad! Zat dus zonder verjaardagscadeau voor zoon. Kijk Bol kan er niks aan doen dat er niet geleverd wordt, maar zij hadden me de garantie gegeven dat het er zou zijn. Dus ik vond dat ze dat ook redelijkerwijs konden oplossen. Maar meer dan sorry mijn collega had dit niet mogen zeggen heb ik niet gehad.
Ik had dit allemaal via messenger en later mail besproken en heb nog getwijfeld het openbaar te gooien, maar heb het er toch maar bij gelaten. Misschien reageerde ik toch wat te emotioneel door de zwangersschapshormonen ofzo :smile: .

Wat stom! Ik had bijna hetzelfde, ook bij bol een cadeau voor zoon besteld en de levering werd steeds vertraagd. Toen ik twee dagen voor zijn verjaardag een chatberichtje stuurde met de vraag of het alsjeblieft uiterlijk de volgende dag geleverd kon worden kreeg ik een heel attent berichtje terug en de volgende dag was m’n pakket er, plus een knuffeltjes en kaartje voor zoon met als uitleg dat als het pakketje onverhoopt toch weer vertraagd was, we in ieder geval niet met lege handen zouden staan. Wat een verschil dan wie je spreekt bij de klantenservice zeg!

♥♥
<<

Anoniem284

Bericht 23 Jan 2019 23:30

Re: Klachten over product/dienst

Nou inderdaad. Ik hoorde van vrienden dat daar ook leveringsproblemen bij Bol.com waren rond de kerst en die kregen later als excuus nog een reep Tony’s toegestuurd.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 24 Jan 2019 00:05

Re: Klachten over product/dienst

Ik klaag niet zo snel volgens mij. Ik los vaker klachten op haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem331

Bericht 24 Jan 2019 00:29

Re: Klachten over product/dienst

Mijn dochter had haar rits van haar laars stuk. Nog geen 3 maanden oud en bijna 100€ voor betaald. Dus ik zei tegen haar vader, ik zou er mee terug gaan. Prijs kwaliteit verhouding was niet goed. Inmiddels loopt ze op nieuwe, en hoop ik dat deze langer mee gaan
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 24 Jan 2019 00:43

Re: Klachten over product/dienst

Ik klaag niet zo snel eigenlijk. Komt misschien ook wel doordat ik zelf aan de andere kant van het scherm problemen zit op te lossen voor mn werk haha.

De hele compensatie-graai-cultuur komt me overigens wel danig mn strot uit. Ongelooflijk waar mensen denken recht op te hebben als er vertraging is met hun pakket oid.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 24 Jan 2019 08:47

Re: Klachten over product/dienst

Nou ja compensatie-graai-cultuur, als je als website adverteert met: "voor 23uur besteld, de volgende dag in huis", dan moeten ze dat ook nakomen want ze hebben een bepaalde verwachting geschept natuurlijk. Anders moet je vermelden dat het die dag nog verzonden wordt indien voorradig. Dus dat mensen klagen als zo'n bedrijf hun belofte niet nakomt vind ik opzicht niet heel gek.

Ik heb laatst geloof ik voor het eerst een klacht gestuurd en dat was i.v.m. de Kruidvatluiers omdat mijn zoon echt continue doorlekte, het vervolgens nieuws werd en de Kruidvat zei dat ze het signaal niet van de ouders binnen kregen, dus toen heb ik een mail gestuurd om dat signaal dus wel te geven. Toen kreeg ik een retour envelop opgestuurd met het verzoek om 2 a 3 luiers terug te sturen zodat ze konden kijken of er iets specifiek fout was met dit pak en een cadeaubon voor een pak van diezelfde luiers. Dat laatste had uiteraard niet gehoeven en ik denk dat ik er ook geen gebruik van ga maken aangezien mijn zoon er dus vreselijk in door lekt en ik er dus niks aan heb.

Vorige week toevallig een privé Facebook bericht over de slaaptrainer/ nachtlampje van mijn zoon gestuurd maar dat was geen klacht maar meer een vraag. Dat ding is al 1.5 jaar oud en laadde niet meer op, maar was wel 40,- dus ik vond het toch wel zonde. Ik heb dus een privé bericht gestuurd met de vraag of ze dat misschien vaker hoorde en misschien een oplossing wisten. Ik dacht eigenlijk dat we misschien een nieuwe laadvoet konden kopen of zo, maar na het nummer van het lampje door gegeven te hebben en wat berichtjes op en neer over het probleem, berichtte ze dat ze een nieuwe op zouden sturen. Dat had ik echt niet verwacht en heb ik ook laten weten, ik vond dat een hele nette service.

Verder hebben we een nieuwe keuken en daar zit natuurlijk gewoon nog garantie op, daar hebben we al een paar keer kleine dingen aan gehad en dan bel ik of mijn man wel om dat op te laten lossen, we hebben al 4 keer een monteur over de vloer gehad de afgelopen 11 maanden ( gaspit die niet werkte, frontje van de diepvries die we elke keer los trokken, verf er af en de wasbak die uit de keuken kwam vallen) maar dat gaat natuurlijk ook om een groot bedrag en een product met een redelijk lange levensduur.

Als ik klaag dan is het altijd telefonisch, via de mail of een privé bericht, ik heb nog nooit openbaar op Facebook of zo geklaagd.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 24 Jan 2019 09:07

Re: Klachten over product/dienst

minoessepoes schreef:Nou ja compensatie-graai-cultuur, als je als website adverteert met: "voor 23uur besteld, de volgende dag in huis", dan moeten ze dat ook nakomen want ze hebben een bepaalde verwachting geschept natuurlijk.

Dit inderdaad.
Zeker in de voorbeelden die hier worden genoemd (nog langer dan 1 dag wachten), vind ik echt heel erg vaag en gewoon niet oke. Daar mag je zeker over klagen!
Ik klaag eigenlijk helemaal niet zo vaak volgens mij bij bedrijven. Kan het me zo even niet heugen eigenlijk!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 24 Jan 2019 09:44

Re: Klachten over product/dienst

Nou precies... bij mij was de klacht niet eens zozeer over de levering, maar om het feit dat er door een medewerker gezegd wordt via messenger dat ik mijn pakket op tijd in huis heb. Als zij op dat moment had gezegd. Sorry mevrouw maar vanwege omstandigheden gaat het niet lukken, hadden wij gezorgd dat we een ander cadeau in huis hadden. Nu hadden we dus echt niks.

Er is trouwens wel vanuit dat eerste contact een kleinigheidje opgestuurd. Maar toen was het nog geen klacht. Dat was van mijn kant een stress vraag van help heb ik het op tijd in huis. Waar dus op gereageerd werd dat dat zo zou zijn en omdat zoon jarig was kregen we dus dat kleinigheidje.
<<

Anoniem279

Bericht 24 Jan 2019 09:48

Re: Klachten over product/dienst

Elliot schreef:
Kajaka schreef:Ik heb laatst bij bol een klacht neergelegd maar daar is helemaal niks mee gedaan. Had al voor de kerst het verjaardagcadeau van zoon besteld. Zou de vrijdag erop geleverd worden(door GLS). Hele dag gewacht stond er s’avonds ineens dat ze vanwege bijzondere omstandigheden niet bezorgd hadden. Ik gelijk bol gevraagd of ik er vanuit kon gaan dat ik uiterlijk maandag(oudejaarsdag, zoon is 2 januari jarig) het pakket zou hebben en ja ik kon het pakket zelfs zaterdag of anders inderdaad maandag verwachten. Zaterdags niks.. s’maandags stond het pakket weer de hele dag op onderweg en ineens om 16:20 stond erbij pakket terug op depot, bedrijf gesloten. Ik was zo kwaad! Zat dus zonder verjaardagscadeau voor zoon. Kijk Bol kan er niks aan doen dat er niet geleverd wordt, maar zij hadden me de garantie gegeven dat het er zou zijn. Dus ik vond dat ze dat ook redelijkerwijs konden oplossen. Maar meer dan sorry mijn collega had dit niet mogen zeggen heb ik niet gehad.
Ik had dit allemaal via messenger en later mail besproken en heb nog getwijfeld het openbaar te gooien, maar heb het er toch maar bij gelaten. Misschien reageerde ik toch wat te emotioneel door de zwangersschapshormonen ofzo :smile: .

Wat stom! Ik had bijna hetzelfde, ook bij bol een cadeau voor zoon besteld en de levering werd steeds vertraagd. Toen ik twee dagen voor zijn verjaardag een chatberichtje stuurde met de vraag of het alsjeblieft uiterlijk de volgende dag geleverd kon worden kreeg ik een heel attent berichtje terug en de volgende dag was m’n pakket er, plus een knuffeltjes en kaartje voor zoon met als uitleg dat als het pakketje onverhoopt toch weer vertraagd was, we in ieder geval niet met lege handen zouden staan. Wat een verschil dan wie je spreekt bij de klantenservice zeg!

Ik heb ook ooit hetzelfde gehad, toen heeft bol.com ook netjes het produkt opnieuw verstuurd. Dat kwam netjes op tijd binnen, het eerste pakket is er nog altijd niet.
Wat vervelend dat jij een medewerker hebt getroffen die niet wilde helpen!

Leaf: wat betreft die compensatie-graai-cultuur: ik vind dat voor mezelf wel meevallen. Ik bel gewoon netjes met de vraag of ze meer weten over mijn pakket. En echte klachten gaan bij mij meestal over PostNL, daar valt weinig compensatie te graaien.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 24 Jan 2019 09:50

Re: Klachten over product/dienst

Ik denk niet dat waar jullie nu over praten is wat er bedoeld werd.. er is meer bij sommige mensen een "er zat een rups in mijn sla nu wil ik gratis boodschappen doen bij de albert heijn"-mentaliteit ontstaan.. "Goh deze chocolade was een beetje wit uitgeslagen, nu wil ik een heel verkade compensatie pakket."

Dat idee. Ik denk dat daar meer op gedoeld werd.
<<

Anoniem279

Bericht 24 Jan 2019 09:54

Re: Klachten over product/dienst

Oh, dat soort klachten leg ik meestal ook wel neer, maar meer met het idee dat er misschien een slechte productielijn tussen heeft gezeten en er misschien nog wel meer mensen last van hebben. Laatst had ik bijvoorbeeld iets en daar zat een sterke poepsmaak aan (serieus), zo’n artikel wil je als fabrikant niet in de winkel hebben liggen, lijkt mij. Meestal krijg ik het aankoopbedrag vergoed maar daar doe ik vaak weinig mee, omdat ik de bonnetjes al niet eens meer heb.
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 393

Geregistreerd: 26 Apr 2017 18:57

Bericht 24 Jan 2019 10:10

Re: Klachten over product/dienst

Ik heb ook echt goede ervaringen met de klantenservice van Bol.com. Vorig jaar bestelde ik iets van Nijntje als kadootje en dat was bij een externe partij en niet bij Bol.com zelf. Uiteindelijk bleek het niet leverbaar en toen ik contact opnam kreeg ik van hen direct het geld terug, excuses én een andere knuffel van een konijn in de bus! En dat terwijl het niet eens van henzelf was en zij er dus niks aan konden doen.

Ik dien zelf af en toe wel een klacht in, meestal per mail of een privé bericht op facebook. Het ligt er bij mij een beetje aan hoe hoog het bedrag was en of ik zin heb in het gedoe. Mijn man laat het veel sneller gaan, zelfs toen laatst de tegels voor het nieuwe toilet niet glanzend maar mat bleken te zijn :palm:
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 24 Jan 2019 10:10

Re: Klachten over product/dienst

Dat geklaag van dat pakketjes niet of te laat aankomen vind ik wat storend. Laatst zag ik zelfs op zondag een pakketdienst rijden in de wijk die bij een huis een paktketje had afgeleverd. Een zzp-er, die al wordt uitgeknepen.
Ik laat mijn pakketjes altijd afleveren bij een afleverpunt in de buurt (een winkel of zo). Dan kan ik het altijd op een tijdstip dat het mij schikt op halen. Dat zou iedereen moeten doen. Scheelt zo'n hoop bestelbusjes in de wijk en burenirritatie die pakketjes voor jou moeten aannemen.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jan 2019 10:14

Re: Klachten over product/dienst

Leaf schreef:Ik klaag niet zo snel eigenlijk. Komt misschien ook wel doordat ik zelf aan de andere kant van het scherm problemen zit op te lossen voor mn werk haha.

De hele compensatie-graai-cultuur komt me overigens wel danig mn strot uit. Ongelooflijk waar mensen denken recht op te hebben als er vertraging is met hun pakket oid.

Dat is ook mijn werk en daarom klaag ik juist wel. Wij vinden het namelijk ook fijn om te weten wat er mis gaat en als mensen niet bij ons klagen, maar wel op verjaardagen aan de hele familie vertellen dat bedrijf X ronduit kut is, kunnen wij daar niks aan doen en kost het ons (potentiële) klanten.

Daarom stuur ik de Mac dus ook een berichtje als het eten koud is of er een deel ontbreekt. Ze kunnen met de bon precies zien wie er met die bestelling bezig geweest is en diegene er op aanspreken. Dat is alleen maar goed vind ik.

Zo zie ik op Facebook wel eens mensen die van Albelli een fotoboek van een ander bij hun bestelling gekregen hebben (dat gebeurd bij iedere fotoboek aanbieder enkele keren per jaar, dat is gewoon zo, blijft een deel van het proces mensenwerk) maar klanten denken daar niet over na. In plaats van te klagen bij het bedrijf, vragen ze op persoonlijke Facebook wie misschien de mensen op die foto's kennen en het bericht zoveel mogelijk te delen. En ineens beseffen mensen zich dat dit kan gebeuren en beslissen ze wellicht niet meer bij Albelli te bestellen, want 'zij versturen boeken naar een verkeerd adres'. Je kan een bedrijf zo compleet kapot maken zonder dat het bedrijf zelf weet wat er gaande is.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jan 2019 10:15

Re: Klachten over product/dienst

Of mensen die op een klachtenwebsite of Facebook gaan klagen dat hun net ontvangen plexiglas compleet onder de krassen zit.

Misschien moet je de beschermfolie (incl. peel off logo) er even afhalen? :palm:
<<

Anoniem279

Bericht 24 Jan 2019 10:16

Re: Klachten over product/dienst

Fred schreef:Dat geklaag van dat pakketjes niet of te laat aankomen vind ik wat storend . Laatst zag ik zelfs op zondag een pakketdienst rijden in de wijk die bij een huis een paktketje had afgeleverd. Een zzp-er, die al wordt uitgeknepen.
Ik laat mijn pakketjes altijd afleveren bij een afleverpunt in de buurt (een winkel of zo). Dan kan ik het altijd op een tijdstip dat het mij schikt op halen. Dat zou iedereen moeten doen. Scheelt zo'n hoop bestelbusjes in de wijk en burenirritatie die pakketjes voor jou moeten aannemen.

Serieus?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 24 Jan 2019 10:16

Re: Klachten over product/dienst

Maar Fred, als Coolblue adverteert met: vaatwasser vandaag besteld, morgen in huis, dan is het toch irritant dat ik hem pas twee weken later krijg? Dan moeten ze er gewoon niet mee adverteren hoor. Als ze die verwachting wekken en niet waarmaken, mag je daar best over klagen.
Ik heb het toen niet gedaan omdat het me niet genoeg interesseerde, maar zoiets stoort me wel mateloos. Ik bestelde bewust bij hun omdat ik hem dan lekker snel zou hebben. En stel je hebt hem om wat voor reden dan ook direct nodig, dan is het toch helemaal erg dat ze het totaal niet waar kunnen maken.
En als je het vervelend vindt om pakketjes aan te nemen voor anderen, zou ik dat gewoon niet doen. Zijn ook genoeg mensen die het geen probleem vinden, dus die irritatie heb je zelf in de hand.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 24 Jan 2019 10:16

Re: Klachten over product/dienst

Dat zou iedereen moeten doen? Wat een onzin. Ik heb geen auto bijvoorbeeld, dus zware of grote dozen moet ik dan maar meeslepen op mijn fiets om de zzp bezorger te sparen?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 24 Jan 2019 10:19

Re: Klachten over product/dienst

Whatever schreef:Ik denk niet dat waar jullie nu over praten is wat er bedoeld werd.. er is meer bij sommige mensen een "er zat een rups in mijn sla nu wil ik gratis boodschappen doen bij de albert heijn"-mentaliteit ontstaan.. "Goh deze chocolade was een beetje wit uitgeslagen, nu wil ik een heel verkade compensatie pakket."

Dat idee. Ik denk dat daar meer op gedoeld werd.


Ik bedoelde meer dat eerste inderdaad, verbaas me er echt over wat mensen op Facebook etc. openbaar aan klachten over producten of diensten tetteren. Met idd de hoop of verwachting op een grote compensatie ofzo?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem313

Bericht 24 Jan 2019 10:26

Re: Klachten over product/dienst

Ik denk dat we allemaal onderdeel zijn van een systeem waar dingen mis mee zijn. Bedrijven die adverteren met een snelle bezorging die ze niet waar kunnen maken, PostNL die idd 'zelfstandigen' uitknijpt, en consumenten die soms (wij in dit topic natuurlijk niet) te hoge verwachtingen hebben. Laatst stond er ergens een reportage van iemand die een tijdje op de retourservice van ik meen Bol ging werken. Man, wat een ellende. Sowieso de arbeidsomstandigheden, maar ook wat en hoe mensen dingen terugsturen. Stofzuigers met volle zakken - 'product beviel me niet'. Kapotte potjes babyvoeding met maden erin. Dildo's met poep eraan. Het ging mijn voorstellingsvermogen te boven.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jan 2019 10:28

Re: Klachten over product/dienst

Caulfield schreef:Ik denk dat we allemaal onderdeel zijn van een systeem waar dingen mis mee zijn. Bedrijven die adverteren met een snelle bezorging die ze niet waar kunnen maken, PostNL die idd 'zelfstandigen' uitknijpt, en consumenten die soms (wij in dit topic natuurlijk niet) te hoge verwachtingen hebben. Laatst stond er ergens een reportage van iemand die een tijdje op de retourservice van ik meen Bol ging werken. Man, wat een ellende. Sowieso de arbeidsomstandigheden, maar ook wat en hoe mensen dingen terugsturen. Stofzuigers met volle zakken - 'product beviel me niet'. Kapotte potjes babyvoeding met maden erin. Dildo's met poep eraan. Het ging mijn voorstellingsvermogen te boven.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b18a9510/

Here you go.

Vond het een heel goed stuk!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron