Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedkoop kunstgras Action

<<

Anoniem184

Bericht 13 Mrt 2016 10:12

Goedkoop kunstgras Action

Wij lopen al jaren met het idee het balkon op te knappen. We willen dan ook iets op de vloer, want zo'n saaie, grijze balkonvloer vinden we eigenlijk maar niks. Kunstgras vinden we erg mooi, maargoed, met de afmetingen van ons balkon kom je met een beetje fatsoenlijk kunstgras al uit op een bedrag van 800-1000 euro. Nu las ik van de week dat de Action ook kunstgras verkoopt, een stuk betalbaarder. Ik heb niet de illusie dat het topkwaliteit is, maar is het wat? Het belangrijkste vind ik eigenlijk dat je er met blote voeten op kunt lopen en dat het niet loeiheet wort als de zon er lang op staat (we hebben een balkon op het zuiden, dus van 8:00-18:00 zon op het balkon). Wie heeft ervaring met Action-kunstgras?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 13 Mrt 2016 10:15

Re: Goedkoop kunstgras Action

Wij gebruiken het elk jaar om het zwembad heen en bevalt prima.

Bij de Blokker hebben ze een rol voor 20 euro. Die hebben we ook en is ook goed.
Afbeelding
<<

Anoniem154

Bericht 13 Mrt 2016 10:31

Re: Goedkoop kunstgras Action

Je hebt 2 soorten nepgras bij de Action
Van dat hele goedkope, of een iets duurdere versie.

Aan welke zit je te denken?
<<

Anoniem184

Bericht 13 Mrt 2016 11:55

Re: Goedkoop kunstgras Action

Oh geen idee, ik dacht dat er maar één soort was, las er toevallig iets over op die Action fanpagina op Facebook. Het belangrijkste vind ik dat het biet loeiheet wordt in de volle zon.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 14 Mrt 2016 13:52

Re: Goedkoop kunstgras Action

Mijn moeder heeft die van de action op het balkon en dat wordt niet heel warm. Volgens mij zelfs koeler dan gewoon tegels op het balkon. Zag vorig zomer dat ze af en toe ook goedkoop kunstgras hadden bij de kwantum.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 15 Mrt 2016 11:51

Re: Goedkoop kunstgras Action

Op balkons zie ik wel vaker kunstgras liggen, maar blijft dat niet heel lang vochtig? Of komt er geen regen op? Als gras op het beton ligt, gaat dat toch broeien? Ik zou zelf voor iets van hout gaan, dat ziet er gezellig uit en is over het algemeen in de zomer koeler.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers