Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Okt 2015 14:05

Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Wie heeft de gouden tip? Ik zoek een corrigeremd jurkje en heb er nu eentje van Honkemuller gelocht maar vind hem niet erg corrigeren. Wil het wel graag betaalbaar houden. Action heeft helaas geen corrigerende jurkjes meer in huidskleur. Want dat is een eis, het moet huidskleurig zijn.

En iemand gelijk de gouden tip voor een huidskleurige hold up panty die je nagenoeg niet ziet zitten?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Okt 2015 16:59

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Bijenkorf voor hold ups en dan het liefste die van Wolford. Corrigerend ondergoed geen idee. Misschien ook Bijenkorf?
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2015 17:54

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Ik heb het ook maar vast besteld voor na m'n brvalling :thumbup:
Bij de H&M. Maar kan je helaas niet vertellen of het goed zit want ik pas er nu met geen mogelijkheid in natuurlijk!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Okt 2015 18:15

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Ik ben tevreden over mijn broekje van de hema. Maar ik moet zeggen dat niks 100% corrigeerd helaas
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Okt 2015 18:28

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Ik had een broekje (van boven de knie tot boven mijn navel) van de Hunkemöller onder mijn trouwjurk, omdat je elk randje en ook mijn navel erdoorheen zag. Voor mij werke het heel goed! Met jurkjes heb ik geen ervaring.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Okt 2015 19:34

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Oh goede tip Carrie, gelijk besteld! Nu maar hopen dat het voor vrijdagmiddag binnen is. Mijn te corrigeren gebied betreft mijn buik en taille dus een broekje is niet handig omdat dit precies in dat gebied eindigt en daardoor juist nog meer accentueert.

Sogood, die hold ups zie je dus bijna niet wanneer je ze aan hebt?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem127

Bericht 18 Okt 2015 19:46

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

En een algemene tip omdat jij inmiddels voorzien bent: Primark heeft ook heel goed corrigerend ondergoed en kost helemaal niks. Drie euro voor een hemdje geloof ik.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Okt 2015 20:33

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Jammer dat die hier niet in de buurt zit!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 18 Okt 2015 20:54

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Bijenkorf heeft vaak corrigerend ondergoed van spanx in de uitverkoop. Dan is het goed te betalen en bevalt mij tot nu toe het best.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 18 Okt 2015 20:57

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Ik heb een onderjurk van hema, ben er erg tevreden over maar vind hem wel wat lang waardoor ik altijd wat moet smokkelen, hij zit onder je borsten dus drukt de boel niet plat.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2015 21:18

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Lady schreef:Oh goede tip Carrie, gelijk besteld! Nu maar hopen dat het voor vrijdagmiddag binnen is. Mijn te corrigeren gebied betreft mijn buik en taille dus een broekje is niet handig omdat dit precies in dat gebied eindigt en daardoor juist nog meer accentueert.

Sogood, die hold ups zie je dus bijna niet wanneer je ze aan hebt?

Welke maat heb je besteld? Ik had het jurkje eerst in een s besteld maar daar kwam ik met geen mogelijkheid in heb nu een l, zit echt strak!

Ben heel benieuwd naar hoe je eruit komt te zien, vast prachtig!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Okt 2015 22:37

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed

Ik heb een M en en L besteld en die laatste is maar goed ook dus. Want jij bent slanker dan ik ben.

Ga ook nog even naar die Spanx (dubieuze naam :smile: ) op bijenkorf.nl kijken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Okt 2015 22:42

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Carrie, heb je die met je zwangere buik gepast? :D ik had pas een corrigerende panty, grootste maat en dat ging ook maar net.

Lady, nee die je niet en zit een goede plakrand aan. Bij V&D heb je ook goede trouwens!!
Laatst gewijzigd door SoGood op 18 Okt 2015 22:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2015 22:43

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed

Lady schreef:Ik heb een M en en L besteld en die laatste is maar goed ook dus. Want jij bent slanker dan ik ben.

Ga ook nog even naar die Spanx (dubieuze naam :smile: ) op bijenkorf.nl kijken.

Gelukkig! Kan je mooi kiezen welke beter zit.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2015 22:44

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

SoGood schreef:Carrie, heb je die met je zwangere buik gepast? :D ik had pas een corrigerende panty, grootste maat en dat ging ook maar net.

Lady, nee die je niet en zit een goede plakrand aan. Bij V&D heb je ook goede trouwens!!

Haha nee ik wilde hem over mijn hoofd doen en dan een stukje naar beneden trekken maar hij was zo strak en smal dat dat niet eens lukte. Broekje heb ik wel over mijn buik gepast (met vel moeite :D)
<<

Anoniem260

Bericht 19 Okt 2015 08:01

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Bedoel je stay up's? Dus zonder jarretels? (Of is hold up en stay up hetzelfde?)
Ik had ze van Falke, huidkleurig met witte kantrand. Je zag ze bijna niet (kreeg er vooral hele mooie benen van) en ze zijn geen millimeter gezakt! Heb ze gehaald bij zo'n beenmodezaak (jambelle). Had reserve van Hunkemöller maar niet gedragen dus weet niet hoe die zitten...
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Okt 2015 10:51

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Ik bedoel stay ups inderdaad maar volgens mij zijn hold ups hetzelfde. Bij stockingd heb je jarretels nodig. Maar Falke dus, ga er naar op zoek. Wel jammer dat panty's niet geruild mogen worden, op deze manier wordt het een prijzige panty.

En Carrie, corrigerend ondergoed moet je altijd van beneden naar boven aantrekken :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem260

Bericht 19 Okt 2015 12:23

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

De verkoopster heeft mij toen heel goed geadviseerd over de maat (lengte vooral). Ze zaten als gegoten! (Wel vrij duur voor panty's, geloof 23 euro, maar dan heb je ook wat:p)
<<

Anoniem301

Bericht 19 Okt 2015 12:28

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Lady schreef:Ik bedoel stay ups inderdaad maar volgens mij zijn hold ups hetzelfde. Bij stockingd heb je jarretels nodig. Maar Falke dus, ga er naar op zoek. Wel jammer dat panty's niet geruild mogen worden, op deze manier wordt het een prijzige panty.

En Carrie, corrigerend ondergoed moet je altijd van beneden naar boven aantrekken :).

Haha oh echt? Dat wist ik niet! Maar dat was sowieso niet gelukt met die buik, en het voelde echt strak. Ik denk/hoop dat de L straks goed zit bij me. Al is het maar om randjes weg te werken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Okt 2015 12:30

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Heb je toevallig een linkje of foto Jerrie? Want ik vind alleen deze met een witte bovenrand maar volgens mij is de panty dan ook wit?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Okt 2015 12:31

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Carrie schreef:
Lady schreef:Ik bedoel stay ups inderdaad maar volgens mij zijn hold ups hetzelfde. Bij stockingd heb je jarretels nodig. Maar Falke dus, ga er naar op zoek. Wel jammer dat panty's niet geruild mogen worden, op deze manier wordt het een prijzige panty.

En Carrie, corrigerend ondergoed moet je altijd van beneden naar boven aantrekken :).

Haha oh echt? Dat wist ik niet! Maar dat was sowieso niet gelukt met die buik, en het voelde echt strak. Ik denk/hoop dat de L straks goed zit bij me. Al is het maar om randjes weg te werken.


Dat heb ik ook tijdens deze zoektocht pas ontdekt hoor :). Deed het ook altijd andersom, haha.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem301

Bericht 19 Okt 2015 12:32

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Lady schreef:
Carrie schreef:
Lady schreef:Ik bedoel stay ups inderdaad maar volgens mij zijn hold ups hetzelfde. Bij stockingd heb je jarretels nodig. Maar Falke dus, ga er naar op zoek. Wel jammer dat panty's niet geruild mogen worden, op deze manier wordt het een prijzige panty.

En Carrie, corrigerend ondergoed moet je altijd van beneden naar boven aantrekken :).

Haha oh echt? Dat wist ik niet! Maar dat was sowieso niet gelukt met die buik, en het voelde echt strak. Ik denk/hoop dat de L straks goed zit bij me. Al is het maar om randjes weg te werken.


Dat heb ik ook tijdens deze zoektocht pas ontdekt hoor :). Deed het ook altijd andersom, haha.

Haha we zijn nooit te oud om te leren!
<<

Anoniem260

Bericht 19 Okt 2015 13:17

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

dit is het linkje van de officiele falke-site:

http://www.falke.com/nl_nl/falke-matt-deluxe-20-den-zelfophoudende-kousen-zelfophoudende-kousen-bruin-41520-0999/

En dit zijn precies de kousen die ik had, met 'pauwenveer-kant':

http://www.debijenkorf.nl/falke-hold-ups-lunelle-wit-7772090021?utm_source=google&channable=e4291.Nzc3MjA5MDAyMQ&utm_content=777209002125003&utm_campaign=shopping&utm_medium=cpc&utm_term=&gclid=Cj0KEQjwqZKxBRDBkNmLt9DejNgBEiQAq8XWPp5ZlIUnYfWGsQwEqYT8SMLNRZ3mf9a0ps3-2lEViS0aAk0y8P8HAQ

Ik ben speciaal voor die kousen gegaan, omdat ik een huidkleurige kantrand niet mooi vond en alles met een witte kantrand, een witte kous had (in ieder geval de wat voordeligere stay ups)... Maar zoals ik zei, Hunkemoller heeft ze nu ook met huidkleurige kous en witte kantrand, maar daarvan weet ik niet hoe ze zitten!
(ik heb ze hier nog thuis liggen, je mag ze van me overnemen, al weet ik niet welke maat je moet hebben..?)
<<

Anoniem130

Bericht 19 Okt 2015 13:20

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Jerry: je zegt dat je zo goed geadviseerd was qua lengte, maar die hold ups zijn niet in lengtematen hé? Ik zoek ook nog hold ups, heb letterlijk 1 hem panty die ik redelijk kan hebben qua lengte en met holdup wellicht iets minder dat probleem, maar de laatste paar die ik geprobeerd heb komen er maar een klein stukje boven mijn knie ipv halverwege mijn bovenbeen.
<<

Anoniem260

Bericht 19 Okt 2015 13:38

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Whatever schreef:Jerry: je zegt dat je zo goed geadviseerd was qua lengte, maar die hold ups zijn niet in lengtematen hé? Ik zoek ook nog hold ups, heb letterlijk 1 hem panty die ik redelijk kan hebben qua lengte en met holdup wellicht iets minder dat probleem, maar de laatste paar die ik geprobeerd heb komen er maar een klein stukje boven mijn knie ipv halverwege mijn bovenbeen.


Ik weet niet of er wel of geen lengtematen bestaan bij die kousen (blijkbaar dus niet), ik weet alleen dat de dame in de winkel mij specifiek advies heeft gegeven en mijn beenlengte heeft opgemeten om zo de juiste maat te bepalen.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers