Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9723

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Jun 2017 20:55

Re: Datetopic #4

Geweldig Chava!

En soms weet je het gewoon. Lekker vab genieten.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jun 2017 08:11

Re: Datetopic #4

Wat een superleuk verhaal Chava! Als uit een romannetje :) Veel geluk gewenst!
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 11 Jun 2017 08:41

Re: Datetopic #4

Chava :heart: zo leuk voor je! Geniet ervan.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8599

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 11 Jun 2017 09:48

Re: Datetopic #4

Ah wat tof en fijn Chava!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6938

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 11 Jun 2017 11:43

Re: Datetopic #4

Oh Chava, ik vind het ook zo leuk voor jou. Dat geluk in de liefde heb je echt wel verdiend!
2012 & 2016
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3586

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 11 Jun 2017 16:01

Re: Datetopic #4

Vind jullie reacties echt zo lief!
Nog 2 dagen en dan zit de reis er alweer op. Zal wennen zijn hem dan niet meer iedere dag te zien :(
De laatste nachten slapen we ook samen. Vanavond zeiden we nog tegen elkaar dat het wel lijkt alsof we al jaren bij elkaar zijn. Zo ontzettend goed en vertrouwd voelt het.

Zal dit topic nu niet meer vervuilen, want ik ben de date-fase (voor zover die er ooit is geweest) natuurlijk voorbij.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem282

Bericht 11 Jun 2017 17:41

Re: Datetopic #4

Zo fijn om te lezen dat je zo gelukkig bent, Chava. Geniet de laatste dagen nog van elkaar en in NL komt dat vast helemaal goed. :)
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 11 Jun 2017 18:08

Re: Datetopic #4

Wat een mooi verhaal Chava! Geniet van de laatste dagen.
<<

Doedel

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 10 Apr 2017 18:38

Bericht 12 Jun 2017 14:43

Re: Datetopic #4

Chava, kun je geen eigen topic aanmaken. Heerlijk om te lezen dat jullie zo blij zijn!
<<

anoniem224

Bericht 12 Jun 2017 18:18

Re: Datetopic #4

Wat fijn allemaal Chava!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4486

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 15 Jun 2017 02:02

Re: Datetopic #4

Ik vind het hier maar rustig voor de tijd van het jaar. Dacht dat er in de lente/zomer veel meer gedate zou worden :)

Ik heb een collega die me constant mee uit vraagt. Wel schattig, totaal niet m'n type verder, hij is Fillipijns en heeft een zoon van 9 maar hij doet wel z'n best moet ik zeggen haha.. Verder was ik vrijdag naar een drag-queen show geweest waarbij er om middernacht cheeseburgers in de zaal werden gegooid (hoe geniaal) en nu smst een jongen me maar ik vind het echt echt geen aantrekkelijke jongen dus heb nog niet gereageerd op z'n 2e smsje (dacht dat m'n reactie al vrij koel was en genoeg zou zeggen). Hij is overigens een vriend van vrienden van me vandaar dat ik niet onbeleefd wilde zijn en m'n nummer niet wilde geven. (overigens ook niet verwacht dat hij andere bedoelingen had). Merk dat ik 't nu al zo irritant en vermoeiend vind dat daten met wie dan ook echt geen optie is :) Maar ik wilde het topic even uppen haha

Phoebe, hoe is 't met jouw date?
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 15 Jun 2017 09:11

Re: Datetopic #4

Maar betekent dat dat je eigenlijk je ex weer terug wilt? Of gewoon nog niet toe bent aan een andere relatie? Of graaf ik nu te diep :)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 15 Jun 2017 12:05

Re: Datetopic #4

Nou ja als iemand je type niet is en je je niet aangetrokken voelt is het sowieso natuurlijk geen goed idee om te daten. Ongeacht of je er aan toe bent of niet.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 15 Jun 2017 18:10

Re: Datetopic #4

Nee, uiteraard niet Carra, maar Feline sluit - als ik het goed lees dan - elke date uit. Vandaar dat ik me dat afvraag :)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 16 Jun 2017 09:28

Re: Datetopic #4

Ooh, zo leuk Chava!! Ik ben heel erg blij voor je. Soms lopen dit soort dingen zo. Geniet er maar lekker van samen :) Hoe valt het afkicken?

Rare conclusies trek je, kerel. Ik begrijp Feline heel goed. Je gaat toch niet daten om iemand een plezier te doen als je er zeker van bent dat het niks gaat worden.
Heb je nog gereageerd op m, Feline? Hoe is het met de strandguy?

Hier gaat het nog steeds goed. Zien elkaar vrij regelmatig en dat is heel fijn en gezellig. Afgelopen weekend elkaar eens ruim 24 uur gezien, dat was ook wel erg fijn en gezellig moet ik zeggen. We kunnen ons zelf zijn bij elkaar en dat is fijn.

Gisteravond wel het gesprek aangegaan met hem hoe hij het nu zag tussen ons. Ergens stelde het me een beetje teleur omdat hij aangaf het echt nog wel als daten te zien, dus nog geen label er aan hangen. En hij heeft wat ex issues kwam ik achter. Daar baal ik wel een beetje van, want die had ik niet helemaal aan zien komen.
Gisteravond stond ik er wat negatiever in, was echt even geraakt en verward door zijn woorden. Vooral omdat we de laatste tijd elkaar toch wel een dag of twee per week zien (incl slapen), ondanks dat we het allebei erg druk hebben en een uur van elkaar vandaan wonen.

Ik had gehoopt me bij je te kunnen voegen, Chava, maar helaas ben ik dus nog niet zo ver!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3586

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 16 Jun 2017 09:46

Re: Datetopic #4

Thanks, Winegum! Ik moet mezelf soms knijpen of het niet allemaal een droom is.
Afkicken is maar moeilijk na twee weken lang zo intensief met elkaar te hebben doorgebracht. We appen iedere dag met elkaar. En zondag komt hij naar mij toe. Ik ga voor hem koken.

Wat jammer dat het met jouw date nog niet wil vlotten. Kan me voorstellen dat het verwarrend is, omdat jullie ondanks de afstand en jullie drukke levens veel tijd met elkaar doorbrengen. Wat voor soort issues heeft hij met ex? Of wil je daar liever niets over vertellen? Ik hoop dat je hem snel je vriend mag noemen.

Ik snap Feline wel. Waarom daten als het toch nooit iets zal worden?

Ben ook benieuwd hoe het met Phoebe en haar date is.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 16 Jun 2017 12:41

Re: Datetopic #4

Ah zo ontzettend leuk Chava. Ik word helemaal blij van je berichtje. Snap dat het wel even wennen is, jullie hebben echt een hoop stappen overgeslagen, maar als dat al goed zit en leuk is beloofd dat alleen maar veel goeds voor de toekomst toch. Wat leuk dat hij zondag komt en dat je voor hem gaat koken. Veel plezier alvast!

Ja, verwarrend toch. Als je elkaar niet leuk vindt zou je dat ook niet doen lijkt me. Maar goed, misschien moet ik er geen label aan willen hangen en het gewoon leuk hebben samen, dan komt de rest vanzelf.

Hij gaf aan het soms nog wel lastig te hebben met het feit dat de relatie over is, omdat het toekomstbeeld dat hij had voorbij is, dat zijn maatje niet meer zijn partner is.
In bepaalde mate kan ik hem daarin heel erg begrijpen. Hij had dan wel niet een hele lange relatie (2 jaar), ik kom zelf uit een relatie van 9 jaar waarbij we nog goed contact hebben met elkaar en mijn ex ook echt nog mijn maatje is. Enige verschil is dat ik mijn ex niet terug wil, maar soms wel verdriet of in ieder geval het heel jammer en vervelend is dat we elkaar niet gelukkig hebben kunnen maken en onze relatie hebben moeten beeindigen. Maar bij hem is het dus zo dat hij volgens mij ergens nog wel iets van gevoelens heeft voor haar of in ieder geval er iets is. Daar hebben we het wel over gehad en hij heeft ook wel opheldering gegeven over zaken en voorbeelden gegeven. Ik ben er niet zo zeer bang voor dat ze uiteindelijk weer samen verder gaan, maar ik wil geen rebound zijn of wat dan ook. Of dat het toch wat te snel gaat allemaal voor hem.

Ik ben ook benieuwd naar Phoebe!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11487

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 16 Jun 2017 13:23

Re: Datetopic #4

Winegum wat lastig! Moet zeggen dat een relatie mij nu ook nog steeds wel benouwd hoor. Zeker als er ex-issues zijn. J en ik zijn met z'n tweeen echt happy en een derde zou dat zomaar kunnen verstoren dus ik ben ook echt extreem voorzichtig.

Hier een aantal weken terug weer een date gehad. De dag erna compleet in de stress geschoten en alles afgekapt. Na een week dacht ik shit hij blijft hangen in m'n hoofd. Dus toch weer geappt. Na een aantal dagen appen toch nog weer een keer afgesproken. Verder niets gebeurt toen. Eerste date ook al niet. Nog wel steeds aan het appen geweest en vanavond komt hij weer langs. Het gaat gelukkig echt heel rustig en dat vind ik ook heel erg prettig. Rustig weer vertrouwen opbouwen in mannen zeg maar.
2015 💙
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 16 Jun 2017 13:26

Re: Datetopic #4

Ik vind het ook wel heel erg spannend en eng hoor. Had ook nooit echt gedate. Maar waar hij in het begin (te) snel ging en het voor mij langzamer mocht, werkt het nu weer andersom volgens mij haha. Zolang die gevoelens voor zijn ex niet opspelen of gaan belemmeren vind ik het prima.
maar jij hebt ook nog een kind, dat is ook weer heel anders en wellicht ook wel moeilijker.

Heel goed dat je zo je grenzen bewaakt en echt goed kijkt hoe het gaat. Er hoeft toch ook niks te gebeuren in de eerste paar dates? Gewoon elkaar leren kennen en het vertrouwen opbouwen en dan zie je wel toch.
Het betekent wel eits dat hij toch in je hoofd bleef hangen en je hem weer wilde zien, én dat hij jou ook nog graag wilde zien! Heeft hij begrip voor de situatie en wil het ook rustig aan doen?

Geniet er van vanavond! Waar ken je hem trouwens van?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11487

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 16 Jun 2017 13:36

Re: Datetopic #4

Via internet haha.

Ja grenzen blijf ik inderdaad wel bewaken. Ik merk aan hem dat hij ook heel voorzichtig is. Hij heeft in het verleden ook te maken gehad met vrouwen die niet helemaal eerlijk waren. Er hoeft idd niets te gebeuren maar mijn exen waren allemaal wat doortastender zeg maar ;). Ja dat hij dat vluchtgedrag geaccepteerd heeft is al een enorme plus.
2015 💙
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 16 Jun 2017 13:47

Re: Datetopic #4

Super toch! als jullie er ook allebei hetzelfde in staan is dat heel erg prettig. Geniet er gewoon lekker van en laat het lekker over je heen komen.

En dat vertrouwen in elkaar en in het andere geslacht komt uiteindelijk vast wel weer terug, zeker als het een lieve man is en jij een leuke en lieve vrouw voor hem!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3586

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 16 Jun 2017 14:09

Re: Datetopic #4

Lastig, Winegum. Wat fijn dat je date er zo open over is! Hopelijk ziet hij gauw in wat voor een leuke vrouw jij bent en doet zijn ex er niet meer toe.


Minx, wat leuk dat je ook weer aan het daten bent. Doe het inderdaad lekker rustig aan en bewaak je grenzen, maar geniet vooral!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 16 Jun 2017 14:24

Re: Datetopic #4

Ah, lief Chava! Dank.
Ik vond het ook wel fijn dat hij er over sprak. We hebben er ook best goed samen over kunnen praten dus dat is fijn.
Ook al vond ik het niet heel erg leuk om te horen, ik hoop wel dat ik niet te veroordelend was of hem in ieder geval het gevoel heb gegeven dat hij daar wel gewoon met mij over kan praten. Zodat ik hem niet verder van me af duw, maar het juist om kan draaien naar iets positiefs voor ons samen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4486

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Jun 2017 14:52

Re: Datetopic #4

Chava, nogmaals super leuk dat je zo gelukkig bent met hem! Veel plezier zondag!

Winegum, Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Hoop echt dat ie 100% voor jou kan gaan want van niet genoeg liefde wordt niemand gelukkig.

Minx, spannend zeg! Fijn dat jullie beiden rustig aan willen doen.

Ik heb inmiddels nog 3 sms'jes van hem ontvangen. Hij wilde vanavond met me afspreken maar ik heb al plannen. Hij krijgt mn afstandelijkheid niet echt door dus ik ben bang dat ik eerlijk moet gaan zijn.
Gisteravond wel een super leuke avond gehad met de sterrenkijk jongen. Hij was op weg naar t vliegveld en is even gestopt in mijn stad voor avond eten. Hij is zó vrolijk en vol energie! Word echt enorm blij van m! Maar hij verhuisd volgende week naar het noorden dus daarna zie ik 'm niet meer.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 19 Jun 2017 16:01

Re: Datetopic #4

Winegum, lastig zeg, dat gevoel dat met daten alles goed zit maar dat iemand toch niet helemaal voor je kan gaan. Hoop dat hij dat snel wel kan!

Ik had gisteren een hele leuke date. Eigenlijk weer vrij spontaan want na een beetje hinten van beiden zijden was het: oh dan ben ik over drie kwartier in jouw stad, haha. Superleuke klik, beiden hetzelfde creatieve beroep dus daar ook echt een match in en beiden scherpe humor enzo. En halverwege de avond was het: ok nu een ander onderwerp dan werk, en toen kuste ie me ineens haha. En ik was daar zo door overrompeld dat er niks meer uit kwam en hij daar weer om moest lachen. Hij is ergens ook nog niet helemaal te peilen door sarcasme enzo dus dat maakt het ook interessant.

Kortom heel gezellig gehad en benieuwd naar het vervolg :cheering:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers