Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hotspots Rotterdam

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Aug 2018 14:54

Re: Hotspots Rotterdam

Nee, maar we hadden van vrijdag op zaterdag geboekt. Verzetten zal vast wel lukken alleen vroeg J of ze daar ook een babybedje hebben, dat was nou eigenlijk precies niet mijn bedoeling hahaha. Even overleggen wat hij wilt. Ergens anders heen met E of lekker luxe alleen met mij, er is natuurlijk maar 1 juiste keus.
Chocolate is the answer, who cares what the question is
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 30 Aug 2018 15:08

Hé Caulfield, ben je al naar de nieuwe foodhall op de Wilhelmina Pier geweest (Pakhuismeesteren, zeg ik dat goed)?

Kees, als E nog mee gaat, kun je leuk eten bij Croos in Kralingen of Juffrouw van Zanten (twee vestigingen).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 07 Sep 2018 17:35

Ha ik zie net toevallig dat er in het weekend dat wij er zijn een festival is in het Kralingse Bos. Leuk! Wil ik wel even gaan kijken.
Edit: en er staat ook een stand van Koekela :cheers:
Afbeelding
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 07 Sep 2018 17:54

Leuk extraatje! Het schiet al op voor jullie hè, heerlijk die voorpret.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 07 Sep 2018 18:16

Ja echt leuk, morgen over twee weken gaan we. Zin in!
Afbeelding
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 08 Sep 2018 11:49

Ok wat mij dus leuk lijkt en wat ik binnenkort met een vriendin uit Rotterdam ga doen: rondvaart van 75 minuten met onbeperkt pannenkoeken eten :D.
<<

Caulfield

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Sep 2018 13:59

Fiederilsje schreef:Hé Caulfield, ben je al naar de nieuwe foodhall op de Wilhelmina Pier geweest (Pakhuismeesteren, zeg ik dat goed)?

Kees, als E nog mee gaat, kun je leuk eten bij Croos in Kralingen of Juffrouw van Zanten (twee vestigingen).

Ik zie het nu pas Fiederilsje, nee nog niet geweest. Dat is toch de Foodhallen, net als die in Amsterdam. Hier is iets wat ik 10 jaar geleden niet had kunnen zeggen: ik ben een beetje foodhal moe. Er zijn er zoveel!

Bliss: leuk, welk festival is dat? Veel plezier!
‘You are a woman with a brain and reasonable ability. Stop whining and find something to do.’
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 08 Sep 2018 14:07

Rotterdamse Kost heet het, soort food festival, maar ook met optredens. Wij gaan op zaterdag denk ik, dan is Douwe Bob er.
Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Sep 2018 20:16

Leuk Bliss!
Wij hebben het verzet maar 3 november.
Eerst hadden we geboekt via booking.com maar nu via de site zelf de Suprise-deal en dat is nog goedkoper ook. En ik wil de suprise nu weten....
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Nov 2018 14:42

Wij zijn nu op de terugweg vanuit Rotterdam.
Heerlijk hotel en wat heb ik genoten van de Witte de Withstraat zeg! Ik kreeg er een beetje een vakantiegevoel. Veel mensen op straat, terrassen verwarmd, iedereen lekker wat te eten en/of te drinken, heerlijk.
We hebben lekker gegeten bij Panenka en daarna nog wat speciaalbiertjes gedronken bij de bierboutique.
Eigenlijk hebben we alleen maar biertjes gedronken, gegeten en 2x in het bubbelbad gelegen maar ik zou het zo weer doen :love:

Oh, en de surprise was een gratis cocktail naar keuze. Heb ik die ook eens op :)
<<

Caulfield

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Nov 2018 14:48

Leuk Kees! Panenka, daar komt mijn vriend vaak. Leuk he, de WdW. En wat een heerlijk weer had je!
‘You are a woman with a brain and reasonable ability. Stop whining and find something to do.’
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 04 Nov 2018 14:56

Kees schreef:Eigenlijk hebben we alleen maar biertjes gedronken, gegeten en 2x in het bubbelbad gelegen maar ik zou het zo weer doen :love:

Klinkt fantastisch juist, zeker voor jullie. Leuk dat jullie het zo leuk hadden.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Nov 2018 14:58

Ja was echt leuk.
We hadden het ook even nodig, lekker relaxed samen, elkaar weer even terug vinden en geen papa en mama zijn. Nu lekker naar huis nog een beetje Netflixen samen en dam E weer ophalen.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 04 Nov 2018 15:23

Klinkt fijn, Kees! Bierboutique is leuk, daar zijn wij toen ook geweest.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties