Forum mogelijk onbereikbaar
Dit komt doordat het erg druk is op onze server.
Voor vanavond verwachten we nog wel wat problemen. Vanaf morgen zal dit wel weer beter moeten gaan.
Onze excuses voor het ongemak!
Cotton schreef:Gisteren ook al of niet?
Skyler schreef:Is het geen optie eens te kijken naar een server met meer stabiliteit? Ik kreeg de melding de afgelopen twee dagen meermaals na het willen plaatsen van een uitgebreide reactie. Jammer van de moeite, want die reactie is niet terug te halen. Dat moet toch anders kunnen?
Elliot schreef:Skyler schreef:Is het geen optie eens te kijken naar een server met meer stabiliteit? Ik kreeg de melding de afgelopen twee dagen meermaals na het willen plaatsen van een uitgebreide reactie. Jammer van de moeite, want die reactie is niet terug te halen. Dat moet toch anders kunnen?
Tip: typ je uitgebreide reacties in een word-documentje of kopieer het voordat je op 'plaatsen' drukt
Elliot schreef:Maar er is toch niet echt een probleem? Ons forum draait blijkbaar op een andere site die enkele keren per jaar erg druk is waardoor ons forum heel soms niet bereikbaar is. Voor zoiets sporadisch zou ik niet gaan investeren in een compleet nieuwe server.
Cotton schreef:Is het weer druk?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers