Bericht 09 Okt 2018 10:22

Gezocht: verhalen over samenwonen én geldzaken

Woon jij bijna of net samen? Leuk, én spannend! Want als je gaat samenwonen verandert er een hoop. Een nieuw huis, elke dag met elkaar wakker worden én je geldzaken. Als je dit herkent, kom ik graag met je in contact voor een campagne voor Aegon schrijf ik verhalen over mensen die net of bijna samenwonen. Doe je mee?

Het idee
Wie betaalt wat, vastleggen van alle afspraken, napluizen van dubbele verzekeringen… Als je gaat samenwonen verandert er financieel veel. Natuurlijk zijn er leukere onderwerpen om te bespreken tijdens een romantisch diner met je lover. Maar als alles goed geregeld is, dus óók jullie geldzaken, kan dat je relatie juist sterker maken. En het kan veel (financiële) onenigheid schelen áls het samenwonen toch geen succes blijkt. Daar wil Aegon mensen bewust van maken. Daarom zoek ik interviewkandidaten die hun ervaringen willen delen.

Wat kun je verwachten?
Denk jij een goed verhaal te hebben? Dan hoor ik graag van je! Je mag mailen naar annieck.verkerk@aegon.com of hieronder reageren. Goed om te weten: het interview neem ik telefonisch af en duurt ongeveer drie kwartier.