Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumster van de maand oktober

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Okt 2018 17:16

Forumster van de maand oktober

In september zagen wij hoe Scandic, Ise nomineerde als forumster van de maand oktober. Deze maand is het haar beurt om wat meer over zichzelf te vertellen.

Wie ben ik?
Ik ben Ise. Sinds afgelopen februari forum ik onder deze naam mee op het forum. Jullie kunnen me ook herkennen aan de namen Auxo, Jaya en Meneer Nilsson. Ook ik ben via het weekblad Yes op het forum terecht gekomen.
In het dagelijks leven werk ik 30 uur per week in de kinderopvang op een aantal verschillende groepen. Daarnaast werk ik ook nog iedere thuiswedstrijd bij mijn favoriete voetbalclub. Zijn lange weken soms, maar ik doe het wel met veel plezier.
Daarnaast doe ik graag veel leuke dingen met mijn neefje van inmiddels vijf jaar. Ik ben sowieso graag samen met mijn familie. Ook spreek ik graag met vrienden af. Filmpje kijken, ergens eten, thuis blijven en het daar gezellig maken. Het hoeft niet zo moeilijk, we maken het vooral zelf gezellig.
Sinds drie maanden heb ik een vriend waar ik heel erg blij mee ben. Dat gaat zo bizar goed dat we binnenkort ook gaan samenwonen. Super spannend, maar wel heel erg veel zin in!

Als ik mijzelf in één woord zou omschrijven zou ik zeggen doorzetter. Het is niet altijd makkelijk geweest op meerdere gebieden, maar uiteindelijk ben ik overal doorheen gekomen en er alleen maar sterker van geworden.
Over tien jaar hoop ik dat ik nog steeds veel plezier heb op mijn werk. En dit antwoord had ik nooit gedacht nu al te geven, maar ik hoop dat ik dan een mooi huis heb samen met mijn vriend en misschien wel getrouwd te zijn en kinderen te hebben.

Op het forum:
Ik forum altijd via ‘actieve onderwerpen’. Soms ga ik nog de pijlers Algemeen, Uitgaan & Vrije Tijd, Persoonlijk en Liefde, Seks & relaties langs.
Iedere dag kijk ik wel even op het forum. De ene keer globaal, de andere keer ga ik topics uitgebreider lezen en wat reageren. Ik merk de laatste tijd dat ik wat drukker ben met andere dingen en ik dus wat minder op het forum te vinden ben.

Mijn favoriete topic is het datetopic. Daarnaast vind ik ook de persoonlijke topics van forumsters interessant om te lezen. Ik vind het alleen wel lastig om reacties te geven, omdat ik het moeilijk vind om me uit te drukken in geschreven tekst.
Net als vele vind ik het naar dat er zoveel heftige gebeurtenissen van een aantal forumsters zijn geweest in de loop van de jaren.

Nieuwe forumster van de maand:
Ik nomineer Chava. Ik zat een tijd met haar in het datetopic. Zij is nu inmiddels gelukkig met haar vriend, maakt mooie reizen, maar buiten dat weet ik niet zoveel van haar.

Omdat ze zoveel reizen maakt, is mijn vraag aan haar dan ook; wat was nou de állermooiste reis die je hebt gemaakt?

Foto van een mooie herinnering:
Deze foto is gemaakt in New York, november vorig jaar. Ik was daar zó gelukkig, voelde me daar zo fijn. Dat was echt heel bijzonder. Ik heb toen door vertraging een dag gemist en lang niet alles gezien, dus deze maand ga ik terug naar deze fantastische stad!

Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 15 Okt 2018 19:01

Re: Forumster van de maand oktober

Wat leuk om wat meer over jou te weten te komen, Ise. En wat zie je er leuk uit!
Bedankt voor de nominatie :D
Saying everything without making a sound
<<

Ise

Kwebbel

Bericht 16 Okt 2018 07:30

Bedankt Chava en graag gegaan haha.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Okt 2018 08:35

Leuk Ise en veel plezier in new york alvast!
Dundas schreef:Van plakken wortels kun je niet op reis.

https://www.instagram.com/ooph_baby/
<<

Ise

Kwebbel

Bericht 16 Okt 2018 10:44

Dank je wel UN!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Okt 2018 12:32

Leuk stuk, Ise!
26 september 2013
30 december 2015

Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Okt 2018 18:34

leuk ise. En veel plezier vast in New york gaaf zeg
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Okt 2018 18:38

Wow, er klettert hier even een complete zak munten naar beneden. Ik heb even niet op zitten letten :palm:
Leuk dat je onder deze naam meeschrijft!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018
<<

Ise

Kwebbel

Bericht 16 Okt 2018 18:55

Dank je wel Sarah, heb er weer erg veel zin in! Al is het nu anders dan vorig jaar, nu laat ik mijn vriend thuis, die had ik vorig jaar natuurlijk niet.

Haha Taeda, ik ben er ook niet zo heel veel meer tegenwoordig en post niet zoveel dus niet gek dat je het niet wist.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 16 Okt 2018 21:04

Ooh ben jij het, wat leuk! En wat leuk dat je nu zo gelukkig bent in de liefde.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Okt 2018 21:05

Heeee leuk! Ik wist ook niet dat jij het was, leuk stuk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Okt 2018 21:30

Ik ben wel blij dat ik niet de enige was!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018
<<

Ise

Kwebbel

Bericht 17 Okt 2018 10:27

Dank je wel dames. En Marin, ik ben inderdaad heel gelukkig in de liefde momenteel. Wie had dit gedacht een jaar geleden.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Okt 2018 21:27

Ohhh ben jij het! :nerd: Zo grappig om daar op deze manier achter te komen! Leuk stukje ook :ja:
De kunst van te leven is thuis te zijn alsof men op reis is ~ Godfried Bomans

Terug naar Forumzaken