Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumster van de maand juli

<<

Burgemeester Esmee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Jul 2017 20:15

Forumster van de maand juli

Jada heeft het stokje vorige maand doorgegeven aan één van onze zuiderburen; Saythia!
We leren haar in onderstaand stukje wat beter kennen.

Verschillende forumnamen
Mijn forumnaam is Saythia, maar jullie kennen me waarschijnlijk beter onder één van de vorige namen. Ik heb namelijk verschillende namen op het forum gehad. Volgens mij ben ik jaren geleden begonnen met Noin, daarna ben ik nog actief geweest onder de namen Snowflake, Raindrop, Peyton en Lauren. Vooral de laatste twee namen heb ik niet zolang gebruikt.

Ik vermoed dat ik via het weekblad Yes op het forum terecht ben gekomen. Het is al zolang geleden dat ik het zelfs niet meer precies weet haha.

Wie ben ik?
Mijn echte naam is Maartje en ik ben 27 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en onze twee katten in een stad in België, maar oorspronkelijk kom ik uit Nederland. Ik ben opgegroeid in een klein dorpje in Gelderland waar ik met mijn vier jongere broertjes een onbezorgde en fijne jeugd heb gehad. Mijn ouders en broertjes wonen nog in Nederland.
Mijn vriend en ik zijn in juli negen jaar samen en ik ben voor de liefde naar België geëmigreerd. Hier woon ik nu alweer zo’n acht jaar en ik werk inmiddels ook alweer bijna vijf jaar bij een Belgische zorgverzekering. Hier ben ik werkzaam op twee diensten op twee verschillende locaties. Ik ben begonnen op de tarificatiedienst en sinds enkele jaren wissel ik deze functie af met de functie van receptioniste op het hoofdkantoor. Het is een leuke en afwisselende baan!
Mijn hobby's zijn reizen, wandelen, afspreken met familie en vrienden, lezen, concerten bezoeken en series kijken! Hoewel ik dol ben op reizen ben ik ook echt een huismus, ik vind het heerlijk om thuis te zijn en gewoon m'n ding te doen.

Te herkennen aan
Ik ben tegenwoordig te herkennen aan mijn Vlaamse accent. Dikwijls als ik in Nederland ben horen mensen dat ik uit België kom, dit vind ik best grappig omdat ik ben geboren en getogen in Nederland. Mijn vriend en collega's plagen me er graag mee maar ik kan er wel om lachen (en heb natuurlijk wel een weerwoord klaar haha).

Qua karaktereigenschappen vind ik het lastig om mezelf te omschrijven, maar ik denk dat anderen mij omschrijven als zorgzaam, lief, perfectionistisch, koppig en soms iets wat onhandig. Verder ben ik zorgzaam en vind ik het belangrijk dat het goed gaat met de mensen om mij heen en de mensen van wie ik houd. Ik zou dus ook graag een goed, gezond en gelukkig leven voor iedereen wensen. Ook zou ik graag willen dat dierenleed voorgoed de wereld uit is.

Op het forum vind ik het moeilijk te zeggen waar ik aan te herkennen ben. Ik post niet heel veel, maar ik probeer wel elke dag even op het forum te kijken. Het liefst post ik veel actiever mee, maar ik vind er niet altijd de tijd voor, een dag heeft naar mijn mening echt te weinig uren ;-)

Forumgedrag
In Algemeen, Beauty & Mode, Reizen & vakanties, Hobby's, uitgaan en vrije tijd & huisje, boompje, beestje ben ik het vaakst te vinden. De andere pijlers bekijk ik ook regelmatig, maar wel in mindere mate.

Hoeveel tijd ik precies op het forum doorbreng vind ik moeilijk te zeggen maar ik probeer elke dag wel even op het forum te kijken. Ik heb mezelf erop betrapt dat ik het forum eigenlijk standaard open als ik mijn pc heb opgestart haha.

De fototopics, wat heb je aan vandaag-topic en wat eten we vanavond-topic vind ik de leukste topics op het forum.
Ik heb hier ook wat geleerd. Onze oudste kat had last van tandsteen, hier heb ik een topic over geopend en ik kreeg hele fijne en handige tips. Ook topics over reizen en producten die ik wilde aanschaffen hebben me enorm goed geholpen.

Wat ik enorm leuk vind aan het forum is dat er zo enorm wordt meegeleefd met andere forummers. Ondanks dat de meeste forumleden elkaar niet persoonlijk kennen is er toch een band en wordt er om elkaar gegeven.
Vroeger vond ik het jammer dat er wat groepjes waren op het forum.
Nu snap ik niet dat ik me daar ooit druk om heb gemaakt ;-)

Afbeelding

Ik heb gekozen voor een foto die mijn vriend gemaakt heeft op vakantie in Litouwen. We gingen die dag naar Trakai (historische, prachtige stad met een mooi kasteel) en onderweg naar het kasteel kwamen we zoveel adembenemende mooie plaatsen tegen. Zo sereen en rustgevend.

Hierna is de beurt aan...
Ik wil Amandine graag nomineren voor volgende maand, zij wordt forumster van de maand augustus. Ze viel me meteen op vanwege haar mooie naam en volgens mij komt ze al heel lang op het forum. Ik weet niet zo veel van haar en het lijkt me tof om haar op deze manier wat beter te leren kennen.
<<

Quizzle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Jul 2017 07:17

Re: Forumster van de maand juli

Wat ontzettend leuk om meer over jou te lezen!! Ik had helemaal niet door dat jij Noin was!
After the flood, all the colors came in
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 16 Jul 2017 09:31

Wat een leuk stukje!
Ik kan je foto helaas niet zien.
29 augustus 2012 ~ 27 februari 2016

Volg mij op instagram Mamajezzblog
<<

Burgemeester Esmee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Jul 2017 14:02

Bedankt voor je reactie Jezzie.
Er schijnt iets veranderd te zijn in de instellingen van Photobucket. Ik zal er straks eens even naar kijken.
<<

Burgemeester Esmee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Jul 2017 20:28

Het zou nu opgelost moeten zijn!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Jul 2017 08:03

Leuk stuk Saythia! Zo grappig hoe je sommige forummers zo goed kunt herinneren vind ik: ik weet echt nog heel goed hoe jij eruit ziet van foto;'s die je natuurlijk eeuwen geleden plaatste :) Leuk verhaal! Je klinkt erg gelukkig :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Jul 2017 09:07

Leuk om te lezen, ik had helemaal niet door dat jij het was!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 17 Jul 2017 10:00

Ja dat wist ik wel (maar was het weer vergeten) dat jij jij was! Leuk! Ik weet inderdaad ook nog precies hoe jij er uit ziet.
Wat grappig dat je tegenwoordig gewoon een Vlaams accent hebt. Leuk kijkje in je leven!

En leuk dat je Amandine hebt gekozen, ben ook benieuwd naar haar.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Jul 2017 10:09

Nu zie ik de foto wel! Mooi!
29 augustus 2012 ~ 27 februari 2016

Volg mij op instagram Mamajezzblog
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Jul 2017 10:56

Leuk stukje en mooie foto!
Bedankt voor de nominatie. Ik ga proberen wat meer bekendheid omtrent mijn persoon te geven :)
Afbeelding
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Aug 2017 20:46

Wat leuk, nu ik je oude namen lees valt er plots een kwartje. Grappig dat je het Vlaams accent intussen eigen hebt gemaakt.
<<

Sayhtia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Aug 2017 12:46

Bedankt voor jullie reacties! Leuk! :D Tof ook dat veel mensen mij nog herinneren. Tegenwoordig plaats ik niet vaak foto's, ben ook niet mega actief hier. Wie weet komt daar verandering in :)

Amandine, graag gedaan. Ik ben heel benieuwd naar jouw stukje!

Terug naar Forumzaken