1. Linda Jansma - Judaskus
2. Mariëtte Middelbeek - Gestrand
3. James Bowen - Het kerstfeest van Bob
4. Mariëtte Middelbeek - Verhalen van de brandweer
5. Corine Hartman - Bloedlijn
6. B.A. Paris - Achter gesloten deuren
7. Gaby Rasters - Follow (Het nogal ingewikkelde leven van Mila)
8. Gaby Rasters - Like ( De nogal ingewikkelde relatie van Roos)
9. Gaby Rasters - Share (De nogal ingewikkelde keuzes van Hannah)
10. Aline van Wijnen - Halsoverkop
11. M.J. Arlidge - Klikspaan
12. Ronald de Jong - Maar ik heb helemaal geen centjes voor de begrafenis
13. Astrid Harrewijn - Daar heb je vrienden voor
14. Ivo van Woerden - Undercover in de ouderenzorg
15. Michael Robotham - Zeg dat het je spijt
16. Jonas Karlsson - De rekening
17. Suzanne Peters - Exit USA
18. Helga Warmels - Goede dagen
19. Hugo Borst - Ma
20. Marielle de Visser - Ik jou ook
21. Svea Ersson - Na Melanie
22. Sara Kroos - Rekent nog een keer af
23. Astrid Holleeder - Judas
24. Svea Ersson - Alleen Eva
25. Esther Vuijsters - Je kan er maar beter om lachen
26. Svea Ersson - Voor altijd Isa
27. Svea Ersson - Zonder Lisa
28. Diana Gabaldon - Het vuur van de herfst
29. Lisette Jonkman - Helemaal het einde
30. Saroo Brierley - Lion (Mijn lange weg naar huis)
31. Daniel Cole - Ragdoll
32. Sarah Pinborough - Wat jij niet ziet
33. Jet van Vuuren - Papadag
34. Jackie van Laren - Vallen
35. Hugo Borst - Ach, Moedertje
36. Esther Verhoef - Nazomer
37. M.J. Arlidge - Naar bed, naar bed
Ik kon deze week eindelijk de nieuwste van M.J. Arlidge ophalen bij de bieb, en die heb ik dan ook meteen in 2 dagen uitgelezen
Vond hem weer heel sterk, ben dan ook erg benieuwd naar het volgende deel!
Ook ben ik in de tussentijd begonnen in deel 5 van de Reiziger serie van Diana Gabaldon, maar dat is weer zo'n dikke pil (1056 pagina's
) dat ik maar heb besloten om tussendoor wel andere boeken te gaan lezen.