26 Aug 2017 09:43 door Nan
Ik plan het zoveel mogelijk bij een afhaalpunt, zelfs als ik thuis ben. Anders zit ik toch een beetje te wachten en zul je net zien dat ze komen wanneer ik op de wc zit/baby verschoon/baby voed/was ophang. Bij grotere webshops die snel leveren probeer ik het wel te timen soms.
Onlangs hadden we iets besteld wat op maat gemaakt moest worden, dus een levertijd van een week of 3. Afhaalpunt kon, maar is zo'n 15 kilometer verderop op een plek waar je slecht kan parkeren. Geen probleem leek me, ik zit thuis met baby en met een tijdsindicatie kon ik wel schuiven met afspraken. Krijg ik op een random dinsdagavond een mailtje dat ze donderdag bezorgen en ik woensdagavond nog een tijdvak krijg(kon dus niks kiezen). Ik probeer een andere dag te kiezen, maar de enige bezorgdagen zijn dinsdag en donderdag. Nou, maar proberen dan, ik hoef die dag maar een halfuurtje weg. Ja, precies dan zijn ze dus geweest.
Ik nieuwe afspraak gemaakt, tijdvak kiezen weer onmogelijk (dus ergens tussen 8 en 8), maar toch laten bezorgen. Avond ervoor weer een mail met tijdvak, mooi, valt precies tussen 2 voedingen. Gedurende de dag krijg ik nog 2 mails waarin het tijdvak verschuift en uiteindelijk is de bezorger er een uur voor dat tijdvak.
Daar kan ik dus niet voor thuisblijven. Vorig jaar hebben ze ook iets bij ons bezorgd. Afspraak gemaakt, uiteindelijk zijn ze zonder overleg een dag later gekomen. Op hun website staat dat ze voor flexibiliteit staan, maar ik neem aan dat het flexibiliteit van de klant is.
Die sticker vind ik wel handig, maar ik vind hem iets te agressief. Ik vind mijn buren heel lief, daarom wil ik ze niet belasten met die dingen. In mijn appartement, waar buurvrouw pakjes jatte had het niet misstaan.