02 Jul 2018 21:03
02 Jul 2018 21:06
02 Jul 2018 21:24
02 Jul 2018 21:45
02 Jul 2018 22:28
03 Jul 2018 03:36
03 Jul 2018 08:08
Marin schreef:Dat van die Chinezen klinkt helemaal niet fijn en ook iets wat jij niet fijn zou vinden. De laatste zou ik doen dus.
03 Jul 2018 08:19
03 Jul 2018 08:51
caribbeanlover schreef:Marin schreef:Dat van die Chinezen klinkt helemaal niet fijn en ook iets wat jij niet fijn zou vinden. De laatste zou ik doen dus.
Grappig dat je dat denkt en idd het lijkt me niet zo fijn. Aan de andere kant hoe vaak zijn we nou bij het hotel?
03 Jul 2018 09:10
Caro schreef:caribbeanlover schreef:Marin schreef:Dat van die Chinezen klinkt helemaal niet fijn en ook iets wat jij niet fijn zou vinden. De laatste zou ik doen dus.
Grappig dat je dat denkt en idd het lijkt me niet zo fijn. Aan de andere kant hoe vaak zijn we nou bij het hotel?
Met deze filosofie zou het dus ook niet uit moeten maken hoe het hotel eruit ziet en welke faciliteiten erbij horen.
03 Jul 2018 09:20
03 Jul 2018 10:26
03 Jul 2018 10:31
Jada schreef:Ik ben erg gesteld op mijn rust dus ik zou kiezen de laatste.
03 Jul 2018 11:54
03 Jul 2018 12:00
Marin schreef:Ik vind de tweede er ook echt mooier uit zien.
03 Jul 2018 12:00
03 Jul 2018 12:06
03 Jul 2018 12:08
03 Jul 2018 12:12
caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ik vind de tweede er ook echt mooier uit zien.
Ja echt? De 1e is ook mooi hoor, maar lang niet alle foto's staan erop. Op Tripadvisor zie je natuurlijk veel meer en kan je zien dat die ook echt mooi is.
03 Jul 2018 13:51
03 Jul 2018 14:13
caribbeanlover schreef:Bij het 2e hotel waar ik het over heb is het een beetje apart gegaan.
Ze hebben standaardkamers zonder warm water (kwam ik later pas achter) en die zijn de goedkoopste, dan komt de Queenroom die wel warm water heeft en dan de Deluxeroom met warm water en een bad.
Die hadden we aanvankelijk geboekt. Na over en weer te hebben gemaild zei diegene dat die kamer bezet was voor onze data. Wat ik raar vind, want zodra iemand een kamer wil boeken kijk je in het systeem neem ik aan. Ik vermoed dat hij dat niet heeft gedaan.
Omdat het daar gebruikelijk is dat je vaak alleen koud water hebt wilde ik weten of de standaardkamer dat had en dat is zo. Ja het is warm daar, maar ik wil wel een beetje een warme douche.Dus die wilde ik niet.
Dan maar de Queenroom. Hij zei dat het een x bedrag koste en dat ik korting krijg wat dus neer kwam op de prijs die op de site staat. Dus ik zei dat en hij zei dat ze sinds kort de prijzen hebben verhoogd. Ik zei dat de site niet up do to date is
dat dat niet een probleem voor de gast moet zijn. Uiteindelijk heb ik er nog wat af gekregen en dus is die dezelfde prijs als het 1e hotel.
Dit vind ik niet zo erg, maar het feit dat ik na een aantal mails te horen krijg dat de kamer die ik wilde niet beschikbaar is vind ik vreemd. Dan vraag ik me af hoe het met andere gasten gaat. Is het vaker voorgekomen?
03 Jul 2018 15:39
Girli schreef:Volgens mij weet je het zelf al. Iedereen zegt hier het tweede hotel en jij zegt steeds "ja, maar hotel 1....". Lijkt me duidelijk.
03 Jul 2018 15:41
Marin schreef:caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ik vind de tweede er ook echt mooier uit zien.
Ja echt? De 1e is ook mooi hoor, maar lang niet alle foto's staan erop. Op Tripadvisor zie je natuurlijk veel meer en kan je zien dat die ook echt mooi is.
Ja, ik haakte al af bij het zien van die glijbaan in het zwembad. Vind die tweede er veel rustiger en mooier uit zien. Plus die Chinezen....Maar jij moet kiezen he.
03 Jul 2018 15:46
Prosecco schreef:caribbeanlover schreef:Bij het 2e hotel waar ik het over heb is het een beetje apart gegaan.
Ze hebben standaardkamers zonder warm water (kwam ik later pas achter) en die zijn de goedkoopste, dan komt de Queenroom die wel warm water heeft en dan de Deluxeroom met warm water en een bad.
Die hadden we aanvankelijk geboekt. Na over en weer te hebben gemaild zei diegene dat die kamer bezet was voor onze data. Wat ik raar vind, want zodra iemand een kamer wil boeken kijk je in het systeem neem ik aan. Ik vermoed dat hij dat niet heeft gedaan.
Omdat het daar gebruikelijk is dat je vaak alleen koud water hebt wilde ik weten of de standaardkamer dat had en dat is zo. Ja het is warm daar, maar ik wil wel een beetje een warme douche.Dus die wilde ik niet.
Dan maar de Queenroom. Hij zei dat het een x bedrag koste en dat ik korting krijg wat dus neer kwam op de prijs die op de site staat. Dus ik zei dat en hij zei dat ze sinds kort de prijzen hebben verhoogd. Ik zei dat de site niet up do to date is
dat dat niet een probleem voor de gast moet zijn. Uiteindelijk heb ik er nog wat af gekregen en dus is die dezelfde prijs als het 1e hotel.
Dit vind ik niet zo erg, maar het feit dat ik na een aantal mails te horen krijg dat de kamer die ik wilde niet beschikbaar is vind ik vreemd. Dan vraag ik me af hoe het met andere gasten gaat. Is het vaker voorgekomen?
Wen er maar vast aan, want zo gaan er wel meer dingen in Azië.
De mensen zijn super vriendelijk em behulpzaam, maar ze hebben niet echt een vooruitziende blik en ze zijn ook niet pro-actief. Dus dingen die hier in Nederland heel gewoon zijn (kijken of de kamer beschikbaar is), zijn daar niet zo gewoon. Dus dan moet je letterlijk vragen of de kamer vrij is, en voor jou gereserveerd wordt.
Als je daar rekening mee houd wordt het vast een fijne vakantie.
06 Jul 2018 22:32