Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gender reveal party

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11590

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 29 Mrt 2015 22:59

Gender reveal party

Wil het toch nog even delen met een apart topic.

Afgelopen maandag hebben wij de 20 weken echo gehad waarbij alles helemaal goed bleek te zijn. Redelijk aan het begin van mijn zwangerschap hadden we bedacht dat we een gender reveal party wel een leuk idee vonden. Door al het gedoe heb ik heel erg lopen twijfelen of we het door moesten laten gaan, maar besloten dat een middag wat leuks doen toch ook wel belangrijk was.

Afgelopen maandag hadden we dus de echo. Tijdens het geslacht bepalen heeft ze het scherm uit gezet en de monitor omgedraaid. Vervolgens hebben we 2 dichte enveloppen mee gekregen. Had om 2 gevraagd ivm kwijt raken in de post. De envelop heb ik afgelopen week netjes verzonden. Een vriendin van ons heeft toen een taart voor ons gebakken.

Rond 2 uur kwam iedereen binnen en om 3 uur heb ik de taart aangesneden. Was best een spannend moment. De taart was echt super mooi. Het aansnijden van de taart vond ik echt heel erg spannend. En toen kwam er een mooi knalblauw stukje cake uit. We krijgen dus een zoon.

Ik vond het echt super leuk om er op deze manier achter te komen. Allemaal mensen die je graag om je heen hebt terwijl je er achter komt of je een zoon of dochter krijgt.
2015 💙
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 29 Mrt 2015 23:01

Re: Gender reveal party

Wat leuk joh! WIj hebben er ook over getwijfeld, maar konden niet iedereen bij elkaar krijgen rond die datum en ik wilde het gewoon snel weten.
Fijn dat je op deze manier ook een mooie ervaring in je zwangerschap hebt kunnen opdoen na alle narigheid!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Mrt 2015 23:26

Re: Gender reveal party

Wat een leuk idee! Lijkt mij ook wel bijzonder om te weten of je een zoon of dochter krijgt met mensen die je dichtbij staat om je heen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 29 Mrt 2015 23:39

Re: Gender reveal party

Wat leuk om er op zo'n manier achter te komen! Super, en een zoon! Ook heel leuk :love:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 30 Mrt 2015 00:00

Re: Gender reveal party

Wat leuk zo'n party!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Mrt 2015 00:00

Re: Gender reveal party

Jaaaa zo leuk! Wil ik ook zeker ooit doen als het bij mij zo ver is haha.

Maar wat nou als je partner het niet wil weten??
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11590

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mrt 2015 00:15

Re: Gender reveal party

Oh ja dat is wel een dingetje. Dat was hier geen probleem gelukkig. Ja ben echt blij dat we het op deze manier gedaan hebben. Vond het zo leuk :) ben nog helemaal enthousiast. En wat ook zo schattig was was dat mijn broertje en zijn vriendin met z'n tweeen al onze cadeautjes nog hebben zitten bekijken. Zie je zo'n grote man echt zo helemaal vertederd naar die kleine kleertjes kijken.
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 30 Mrt 2015 04:19

Re: Gender reveal party

Ik ben waarschijnlijk een waardeloze vriendin maar als ik een uitnodiging hiervoor in de bus zou krijgen zou ik hem toch aan me voorbij laten gaan. Ik snap heel goed dat het voor jullie interessant is maar het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen of een vriendin een jongen of meisje krijgt. In beide gevallen ben ik even blij voor haar maar om daar nou een heel feest voor te organiseren. Ik vind t wel leuk als vrienden als verrassing iets regelen voor de zwangere maar andersom kende ik het nog niet.

Leuk dat jullie het geslacht nu weten en fijn dat je feestje geslaagd was!
<<

Anoniem216

Bericht 30 Mrt 2015 06:49

Re: Gender reveal party

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 10 Okt 2017 16:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Mrt 2015 08:55

Re: Gender reveal party

Feline schreef:Ik ben waarschijnlijk een waardeloze vriendin maar als ik een uitnodiging hiervoor in de bus zou krijgen zou ik hem toch aan me voorbij laten gaan. Ik snap heel goed dat het voor jullie interessant is maar het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen of een vriendin een jongen of meisje krijgt. In beide gevallen ben ik even blij voor haar maar om daar nou een heel feest voor te organiseren. Ik vind t wel leuk als vrienden als verrassing iets regelen voor de zwangere maar andersom kende ik het nog niet.

Leuk dat jullie het geslacht nu weten en fijn dat je feestje geslaagd was!


Same here. Maar dat neemt idd niet weg dat het fijn is dat je een goeie echo hebt gehad. Gefeliciteerd met je zoon!
<<

Anoniem162

Bericht 30 Mrt 2015 09:18

Re: Gender reveal party

Wat bijzonder om het zo te doen, ik heb hier nog nooit van gehoord. Wij wilden het geslacht niet weten.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 30 Mrt 2015 09:54

Re: Gender reveal party

Leuk dat jullie een zoontje krijgen Minx! En origineel zo'n party, ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord en het zou ook niets voor mij zijn. Maar ik vind het superfijn voor je dat je zo'n fijne dag hebt gehad, dat had je wel verdiend :hug:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Mrt 2015 10:01

Re: Gender reveal party

Ik vind het leuk, maar zou het zelf nooit doen.
Of we zouden de taart met zn tweeen aan moeten snijden en opeten, zonder anderen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem286

Bericht 30 Mrt 2015 10:11

Re: Gender reveal party

Leuk hoor!
Zelf heb ik er zo niet over nagedacht, wij wilden het met zijn tweetjes horen. Ik heb er wel even over nagedacht om het aan familie op 'die' manier te vertellen. Gewoon taart bakken (doe ik vaker, dus kijken ze niet van op) en dan met een kleur van binnen. Uiteindelijk niet gedaan want wilde het veel te graag vertellen :)
<<

Anoniem119

Bericht 30 Mrt 2015 10:23

Re: Gender reveal party

Dat is volgens mij helemaal hip in Amerika. Ik vind het wel een hele leuke creatieve manier, maar zou het een beetje veel gevraagd vinden van vrienden om speciaal daarvoor te komen. Ik zou zoiets wel kunnen doen met ouders en broer zussen enzo. Al zou ik t dan doen dat ik t zelf al wel weet (dus gewoon tijdens de echo) en het op deze manier bekend aan hen maken.

Maarre. Leuk, fijn dat jullie een gezonde zoon krijgen!
<<

Anoniem304

Bericht 30 Mrt 2015 10:48

Re: Gender reveal party

Highway schreef:Leuk hoor!
Zelf heb ik er zo niet over nagedacht, wij wilden het met zijn tweetjes horen. Ik heb er wel even over nagedacht om het aan familie op 'die' manier te vertellen. Gewoon taart bakken (doe ik vaker, dus kijken ze niet van op) en dan met een kleur van binnen. Uiteindelijk niet gedaan want wilde het veel te graag vertellen :)

Zo zou ik dat ook willen inderdaad. Dus dan weten we het zelf al wel en maken we het door middel van een taartje bekend aan de familie.
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 30 Mrt 2015 11:53

Re: Gender reveal party

Leuk idee! Niks voor ons.
Wat leuk zeg een zoon! Lekker inkopen doen!
22-2-2013
28-8-2015
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 30 Mrt 2015 12:18

Re: Gender reveal party

Leuk! Fijn dat je zo genoten hebt van de middag. En geniet lekker van het idee dat jullie een zoontje krijgen.

Ik vind het best gek dat sommigen zo stellig zeggen dat ze niet zullen komen. Vriendschap is toch ook dingen doen die heel belangrijk zijn voor een ander? Als mijn vriendin dit zo op deze manier doet en het belangrijk vind dat ik daar bij ben, dan ben ik er bij. Ik blijf dat niet weg omdat het mij niet interesseert.
<<

Anoniem236

Bericht 30 Mrt 2015 12:29

Re: Gender reveal party

Wat leuk dat jullie een zoon krijgen, en fijn dat het een geslaagde middag was.

Als vrienden mij voor zoiets zouden uitnodigen zou ik het juist heel leuk vinden dat zij mij erbij willen hebben op zo'n bijzonder moment. Natuurlijk maakt het de meeste ouders niets uit wat het geslacht is, en de omgeving al helemaal niet. Maar het is hoe dan ook onderwerp van gesprek en een belangrijk moment voor ouders die horen wat het geslacht van hun kindje is.

Mijn interesseert een verjaardag met allemaal onbekenden en een stukje taart en plakje worst niet zo, maar toch zal ik erbij zijn als ik wordt uitgenodigd door vrienden. Soms doe je dingen die voor een ander wel belangrijk zijn.
<<

ChiQ

Bericht 30 Mrt 2015 12:32

Re: Gender reveal party

Zuur hoor sommige reacties. What the fuck is er mis met een stukje taart eten op een middag, met een kop koffie en een kleinigheidje voor de baby? Echt grow up, sommige mensen kan je nooit pleasen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 30 Mrt 2015 12:50

Re: Gender reveal party

Leuk gedaan Minx!

Ik zou het zelf niet snel op deze manier gedaan hebben, maar ik vind het wel echt een leuk idee. Ik vind bepaalde reacties hier een beetje vreemd. Ik vraag me af wat voor vriendschap je hebt als je niet zou gaan naar een dergelijk feestje omdat het je weinig interesseert. Nogal lullig. Ik heb bij dergelijke reacties het "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" idee bij. En dat vind ik zo'n onzin. Alsof je nooit iets uitbundig mag vieren.
<<

anoniem203

Bericht 30 Mrt 2015 13:05

Re: Gender reveal party

ChiQ schreef:Zuur hoor sommige reacties. What the fuck is er mis met een stukje taart eten op een middag, met een kop koffie en een kleinigheidje voor de baby?


idd dit. Ik zou het ook erg bijzonder vinden als ik voor zoiets uitgenodigd zou worden.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 30 Mrt 2015 13:14

Re: Gender reveal party

Leuk gedaan zo Tulp!

Het aansnijden lijkt mij dan een spannend moment om te doen.

Minx, bedoel ik uiteraard! Noem je tulp door je avatar :face:
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 30 Mrt 2015 13:23

Re: Gender reveal party

Wat een grappig idee zeg. En wat leuk een jongetje!
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Mrt 2015 13:29

Re: Gender reveal party

Ik vind het juist superleuk! Oreo had zo'n taart met haar verjaardag, om aan te kondigen dat ze zwanger was. Met roze en blauw van binnen. Ook echt leuk!

En ja, ik zou zeker naar zoiets gaan als vrienden me daarvoor zouden uitnodigen, ik zou het heel bijzonder vinden dat ik zo'n speciaal moment met ze mag delen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers