Whatever schreef:Haha misschien maak je überhaupt nooit fouten hoor, maar ik zit niet met een rode pen op het forum. Dus alleen aan- of afwezigheid van dramatische fouten valt me op.
Sookie schreef:Dat idee heb ik ook Silly-One. Met rekenen zag ik het eigenlijk ook vaker de mist in gaan om me heen ja... Zelf ben ik ook niet de beste rekenaar maar ik stond wel boven de stof van groep 8. Toch wel handig als je in de bovenbouw werkt. Tafels werden zeker wel gestampt en herhaald. Maar ik hoor(de) inderdaad vaker dat de lesstof van, met name, rekenen/wiskunde slecht aansluit op vervolgonderwijs.
Elliot schreef:Oh Frankie het is in jouw bovenstaande post gebeurd ipv gebeurt Ok flauw.
Ik geloof ook zeker niet dat jij een slechte juf bent hoor, ik vind het met jouw taalfouten over het algemeen nog wel meevallen. Ik heb ergere juffen gezien hier
Aziraphale schreef:Frankie, ik wilde nog zeggen dat ik het met je eens ben over het stuk dat een goede leerkracht zijn echt zo veel meer inhoudt dan goed zijn in taal, rekenen en spelling.
Aziraphale schreef:Frankie, ik wilde nog zeggen dat ik het met je eens ben over het stuk dat een goede leerkracht zijn echt zo veel meer inhoudt dan goed zijn in taal, rekenen en spelling.
Tom schreef:Aziraphale schreef:Frankie, ik wilde nog zeggen dat ik het met je eens ben over het stuk dat een goede leerkracht zijn echt zo veel meer inhoudt dan goed zijn in taal, rekenen en spelling.
Eens!
En ik vind het stom dat hier de juffen zo onder een vergrootglas liggen, net alsof je in andere niet-onderwijs beroepen wel spel- en taalfouten mag maken.
Carrie schreef:Tom schreef:Aziraphale schreef:Frankie, ik wilde nog zeggen dat ik het met je eens ben over het stuk dat een goede leerkracht zijn echt zo veel meer inhoudt dan goed zijn in taal, rekenen en spelling.
Eens!
En ik vind het stom dat hier de juffen zo onder een vergrootglas liggen, net alsof je in andere niet-onderwijs beroepen wel spel- en taalfouten mag maken.
Nee ook niet. Maar hoe kan je het een ander leren als je er zelf ook niet (heel) goed in bent?
Secretaresse zijnde vind ik ook dat ik geen spelfouten mag maken. Maar ik zie helaas ook genoeg secretaresses die echt niet goed zijn in Nederlands.
Bliss schreef:Maar dit is kolomsgewijs optellen, dat is de voorloper van cijferend optellen. Dat komt daarna. Ze leren het dus nog wel op de manier die jij noemt, maar dit is een soort tussenstap.
Tom schreef:Aziraphale schreef:Frankie, ik wilde nog zeggen dat ik het met je eens ben over het stuk dat een goede leerkracht zijn echt zo veel meer inhoudt dan goed zijn in taal, rekenen en spelling.
Eens!
En ik vind het stom dat hier de juffen zo onder een vergrootglas liggen, net alsof je in andere niet-onderwijs beroepen wel spel- en taalfouten mag maken.
Carrie schreef:Tom schreef:Aziraphale schreef:Frankie, ik wilde nog zeggen dat ik het met je eens ben over het stuk dat een goede leerkracht zijn echt zo veel meer inhoudt dan goed zijn in taal, rekenen en spelling.
Eens!
En ik vind het stom dat hier de juffen zo onder een vergrootglas liggen, net alsof je in andere niet-onderwijs beroepen wel spel- en taalfouten mag maken.
Nee ook niet. Maar hoe kan je het een ander leren als je er zelf ook niet (heel) goed in bent?
Secretaresse zijnde vind ik ook dat ik geen spelfouten mag maken. Maar ik zie helaas ook genoeg secretaresses die echt niet goed zijn in Nederlands.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers