Caulfield schreef:Waar?
Exogenesis schreef:Heb je je geschiedenis gewist? Want dan gaan namen en wachtwoorden ook automatisch weg.
caribbeanlover schreef:Caulfield schreef:Waar?
Bij het aanmelden dat leek me toch duidelijk! Als ik een c typ, dan zie ik automatisch mijn hele naam staan.
caribbeanlover schreef:Heb het nu ingesteld op automatisch aanmelden wat ik altijd dus had en nooit heb afgemeld dus best raar.
Marin schreef:caribbeanlover schreef:Heb het nu ingesteld op automatisch aanmelden wat ik altijd dus had en nooit heb afgemeld dus best raar.
Dat heb ik zo'n zes keer per dag en ik heb het ook goed ingesteld. Dat vind ik ook vreemd.
Burgemeester Nicky schreef:Heel gek vind ik dat. Ik switch regelmatig van 4G naar WiFi, van telefoon naar verschillende desktops en heb er praktisch nooit last van.
Volgens mij wel eens eerder ergens gelezen dat het vooral een Android dingetje is?
Met mijn IPhone nooit last van in elk geval.
Blijft wel vervelend voor diegene die er lastvan hebben.
Helaas niks aan te doen.
Burgemeester Nicky schreef:Heel gek vind ik dat. Ik switch regelmatig van 4G naar WiFi, van telefoon naar verschillende desktops en heb er praktisch nooit last van.
Volgens mij wel eens eerder ergens gelezen dat het vooral een Android dingetje is?
Met mijn IPhone nooit last van in elk geval.
Blijft wel vervelend voor diegene die er lastvan hebben.
Helaas niks aan te doen.
Lejow schreef:Ook ik heb het eens in de zoveel tijd!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers